Hakutulokset

  1. Sinna

    kuka seuraa....

    tuhkimotarinaa... Niin olisin vaan kysellyt, tuliko tauko. En nähnyt viime pe jaksoa ja la taisi tulla uusintana. No nyt hogasin ettei tuukkaan. :/
  2. Sinna

    Alkoholi ja lapset

    Voitko koskaan juoda alkoholia jos kylässä on lapsen kaveri? Onko se mielestäsi väärin? Tai pelkäät ehkä, että lapsi kertoo omille vanhemmilleen että sinä joit kun hän oli teillä?
  3. Sinna

    Lahjapulma!??

    Hei! Kertokaa mitä ihmettä ostaisin hyvälle ystävälleni 30.v lahjaksi? Kun oma pää ei nyt raksuta :/ Vinkkejä, ideoita? Kiitos :flower: :)
  4. Sinna

    pienipainoisina syntyneiden kehitys

    Onko täällä muita, joiden taapero on ollut syntyessään pienipainoinen, siis alle 2500g? Meillä poika painoi 2200g täysiaikaisena, ja lähinnä pojan motoriikan kehitys on vähän mietityttänyt. Sanottiinko teille synnärillä/neuvolassa, että pienipainoisuus voi esim. viivyttää motorista kehitystä...
  5. Sinna

    koska lapsi siirtyy 1 päiväuniin?

    Meidän neiti 1v ja 3kk ja nyt tuntuu että rytmi kääntyy vain yksien päiväunien puolelle, ennen siis nukuttu kahdet...onko ihan ok ikä siirtyä vai??
  6. Sinna

    peräaukon kutina

    ihmeellinen vaiva mullakin...kutisee aika mukavan paljon.en raavi verille asti tms. mutta on toisaalta aika ikäväkin vaiva. mistä tämmönenkin mahtaa johtua??
  7. Sinna

    Ihmettelen suuresti..

    Oon jo pitkän aikaa ihmetelly, että kuinka täällä lähes jokaisella on jotenkin negatiivinen kuva vanhemmista ihmisistä. Mun työpaikalla on ihan kaiken ikäsiä työntekijöitä 60-vuotiaasta 18-vuotiaaseen (itse 19) eikä mua ole kukaan tämän raskauden perusteella tuominnu millään tasolla. Ihan vaan...
  8. Sinna

    Omenaviinietikka!?

    Ystäväni väitti minulle, että on saanut jopa 5 kiloa jo pois käyttämällä omenaviinietikka-kapseleita! Onko muita jotka ovat myös käyttäneet niitä??? Itse en oikeen jaksa uskoa, että niillä saisi kovinkaan montaa kiloa pois! Oiskohan tuo sitten silleen, että vaan joillakin toimii?? Kokemuksia? :o

Yhteistyössä