Hakutulokset

  1. J

    Niskakipu

    Ollut jo keväästa asti lamaantuva niskakipua joka säteilee oikeaan käteen. Käsi kömpelö (hienomotoriikka ei toimi), pukeminen ja riisuminen vaikeaa, kaikki mitä joutuu tehdä oikealla kädellä siis hankalaa. Käsi ja olkavarsi sekä niska särkee ja ei toimi niin kuin pitäisi. Niskassa erittäin...
  2. J

    rokotuksesta haittavaikutus

    Onko kenenkään lapsi saannut rokotteesta haittavaikutus? Jos on niin minkätyyppinen ja mistä rokotteesta? Saitteko korvauksia lääkevahinkovakuutupoolilta? Meidän poika 2,5 v sai Calmette rokotteesta 05 vakavan luutulehduksen joka tuhosi hänen lonkkaniveltä. Saimme korvauksia kivuista ja...
  3. J

    Pään hakkaamisesta

    Hakkaako teidän lapset päätään johonkin suutuspäissään? 2-vuotias poikani saa usein raivareita ja sen myötä hakkaa päänsä lujaa lattiaan tai johonkin mitä ekana tulee eteen. Välillä hän hakkaa päänsä minun päähän tai isänsä päähän ja että se sattuu. En saa tätä loppumaan.
  4. J

    allergia testien arvot???

    Voiko joku fiksumpi selittää minulle allergiatesteistä. Eli lapseltamme otettiin verikoe (allergia-testi), muuta nimitystä en osaa ehkä on jotain virallisempaa nimitystä. Yleisimmät testattiin ja siitä tuli ilmi että on yliherkkä kissoille. Arvo kissan kohdalla oli 7,38 kuin arvon terveyden...
  5. J

    Brio Race!

    Omistajat kertokaa kokemuksia? kohta 2 v pojalle tarkoitettu ostaa.
  6. J

    Hoitotuki ja erityishoitoraha.

    Eli saan erityishoitorahaa koska lapsemme 1,6 v ei saa olla päiväkodissa jalan murtumariskin vuoksi. Häntä tulee jatkuvasti valvoa ettei kaadu ja muutenkin käsitellä varovasti.Hänellä on ollut tulehdus jalassa joka on vaurioittanut luita (lonkkaa ja reisiluuta) ja ne on erittäin hauraat. Tämän...
  7. J

    haittavaikutus rokotteesta

    Olen kirjoittanut tänne ennenkin, mutta en saanut vastauksia. Eli lyhyesti: Poikani 1v,4kk sai Calmette- rokotteesta luutulehduksen vas. jalkaan, lonkkamalja ja nivel oli epämuodostunut ja sääriluu on hauras eli murtuu helposti.(Hänellä on kerran murtunut sääriluu). Huomattiin kun hän oli 8 kk...
  8. J

    Bcg-osteiitti

    Meidän lapsen diagnoosi on Bcg-osteiitti (luutulehdus) ja ihmettelen että onko täällä muita joiden lapsi olisi saanut saman diagnoosin? Tai muita joilla lapsella todettu joku toinen haittavaikutus calmette rokotteesta? Olisi kiva saada vertaistukea!

Yhteistyössä