Hakutulokset

  1. M

    Seksuaalinen halu/haluttomuus

    Ihan mielenkiinnosta kysyn; kuinka aktiivisia fyysisesti olette itse tai kumppaninne ovat? Nimittäin ollaan tehty kavereiden kanssa hieman "tutkimusta", että fyysisesti aktiiviset eli treenaavat tyypit ovat myös paljon halukkaampia seksin suhteen. Treeni pistää veret kiertämään kropassa ja myös...
  2. M

    Apuja; PIKNIK-herkut hakusessa :P

    Ideoita, kiitos! :) Mielellään jotain itetehtyäkin mukana vois olla, ku tykkään värkkäillä, muttei mitään liian monimutkasta kuitenkaan.
  3. M

    Mitä hyödyllistä mä tekisin ylimääräisellä ajalla?

    Mua on alkanut hieman turhauttamaan tämä liika vapaa-aika ja oon mietiskellyt, mitä kaikkea hyödyllistä sitä voisi saada aikaan. Ideoita? Jotain avoimen yliopiston kursseja oon aatellut suorittaa esim. Kasviksen appron pari kesää sitten jo teinkin.
  4. M

    Reseptivinkkejä: jotain raikasta ja makeeta jälkkäriä?

    Mikä ois jotain suht helppo- ja nopeetekoista jälkkäriä? Vinkkejä mulle, miehen mieliksi haluisin taas kokkailla jotain.. :p
  5. M

    Mitähän maukasta, vähäkalorista ja lihaisaa ruokaa tekisin miehen mieliksi, apuja! :D

    Oisko kellään mitään älyhyvää reseptiä heittää takataskusta, ku mulla lyö ihan tyhjää.. Tai vinkkiä, mistä vois mennä katteeleen varmasti hyviä reseptejä. Miehen toiveet siis: maukasta, vähäkalorista ja lihaisaa :D Paljon valkosipulia vois myös olla mukana :p

Yhteistyössä