Hakutulokset

  1. onnentuuli

    Avioero ja asunnon myyminen

    Elikkäs meillä harkinta-aika ohitse ja mies ei halua jatkaa. Ollaan ostettu asunto 6v sitten ja nyt tarkoitus olisi tämä laittaa myyntiin kun kummallakaan ei varaa ole tätä yksin maksaa. Laina on kokonaan miehen nimissä koska minulta olis silloin nuoruuden mokien vuoksi menneet luottotiedot...
  2. onnentuuli

    lainaa pankista..

    eli tulossa on avioero, mitä todennäköisemmin ja mietin raha asioita. olen taloudellisesti riippuvainen miehestä aikalailla. tarvisin pankista lainan päästäkseni eronjälkeen jaloilleni, maksaakseni noita pikku osamaksuja jne. pois sillä yhdellä lainalla ja varmaan huonekalujakin ostaisin...
  3. onnentuuli

    kokemuksia lainan saannista kun hakee yksin?

    tilanne siis on se, että erotaan. asumme nyt omistus asunnossa 4h ja kun tästä lähden niin samankokoiseen melkein pitäisi päästä tai nukun muuten olohuoneessa. neliöiden vuokrat on tonnin luokkaa. olen aikuinen ja kolme lasta, vakityö eikä merkintöjä. tienaan vaihtelevasti lisien mukaan mutta...
  4. onnentuuli

    minkälaisen yhteyden oton "kiusaajan" äitiin?

    tai en tiedä onko varsinaista kiusaamista mutta syrjintää. lapseni on tosi surullinen kun entinen paras ystävä on kohdellut huonosti. lapsi vasta 9v joten ei osaa käsitellä asiaa. olivat ennen kun paita ja perse. itkeskellyt on kovasti. en syytä mitään ja haluaisinkin kokeneilta vinkkejä...
  5. onnentuuli

    Erektiosta kysymys..

    olen siis aiemmin ollut miestenkanssa jotka ovat aina valmiiina. pienet häiriötekijätkään ei ole saanut erektioo laskemaan, eikä itteensä ole tarvinnu runkata valmiiksi.. no enivei, nyt olen suhteessa miehenkanssa jolla kuitenkaan ei mielestäni toimi normaalisti. siis seksi kyllä sujuu, mutta...
  6. onnentuuli

    E-pillerit mutta ovulaatio?

    Eikös niiden tarkoitus juurikin se ole estää? Tässä vaan on sellaisia nippailuja ettei hyvä tosi, särkylääkekään kunnolla auttanut. Mulla oli km joskus syyskuun lopussa ja sitten aloitin pillerit. kolmas laatta nyt menoillaan ja ekaa kertaa nipistelee.
  7. onnentuuli

    oisko menekkiä guess laukkupaketille?

    mullon turhan panttina laukkuja joita en enää käytä. aattelin jos ne ois laittanu pakettina myyntiin..? vai erikseen? ois lompakkookin. jos siihen lisäis vielä korkkareitakin.. vai meneekö se jo yli. ois uusia kenkiä joita en todellakaan koskaan tuu käyttään. osa on lahjaksi saatu.
  8. onnentuuli

    voiko vanhustenhoitaja työskennellä päiväkodissa?

    olen siis lähihoitaja, vanhuspuolen osaamisalalla. oisko mahdollista päästä päiväkotiin töihin vaikka en ole käynyt lapsien ja nuorten osaamisalaa..? kroppa ei kestäis nyt vanhusten nostelua ja onhan lapset ihania :) toisinpäin on ainakin ollut, lasten puolelta tullut vanhuksien pariin.
  9. onnentuuli

    Miten "eroon" ihmisestä joka uhkailee itsemurhalla?

    Tapasin joskus alkukesästä miehen joka oli kaverini tuttu ja alettiin pyöriin samassa porukassa. mies ihastui minuun ja koitti kaikkensa jotta olisin tuntenut samoin. olin mielissäni saamastani huomiosta ja valitettavasti jossain vaiheessa näytin jonkin laista vihreetä valoa. kauaa ei mennyt...
  10. onnentuuli

    Keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys, mistä tietää onko tyhjenytyt..?

    Ei kannata lukea, jos ällöttää.. mutta vinkkejä kapailisin tän kokeneilta. eli keskeytynyt keskenmeno ja laitettiin vauhtia pillereillä. sikiö vastasi rv 8. tein sen loppuun kotona. keskenmenon olen joskus saanut aiemmin, tuli ulos kaikki samantein samana päivänä. eilen siis tämä...

Yhteistyössä