Hakutulokset

  1. H

    Uusin lehti

    Kukaan kerkennyt lukemaan ? Arteikkelia suurperheestä. Mitä mieltä ?
  2. H

    Meille syntyi tyttö <3

    Tänä aamuna klo 6:57. Mitat pikku nyytillä oli 3523 g ja 51 cm. Sairaalassa olimme 03:00 ja kotiin päsimme klo 13:00. Neiti on ihana :heart: ja isommat siarrukset tykkäävät kovasti hellittää pikkuista.
  3. H

    Kääntö apuja suomi- viro

    Meillä tälläinen 6 keroksinen talo jossa me tietty asutaan ylinmässä. No tilanne tämä tulla neljännessä kerroksessa sustaa kaksi kämpällistä virolaisia työmiekkosia ja oavt joskus vetäneet tuon hissin oven liian auki. Nyt se ei enään mene itestään kiinni vaan jää jumiin niin että pitää työntää...
  4. H

    Tuska 2009

    Ketkäs siellä tänä vuonna meinaa käydä ? No minä en mene kun raskaana olen ja pikkuisen tukalaa olla näin kuumalla auringossa. Mies omien kavereiden kanssa siellä pe-su ja esikko omien kavereiden kanssa pe-su. Tyttö sanoi eilen isälleen että jos nähdään niin ei tunneta jooko :laugh:
  5. H

    Nokka kohden uusia tuulia.

    No niin se on sitten muutto Puistolaan (Helsinki) 1.8. Mukavaa oli käydä miehen kanssa katsahtamassa asuntoa sillä mä olenkin siellä jo usein vieraillut. Muutto kyllä jännittää jo aikaslailla kun LA;n muutama viikko sitten aikaa. No mä olen lupautunnut ruokkimaan ja juottamaan muuttoavun joten...
  6. H

    Puistola

    Meille tarjottiin puistolasta yksityiseltä asuntoa. Ei vaan ole oikeen tietoa siitä millaista seutua ja mitä palveluja siellä on. Joten nyt tarvitaan apuja ja mielipiteitä. Kiitos jo etukäteen :flower:
  7. H

    35 v +odottajat, vol 4

    Tervetuloa mukaan kaikki 35-vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat sekä kaikki jo tästä pinosta synnyttäneet :wave: Linkki ensimmäiseen pinoomme; http://kaksplus.fi/keskustelu/t866571 Linkki toiseen pinoomme; http://kaksplus.fi/keskustelu/t1096321 Linkki kolmanteen pinoomme...
  8. H

    Enään muutama tunti

    Ja sitten alkaa tatuointi kone surisee :) Saan uuden kuvan käteeni. Hauskinta on että en tiedä kuvan todellista näköisyyttä sillä taiteilijalla on vapaus tehdä näköisensä luomus. Mutta ihanaa mustetta nahkaan lisää :heart:
  9. H

    parvorokko

    Elikkkä nyt sitten se aika vuodeta kun parvorokkoa on liikkeillä todella paljon. Kuulema joka kolmas vuosi tulee tälläinen parvo "epidemia". Ystäväni lapsilla alkoi lauantaina ja sunnuntaina sairastui toinen olemme todella paljon tekemisissä toistemme kanssa. Joten neuvola terkka laittoi...
  10. H

    Kaikille meille ihanaisille naisille

    Oikein mukavaa naistenpäivää :flower:
  11. H

    Tein mielestäni hyvät kaupat.

    Saimme 300 ? lahjakortin lastentervikkeeseen. Ja olen pitkään katsellut meille kaksosten rattaita. Nyt kävi mielestäni onnen kantamoinen. Sain emmeljunga twin city crossit ja jalkapeitteen alle 250? ja tietty toi lahjakortti. Nyt pääsee pikkuisten kanssa vaikka minne =)
  12. H

    Hammaslääkäriin ;(

    Mä en pelkää mitään niin paljoa kuin hammaslääkärin tuolia ja sitä mitä siellä tehdään. Kouluajoilta jäännyt tämä kammo. Muutta nyt on pakko mennä kipu päivysykseen sillä kipu on aivan kamalaa :( Selitin ajanvaraukseen että tää on viimeinen paikka minne tuun vapaaehtoisesti ja pelkään aivan...
  13. H

    Viikon kaupareissut.

    Täälläkin niin monesti on maiostettu että Prisma on edullisempi kauppa kuin Cittari. Niin pakko myöntää että näin on. Ollaan otettu nyt kuukauden ajalta tavaksi että käydään viikon ruuat ostamassa la. Tietty hedelmiä, maitoa ja leipää pitää käydä ostaa viikolla lisää. Pirkka seteleitä...
  14. H

    Kuinkas paljon täällä perheitä jossa on 5+lapsia

    Kun niin monella sivulla olen vaan törmännyt pienenpiin perheisiin. Ja tuolla eräässä ketjussa huomasin että aikas monella on suurperhe... :) Elikkä täällä on 7 lasta ja 8 kuumeillaan.
  15. H

    Meidän perheen viikonloppu

    Elikkä kaikki tämä alkoi perjantaina kun meidän poika 13 w ei ollut mennyt kouluun. Poika on sijoitettuna intensiivi hoitoon tähän aikas lähelle meidän asuin paikkaa. No poika oli luvannut mennä takaisin osastolle viiden aikoihin mulle soitettiin puoli kuuden paikkeilla että ei ole tullut...
  16. H

    Suvaitsevaisuus seurakunnassa.

    Meitin esikko on ollut jo muutaman vuoden seurakunnalla kerho-ohjaajana ja isoskoulutuksessa on nyt. Oli viime vuonna riparilla isosena ja siellä meni sukset ristiin papin kanssa joka on nainen. Oli pappi kieltännyt normaalit topit neidiltä koska rinnat kiihottaa liikaa poikia. (no eikähän...
  17. H

    :(

    Ne ihmiset joille olen perheestäni keronut niin varmaan tajuaa tai sitten ei mä en vaan enään jaksa. Edelleen samaa paskaa ja asioiden selvittelyä. Vaikka luulin että kaikki nää olis nyt jäännyt taakse ja joku muu tekee päätökset mun puolesta. ehkä ne tekee päätökset asiallisesti ja ammatti...
  18. H

    Helsinki Pride.08

    Onkos täältä kukaan menossa ?? Me oltais menty muutta tytöllä sattuu olemaan ristiäiset samanana päivänä.
  19. H

    Löytyiskö täältä vielä hyvää tahtoa ?

    Tiedän että monia täällä ärsyttää kaiken maailman pyynnöt ja anelut mutta laitanpa kumminkin tänne... Heitän täällä ilmoille tälläisen "anomuksen". Minulla on eräs tuttu tyttö vielä alle 18 w itsekkin jolla on LA 5 viikon päästä. Tyttö kuulema masussa kasvaa.Mutta mitään ei ole vauvalle...
  20. H

    Ihan uteliaisuutta kyselen

    Minulla on ystävä joka tekee tatuointeja (harrastuksena) kotona on siis työtön. Nyt oli sitten Kelalta tullut kirje jossa halutaan selvitys siitä kun tekee kotona tatuointeja jotka näyttävät ihan ammattilaisen työltä (netissä on kuvia niistä). Mitkä ovat seuraukset tästä siis jos selvitys ei...

Yhteistyössä