Hakutulokset

  1. pekunalle

    pienen pieni ... nyt on sekin nähty n.5-6vkon "ikäinen" :(

    "menkat" alkoivat suht normisti, ihmettelin jo viime kierrolla erittäin niukkaa vuotoa, sama nyt 3pvää tuli erittäin niukkaa vuotoa kunnes yöllä heräsin sairaalloiseen kipuun munatorvissa/kohdussa kun vähänkään liikahdin. nukuin kuitenkin yön. aamulla vuoto oli todella runsasta, normi...
  2. pekunalle

    ÄLKÄÄ VAIN OSTAKO MITÄÄN RUOTSIN AUTOTUONNISTA!!!!

    YRITYS ON TÄYSI HUIJARIFIRMA! KUULI SANAN POLIISI NIIN NUMEROT VAIHTUIVAT/MENIVÄT KIINNI! MYY NETTIAUTOSSA VAIKKA MITÄ SAMOIN NETTIKIRPPUTORILLA ESIM LASTENVAUNUJA! ostimme tuotteita 2kk sitten ja teimme kirjalliset sopimukset ja tuotteen piti tulla kotiin asti toimitettuna, oli siis...
  3. pekunalle

    nyt ihan oikeesti päättäkää ja auttakaa kummat on järkevämmät?

    eli vaihtoehtoina vaunuhankinnassa: emmaljunga smart duot väri soft pink, sisältää duopussin sekä hoitolaukun hintaa 640e tai emmaljunga edge duot väri pro red, sport rungolla, sisältää vain jalkapussin, sadesuojan sekä integroidun hyttysverkon, teleskooppi aisa, heitto aisa, kehto...
  4. pekunalle

    nyt rehellinen mielipide kummat ostan!

    pinkki mustia emmaljungan vaunuja haaveilin (soft pinkkejä) mutta kun niitä ei enään saa nyt on pro pink tai chek pink (alla) mutta nää punaiset (pro red) oli tosi hienot luonnossa! nyt tuli vaikeeta päättää!
  5. pekunalle

    onkos kukaan ostanut vaunuja haaparannasta lähiaikoina??

    onko kaikki mennyt hyvin? olen ostamassa, itse asiassa äsken tilasin jalasta haaparannasta emmaljungan duo edget lupasivat soittaa kun tulevat. halvat hinnat vain nyt kun kruunun kurssi alhaalla. 200e halvemmalla tällä hetkellä kuin täältä keskipohjanmaalta.
  6. pekunalle

    HEI! MILTÄ KUULOSTAA KESKI-POHJANMAALLE KÄYTETTYJEN LASTENTARVIKKEIDEN LIIKE!?? OLISKO KANNATUSTA??

    eli idean poikanen pyörähti mieleen, esim. kokkolaan jos tulisi käytettyjen lasten tarvikkeiden erikoisliike, eli myyntiin saisi tuoda kaikkea lapsiin liittyvää, vaunuista leluihin ja vaatteisiin! ideana saada kiertoon nurkissa lojuvat käytetyt lasten tarvikkeet esm. vaunut, turvaistuimet...
  7. pekunalle

    KESKI-POHJANMAAN MAMMAT! GALLUP:KAIPAISITTEKO ESIM. KLA:N KÄYTETTYJEN LASTEN TARVIKKEIDEN LIIKETTÄ!

    eli siis ajatellut jos perustaisi esim. kokkolaan käytettyjen lasten tarvikkeiden liikkeen, sellaista täällä kun ei ole lähiseuduillakaan! sinne saisi tuoda myyntiin kaikkea lapsiin ja lastenhoitoon liittyvää tavaraa, isompaa ja pienempää sekä mahdollisuus vuokrata myyntipöytä esim. pienemmälle...
  8. pekunalle

    kuulinpas taas tänään oudon lapsen nimen...

    BENJAMIINA tai miten nyt sitten kirjoitetaankaan, kaupassa äiti lapselleen jankutti että ostetaan lahja benjamiinalle.... pari kertaa korviani höräytin ja kyllä oikein kuulin. outo nimi ei ole mun korviin vielä koskaan tullut! :o benjamin on pojan nimi mutta tämä ilmeisesti tytön kun nukkeja...
  9. pekunalle

    keskenmeno taas...

    nyt ei tahdo jaksaa,tämä on jo 4 alkuraskauden km. 6+2oli vkoja tänään kun tyhjeni. tutkimuksiin passitettiin. toivottavasti löytävät nyt syyn näille. yksi lapsi on jo 5v. ja silloin kaikki meni täydellisesti mutta yksikään sen jälkeen ei! km on tulleet 2v sisään. viimeisin otti koville en ole...
  10. pekunalle

    löytyiskö mistään edes kuvaa...

    ... viime tai toissa kesänä muistaakseni H&M llä oli pojille (92-128) shortseja ja t-paitoja mikkihiiri tai aku ankka merirosvoina, meille löyty kirpparilta t-paita mikki kuvalla ja eilen näin shortsit akuankka kuvalla mutta olivat pienet! nyt haluaisin löytää jostain shortsit tuolla mikki...
  11. pekunalle

    2v. hukkui likakaivoon omalla pihalla! :´(

    http://www.keskipohjanmaa.net/gen/500578.asp :'( siis ihan kauheeta! kyllä minäkin olen pojan laittanut ulos tuon ikäisenä kun isä pihalla tai autotallissa mutta aina joka ikinen kerta odottanut tai huutanut miehelle ovelta että poitsu ulos tulossa tai tullut! ja odotan niin kauan että...
  12. pekunalle

    uudet pienet mariskoolit saapuneet!!

    johan on, onhan noita pikkusia feikki skooleja ollut jo vuoden päivät mutta nyt tuli arabia/iittalan katalogi ja siinä oli mariskoolin uutuus koko 120mm mariskooli! olis ihana nähä oikein luonnossa! ja just ku mulla alko olla jo isot kerättynä! |O
  13. pekunalle

    mitä kehtaisin pyytää huutiksessa näistä?

    siistit, pieniä juttuja voi löytyä, tekniikaltaan moitteettomat! eli Gracon Quattro rattaat!
  14. pekunalle

    SPRAY SERPENTIINI, KUINKA MONI OSTAA LAPSILLEEN??!!

    jos ostatte lapsillenne tuota spray serpentiiniä, huomioikaa mitä sotkua se saa aikaan! tuossa toisessa ketjussa juuri siitä mätkätän kun kakarat markkinoilla sotkee joka paikan tuolla töhnällä. ja parhaimmillaan vanhemmat sitä ostaa jo pienille ja annetaan töhriä sillä vierestä katsoen...
  15. pekunalle

    PIETARSAARELAISET KAKARAT ON HULLUJA!!!

    |O |O |O tänään olin jeppiksen markkinoilla ja auta armias kun koulut loppui ja tenavat pääsi markkinoille! juma*** niiden spray serpentiinien kanssa, halpa-hallin aula,ikkunat ja jopa sisällä liikkeissä oli sitä spreitä! meidän rattaat oli siinä mössössä ja tosi kiva ruveta pesemään...
  16. pekunalle

    kodinhoitaja ei suostunut tiskaamaan vanhukselle

    siis kaikkea kanssa 80% sokealle isälleni ei kodinhoitaja ollut suostunut tänään tiskaamaan kun oli eilen tullut tiskiä kun isälläni oli käynyt vieraita! sopimukseen kuuluu että kodinhoitaja jakaa lääkkeet, tiskaa, lakaisee lattiat/siivoaa aina kun tarvis, laittaa ruoan... hoitaja oli...
  17. pekunalle

    saiko muut jo arlalta hyvityksen maidoista??

    minä sain tänään! vaivaiset 6e! :o |O 3l maitoa meni viemäriin ja jouduin hakeen 15km päästä lisää tilalle. pojan kans oltiin päivä ripulissa tästä hyvästä ja 6e hyvitys! ostin kerran valion maitoa joka oli hapanta ja päiväystä vielä monta päivää. näitä oli 2litraa, sain hyvitystä 5e rahaa...
  18. pekunalle

    APUA! LÖYTYISKÖ KELTÄÄN TÄLLAISTA KORVAKORUA!!!???

    menin ja hukkasin toisen parin ja mulla on tähän sarjaan kaikki! oli yks lemppari korviksistani! olisko kellään nurkissa tällaista korvista tai paria! näitä myytiin syyskesällä kappahlissa! ihan arvottomia on mut maksan kyllä jotain jos vain löytyy! omani tippui sovituskoppiin mut ei enää...
  19. pekunalle

    vauva jäi vaunuissa raktorin alle

    http://www.keskipohjanmaa.net/gen/480380.asp |O :snotty: :snotty:
  20. pekunalle

    rölli elokuva kuka käyny kahtoon onko hyvä??

    meillä 4v hinkuu katsomaan, oisko hyvä, jotenki mua tökkii nuo trailerit ja mainokset. jaksaako aikuinen katsoa... ja miten sopii 4v:lle rämäpäälle??

Yhteistyössä