Hakutulokset

  1. N

    Vertaistukea elämäntaparemonttiin! Kerho on nyt auki :)

    Nyt kaikki jotka etsitte motivaatiota elämäntaparemonttiin tai haluatte esim. kiinteytyä! TERVETULOA uuteen kerhoon nimeltään: "Elämäntaparemontti <3" . Kerho-osiot löytyvät sivun oikeasta yläkulmasta "kerhot" :) Jäseniä kaivataan!
  2. N

    Uusi kerho motivaatiota elämäntaparemonttiin etsiville :)

    Kerhon nimi on Elämäntaparemontti <3 TULKAA MUKAAN :) Kiinteytyjille ja motivaatiota elämäntaparemonttiin etsiville :) Kannustetaan toisemme onnistumaan!
  3. N

    Hei kiinteyttäjät - kiinnostaako tsemppikerho?

    Eikös täällä ole vielä nykyään mahdollisuus tehdä uusia kerhoja? Olen itse aloittanut juuri kiinteytysprojektin ja olisin vertaistukea vailla. Onko muita kiinnostuneita jos laittaisin kerhon pystyyn? :flower:
  4. N

    Jos haluaisi pelkästään kuntoilijalle/laihduttajalle sopivan ruokavalion.. mistä?

    Eli esim. kun personal trainerit tekee kunto-ohjelman yhteydessä kuntoilijalle sopivan ruokavalion mutta mistä olisi mahdollista saada sopiva PELKKÄ ruokavalio mitään kunto-ohjelmaa?
  5. N

    Viirin kirppis?

    Vieläkö Viirin kirppis Klaukkalassa on olemassa ja onko se mistään kotoisin? Kannattaako siis mennä vähän kauempaakin? :whistle:
  6. N

    Fitfarm Nettidieetti? Kokemuksia?

    Minkälaisia kokemuksia teillä on Fitfarmin järjestämästä netissä tapahtuvasta superdieetistä?
  7. N

    Huomenna tulee ensimmäinen välittäjä käymään. paniikki.

    Nyt iski sitten paniikki kun ensin mutisin sitä ettei kiinteistövälittäjistä kuulu ja nyt kun tapaaminen on ovella niin alkaa oikein hirvittää. Puunaamista riittää oikein olan takaa ja jännittää että tuleeko tuomioksi suoraan tieto ettei tätä edes kannata tässä kunnossa myydä. Tämä nyt oli...
  8. N

    Talon myyntiin laittaminen. Kauanko menee että kiinteistövälittäjät ottaa yhteyttä?

    Olen laittanut sähköisesti pari yhteydenottopyyntöä kiinteistövälitysyrityksille ja tässä kuumeisesti odotan että joku ottaisi yhteyttä. Meillä on haasteellinen kohde sikäli että talo on kesken mutta ahdistavaa tämä odottaminen kun ei vielä tiedä "tulevasta" mitään. :'(

Yhteistyössä