Hakutulokset

  1. W

    Shokkipäivä..

    tänään sain kuulla kauhistuttavia uutisia lapsestani. Lapseni sairastaa NF 2-tyypin sairautta. :'( :'( :'( tietonen olen ollut asiasta vaan tänä päivänä sain varman tiedon..Lääkäri tosin antoi hyvät vaikutteet hoidosta ja lääkistyksestä. Vielä ei sairaus ole puhjennut mutta joskus aikuis iän...
  2. W

    graco turvavyöistuin..

    ostin tyttärelleni gracon turvaistuimen. se on se perusmalli. lapsella ollut käytössä 1kk verran ja huomasin ihan vasta että kangas nukkautunut. onko muille moista käynyt?? jo 1kk KÄYTÖN AIKANA!!! huusin tuolin huuto.netistä. firmasta ostox.fi.. myyjä sano että ei takuu korvaa tuo. melko...
  3. W

    MItäs nyt..

    onko kellään ollut tälläistä ongelmaa..lapsen isä haluaa lasta nähdä useammin..mutta äiti ei. onko tähän ratkaisua ilman että tarvitsee suostua lainmukaseen tapaamisoikeuteen.lapsi saa tavata isäänsä silloin tällöin vaan välillä on pitempi väli jolloin isällä alkaa natina lapsesta. jotenkin...
  4. W

    MITÄ NYT..

    onko kellään ollut tälläistä ongelmaa..lapsen isä haluaa lasta nähdä useammin..mutta äiti ei. onko tähän ratkaisua ilman että tarvitsee suostua lainmukaseen tapaamisoikeuteen.lapsi saa tavata isäänsä silloin tällöin vaan välillä on pitempi väli jolloin isällä alkaa natina lapsesta. jotenkin...
  5. W

    juhlamekko

    niinkin tärkeä aihe kun juhlamekko..pitäs saada viimestään heinäkuun alulle..häihin meno olisi syynä. huuto.netissä näyttää vaan myyvän niin pieniä kokoja kuin S ja miehän en niihin sovi kun itellä koko ainaki se M-L. vinkkejä kiitos jos löytyy.. :D
  6. W

    tatuointi aiheita netistä..mistä..

    siispä kaipailen tatuointi aiheita. kovasti olen etsinyt van ei löydy...antakee vinkkejä !!! =)
  7. W

    finnit..mustapäät..riesa

    mitä keinoja teillä on kyseisten riesojen varalle.. itselleni finnejä pakkautuu rintakehälle. ei passaa oikeen avonaisia paitoja pitää..ja kesäkin tulossa! \|O
  8. W

    berninpaimenkoira..

    itse olen ihastunut kyseiseen koirarotuun ja haaveilen sellaisesta. onko kellään hajua mihin hintaluokkaan koiran saa? koiran ei tarvitsisi olla huippu vanhemmista ja kantakirjattu, eikä näyttelyihin..ihan kotikoiraksi olen sellaista haaveillut..
  9. W

    lapsi sanoi isäpuolelleen

    eräänä päivänä tyttäreni sanoi isäpuolelleen että "MINÄ RAKASTAN SINUA" minä kuulin sen keittiössä ollessani..tuli vähällä kyyneleet silmiin. mies hämmentyi hieman mutta olen kehottanut häntä vastaamaan takaisin tyttärelleni... muutenkin meillä kotona rakastetaan toisia todella paljon ja...

Yhteistyössä