Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Noniin, minä taas päivittelen. Rinnat on hyvin vähän turvoksissa/kipeät, kun normaalisti ennen menkkoja ne on niin kipeät ja pinkeät, että suihkukin sattuu. Ihme pahoinvointi "kohtauksia" ollut nyt parina päivänä, mutta saattanut olla oireita flunssasta, kun nyt joku sellainen alkamassa. Ollut...
  2. K

Haaveena vauva 2023

Saattaa olla jo reilusti yli dpo7 tai paria päivää vajaa, en pystynyt ovista tikuttamaan reissuun asti, mutta alkoi testissä näkymään jotain juuri ennen reissua, eli luulisin tallettelujen osuneen aika hyville päiville. Mut en tiiä, rinnat alkaa kipeytymään niinkuin muutenkin n. viikkoa ennen...
  3. K

Haaveena vauva 2023

Miehen sairastelusta huolimatta onnistuttii mahdollisesti hyödyntämää oviksen lähipäivät, toivottavasti riittää! @Kyfi voimia! 😭💔
  4. K

Haaveena vauva 2023

Ääh, ei taaskaan suju tää kierto... Tikuttelun aloitin, mutta tuli reissu, etten voinutkaan ja alkoi juuri ennen reissua vahvistumaan, että varmaan tässä muutaman pv sisään ovis on. Noh, eikö mies sit tullut kipeeksi, ettei jaksa puuhailla mitään... Miten voikin olla ensimmäisenä ajatuksena...
  5. K

Haaveena vauva 2023

Minä taas tulen omanapailemaan... Aamulla tein turhaan testin, kun heti lenkille lähtiessä alkoi tuntumaan perus jomotus, niinkuin aina vuotopäivänä. Sieltähän se sitten alkoi. Flown mukaan ovispäivälle osui peiton heiluttelu, mutta eipä onnistanu. Vähän on mieli maassa. Pitääpä nyt tähän...
  6. K

Haaveena vauva 2023

No, eipä tässäkään kierrossa sit oikei onnistunu puuhailut, joten ens kiertoon otan kyllä sit ovistikut käyttöön! Mutta, elättelen silti toiveita, että ois tärpänny. Kaks edellistä kiertoa ollu saman pituiset, niin jos nytkin ois, niin puuhailu ois osunu oviksen aikoihin. Ja jos onki lyhyempi...
  7. K

Haaveena vauva 2023

Heh, onkohan myöhästä, jos ens kierrossa sit viimeinkin alkais tikuttaa ovista ja jos saa plussan kiinni, niin sitten vasta heiluttelis peittoa? Kun ei tuota toista nyt oikein huvita montaa kertaa viikossa, niin pitää sit varmaan oikeasti yrittää vaan täsmäiskuja. En kyllä tiiä miten siinä tuun...
  8. K

Haaveena vauva 2023

Minäkin täällä taas hei. Meilläkin taitaa yk3 alkaa. Kp4 menossa ja pitää nyt tässä kierrossa yrittää jaksaa viikko pidempään heilutella peittoa, kun ekassa yrityskierrossa jäi about viikkoa vajaaksi 🙈 ois mulla ovistestejä vino pino, mut en vaan muista/jaksa, ehkä sit seuraavassa kierrossa vois...
  9. K

Haaveena vauva 2023

Täällä alkoi sitten uus kierto, eli kp1 tänään... Saa nähä onnistuuko tässä kierrossa miten tallettelut, eli varmaan jää tää kierto välistä.
  10. K

Haaveena vauva 2023

Joo, ei näkyiskää, muttakun meiän puuhailut loppu kp15, nii jos se ovis oli kp20, nii ei oo mitää mahista 😅 tai ois jotain supersiittiöitä 😂
  11. K

Haaveena vauva 2023

Jep, ois se jo pitäny näkyä, jos ois tärpänny. One-stepin testejä käytin, mitä raskauskeijulta tilasin joskus. Varmaan ovis sit olikin vasta viikkoa myöhemmin, eli siihen aikaan, kun ne jomotukset tuli(kp20-21), kun mulla kierrot heitelly 26-35pv.
  12. K

Haaveena vauva 2023

No joku viikko sitten oli pari päivää menkkajomotusta ja tissit tuli kipeeks ja olleet siitä asti kipeät(tulleet muutenkin n. viikkoa ennen menkkoja kipeäksi), ja oon nyt muutamana yönä heränny keskellä yötä vessahätään, mihin en normaalisti herää. Mutta tuo parin päivän menkkajomotus oli...
  13. K

Haaveena vauva 2023

Mä testasin vielä tänään, kp28, ja ihan tyhjää oli vieläkin. Vielä ens viikon alkuun about ois aikaa, et ois tärpännytkin, mut en tiiä, ois kai jo jotain näkyny testissä? Eli menkkoja ootellessa.
  14. K

Haaveena vauva 2023

Ei kyllä oo mitään hajua dposta 😕 Sillon kun talleteltiin, niin ainakin itellä oli fiilis et sillä viikolla vois olla ovis, mut tiiä sitten, kuitenkin ollu seuraavalla viikolla, kun halut oli ihan nollassa 😂
  15. K

Haaveena vauva 2023

En jaksanu oottaa, niin tein tänään testin (kp25/26-35) ja aivan tyhjä oli.
  16. K

Haaveena vauva 2023

Voiskohan olla joku merkki, kun oli pari edellistä päivää semmosta menkkajomotusta 🤔 samana päivänä on kyllä jomotellut, kun vuoto alkaa, mut ei viikkoa ennen. Kyllä vaan tuntuu aika pitkältä, kun odottaa, että alkaako menkat vai ei 😂 nyt kp22/26-35
  17. K

Haaveena vauva 2023

Meillä saatto olla puuhailuja viime viikolla sopiviin aikoihin, toki jos kierto taas joku +30pv niin sitten ei riitä enää, mutta nyt vähän kuitenkin jännittää, että mitä jos kuitenkin. Oviksesta ei mitään hajua, niin ajattelin oottaa ainakin kp27 asti, ennenkuin testailen. Nyt on kp20 😁
  18. K

Haaveena vauva 2023

Täällä ollaan aivan sekasin toisen mielenliikkeistä. Pari pv sitten oli sänkyhommia ja toisen sanojen mukaan "nopeesti vaa, iha vaa vauvamielessä", kun sit jokunen viikko sit ei ollu ihan varma asiasta 🤔😅 noo, pitää nyt sit toivoa, et tulee vielä muinakin päivinä hälle tuo sama fiilis, kun...
  19. K

Haaveena vauva 2023

@Oliivi3 onnea!! 😍 Mä tässä yritän muistaa pidätellä ja tehä ovistestin, mut en vaan millään muista! Yleensä vasta siinä vaiheessa muistan, kun istun pöntöllä ja tilaisuus meni jo 🙈 Toisaalta on kyllä niin ristiriitaset ajatukset, että vois antaa olla ja kattoa jos joskus tärppää. Mut sit...
  20. K

Haaveena vauva 2023

Mun varmaan täytyy alottaa oviksen tikutus, kun kierrot heittelee. Edellinen kierto oli tosiaan 35pv ja nyt 26pv, tosi mukavaa. Ja kun se mieskin on, että "en tiiä, mut ei haittaa jos tulee", ni pitää sit yrittää saaha se kellistettyä suurinpiirtei oikeena päivänä :LOL:

Yhteistyössä