Hakutulokset

  1. K

    38 äitejä Mikkelistä

    Olisi kiva tapaillla, lasten kanssa , kahvitella ja joskus viettää vapaa iltaa myös ilman muksuja vaikka tansseissa . Ennen kun mökittyy ihan kokonaan. Minä olen Yh. :flower:
  2. K

    Mikkelin lapsenvahdit

    Löytyisikö mikkelistä luotettavia lasten hoitajia tilapäisiin työsuhteisiin. yhteyden otot sähköpostiin, riksuli@gmail.com
  3. K

    Hei Mikkelin äidit!!!

    Tiedustelen että onko teillä käytettävissä luotettavia lapsenvahteja muuta kuin MLL kautta olevat.Olisi hirmuisen kiva joskus päästä tuulettumaan ennenkuin mökityn kokonaan. :hug: :wave:
  4. K

    Minkä ikäisena tavallista puuroa ja maitoa

    Juu eli hiukan kyselen kun minulla 8 kk tyttö,että voinko antaa jo esim.tavallista kaurapuuroa,mannapuuroa ym?Isot niin isoja ettei yhtäään muistu mieleen...Mites tuon kevyt maidon kanssa? Lapsellani on hyvä vatsa ,ei ole reistaillut muutenkaan uusista mauista.
  5. K

    Vauva omaksi iloksi(ei synkkämielisille)

    Onko muita täällä samankaltaista oisi kiva löytää juttukaveri.Elikkä 2 isomman lapsen eronnut äiti vielä "vanhoilla " päivillään teki yksin vauvan iltatähdeksi ,eli ei isää ole kuvioissa.Mutta nautin yksinhuoltajuudesta ja kaikista lapsistani.Onko muita äitejä kaltaisijani :flower: :flower...

Yhteistyössä