Hakutulokset

  1. NovemberRain

    4-vuotiaan kamala uhma, vai mikä lie...

    *huokaus* Ihana esikoiseni on muuttunut todella ärsyttäväksi ja tuittuiseksi jästipääksi. Omapäinen ja tempperamenttinen hän on ollu aina, uhmakaudet olleet aina hankalia,mutta niistä on sinnillä selvitty. Mutta nytten... hohhoijaa... Rajuja raivareita tulee monta kertaa päivässä, kieltoja...
  2. NovemberRain

    Tampereelta miehelle korviksia...

    Osaiskos joku kertoo mistä löytäisin Tampereelta sellasia miesten korvarenkaita,jotka on tehty sellasesta materiaalista,joka ei tummu käytössä? Onko se nyt jotain terästä vai mitä lie.. ilmeisesti lävistyskoruissa käytetään... Vai löytyykö kenties ihan joka korukaupasta nykyään? :xmas:
  3. NovemberRain

    Tänään se sitten alkaa.. (tod. turhis)

    elikkäs mun uusi vanha harrastus eli ratsastus! JEEEEEEE!!!!!! :D Kattotaan pääseekös tää rouva huomenaamulla sängystä ylös.... :whistle: :laugh:
  4. NovemberRain

    Työt alkoivat tänään.. (turhis)

    Ja pää ihan pyörällä uusista jutuista.. Onneks on viikko aikaa harjotella,ennen kun jään "oman onneni nojaan".. Mutta kivaa oli ja pojatkin olivat olleet kiltisti hoijossa... Esikoinen vaan oli jääny itkien aamulla sinne,mutta nopeesti tottunu sitten.. Tästä tää lähtee uus elämä kulkemaan =)
  5. NovemberRain

    Mulle linkkivinkkiä... KIITOS!

    Ehdotelkaas kivoja nettisivuja,joilla vois piipahtaa,kun meinaa oleen hieman tylsän puoleista täällä päin... Muttei mitään väkivaltaa tai p.ornoo tms. Kiitän ja kumarran! =)
  6. NovemberRain

    Steiner-pedagogiikasta...

    Oisko jollakulla henk.koht. kokemusta ko. "kasvatusmenetelmästä"? =)
  7. NovemberRain

    Kun ei ole enää mitään sanottavaa...

    Kävimme tänään mieheni kanssa kaksistaan ajelemassa kolme tuntia ja suurin osa tuosta ajasta meni hiljaisuuden vallitessa :/ Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta ja nyt pelottaa,että liittomme kariutuu.. :'( Miestäni on hankala saada mukaan enää mihinkään kivaan puuhaan, puhumme nykyään...
  8. NovemberRain

    HUI! Mä pääsin töihin..

    Kolme ja puoli vuotta kotiäitinä siis päättyy... Haikeeta,mutta toisaalta ihanaa.. Oma päätöshän tämä töihin lähtö onkin, miehelle kävis mun kotiäitinä olo vaikka siihen että pojat lähtee kouluun.. Nyt vaan järkkäilemään ens viikolla poikasille hoitopaikkaa-> hakemukset ovat jo vetämässä. Ja...
  9. NovemberRain

    sinkkuelämästä tuli mieleeni...

    Onko nykyään "pakko" olla bi? Tai että kokeiluja saman sukupuolen kanssa, yleisellä paikalla suutelua ym. "pitäis" harrastaa? Että jos et niin tee, oot tiukkis.. Mulla ei oo homoja ja lesboja vastaan mitään,tuttava piiristä löytyy bi:tä ja lesboja. Tuli vaan tuosta sinkkuelämää-jaksosta...
  10. NovemberRain

    Tampereen seudun eläinkaupoista..

    Osaiskos joku vinkata kivaa eläinkauppaa Tampereelta tai läheltä,jossa ois myynnissä hamstereita? Häkki on jo hommattu, eläin vaan puuttuu... =)
  11. NovemberRain

    raparperi ja nektariini..

    Oon tekemässä tänään raparperipiirakkaa ja mietin uskaltaisinkos laittaa sekaan nektariinejakin.. Että tietääkö kukaan,oisko hyvä makuyhdistelmä? =)
  12. NovemberRain

    Keitten levyhyllystä löytyy Ari Koivusen levy?

    :wave: Ja tää on älyttömän hyvä! Mä tykkään. B)
  13. NovemberRain

    Ei niin kovin ystävällinen hoitsu... (marmatusta)

    Soitin aamulla Taysiin ihopolille,kun mulle oli lääkäri määränny labraan yhet kokeet ja sano,et voin käyä oman paikkakunnan tk:n labrassa. Sanoi,että koneella näkyy lähete,mutta postitsekkin tulee tietoa. Menin kolme viikkoa sitten sinne labraan,eikä siellä mitään lähetettä näkyny, sanoi,että...
  14. NovemberRain

    Samperi,ku säikähin!

    Tuossa keittiössä join aamumehuani ja kattelin,ku pojat söi aamupalaa.. ja yht'äkkiä kuulu kamala pamaus olkkarista.. naapurin pojan kossi potkasi jalkapallon meijän olkkarin ikkunaan! Karjasin,että MITÄ H*******Ä?!? Takapihalta kuulu pojan vaimea sori,ja se juoksi pois... Onneksi ei ikkuna...
  15. NovemberRain

    Jäikö Gilmoren tytöt tauolle vai?

    Miksei tänään tuukkaan Gilmoren tyttöjä? Ei kai se tauolle jääny? Laitoin ylelle kysymyksen asiasta,muttei oo mittään vastanneet... :( Mälsää,jos tuokin sarja nyt jäi tauolle,ku sit ei oo enää ku tehis mitä seurata.... :/
  16. NovemberRain

    Mistä oppisopimuspaikka..

    Osaisko joku kertoo mimmonen työpaikka pitäsi hommata oppisopimuskoulutukseen,jos haluaa lähihoitajaksi ja suuntautuminen päihde-ja mielenterveyspuolelle? Oon jo vuosia pohtinu tuota alaa,mutta koulun penkille en haluais enää mennä vaan tuo oppari kiinnostas..
  17. NovemberRain

    voiko vettä juoda liikaa?

    Oon nyt taas saanu itteni totutettua juomaan päivän aikana mahollisimman paljon vettä.. Nyt kuitenkin tuli vaan mieleen,et voiko sitä juoda liikaa ja jos voi, mitä haittaa siitä on? =)
  18. NovemberRain

    Suklaamoussen valmistuksesta...

    Mitä tein väärin,kun suklaamousseen jäi suklaa sulasta sellasia sattumia? Ei siis sekoittunu sen vaahon sekaan kunnolla.. Vai kuuluuko siihen jäähä sellasia? Hyvin kyllä kakun päällä uppos kaikille maistajille ja lasimaljastakin sattumista huolimatta.. Sunnuntaiksi pitäis toinen samanmoinen...
  19. NovemberRain

    Yskä- ja korvatulehd.kierre 1v:llä

    Onko kohtalotovereita tai vinkkejä? Meidän pojulla on syyskuun alusta alkaen ollut mlkein jatkuva flunssa tai siis 5 flunssaa ja 2 korvatulehdusta. Viimeisin lääkekuuri loppui lauantaina ja nyt taas viime yö yskittiin niin, ettei juuri nukuttu - tai poika nukkui ja yski, me vanhemmat valvoimme...

Yhteistyössä