Hakutulokset

1. Echo

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

Pitääks sitä sit alkaa syödä jotain estrogeenia kun se ilmeisesti auttaa oireisiin? En haluis...
  2. Echo

Meidän kuopus sanoi pienempänä vaikka helmikuussa että nyt on kesä, kun aurinko paistaa.
  3. Echo

Olen aloittamassa 25 kilometrin juoksulenkkiä. Mikä on tekosyysi mikset pysty juoksemaan 25 kilometriä?

Sitten urheilusuorituksillakin on ylärajansa. Just viikonloppuna luin maratonkisoista, että hyvin usein siellä kuolee joku, eli jollain paljastuu esim.piilossa pysynyt sydänvika. Maraton on elimistölle oikeasti kamala rääkki. Huippu-urheilu ei ole kuulemma erityisen terveellistä, sen sijaan...
  4. Echo

Olen aloittamassa 25 kilometrin juoksulenkkiä. Mikä on tekosyysi mikset pysty juoksemaan 25 kilometriä?

Sunnuntaina lenkillä tein juoksupyrähdyksiä, ja sama tulos kuin aina: Bakerin kysta vasemman polven takaosaan. Juoksu ei sovi mulle.
  5. Echo

Tuttavistani vain 19 on sairastanut koronan. Aika harvinainen tauti.

Missähän päin asut? Mä en henk koht tunne yhtään koronan sairastanutta, yks kaverin kaveri sairasti kuulemma.
  6. Echo

Musta tuntuu että Tokmanni ei kastele kesäkukkia ja taimia ikinä...
  7. Echo

Siis mä en saa niitä päälle ilman miehen apua. Pitää käydä lenkillä ennen kun tuo menee töihinsä. :thumbsup:
  8. Echo

Mut käviskö ihan Vichy Novellesta joku magnesium -juoma? Tosin voi tulla kallimmaksi kuin poretabletit. :unsure:
  9. Echo

Noh, kerrohan? :D Mä mietinkin että erikoista että sydän alkoi väristä just kun oon aloittanu lenkkeilyn. Pitää laittaa tuo sun poretabletti-eherotus korvan taakse. :thumbsup:
  10. Echo

Enhän mä niitä pidä kuin lenkin aikana, ja ovat ihan hikiset lenkin jälkeen joten riisun heti. :) Mun vanhat hörhelö-pitsi-toppaus -ihanuudet ei pidä tissejä lenkillä kurissa. En halua että kohta nää tissit on lenkkeilyn takia kuin 2 maahan sojottavaa keilaa...:unsure:
  11. Echo

Huomenta. Mä kuristun näihin Shock Absorber- urheiluliiveihin, ostin ne hiljattain. :eek: (koko on kyllä oikea) Mut nää on ilmeisesti yhdet markkinoiden parhaista - ja piti kyllä lenkillä mun meijeriosuuskunnan tiukassa paketissa.
  12. Echo

Oon muuten lonesti miettiny että mistä senkin muuten tietää onko joku tulppa tuolla verisuonessa matkalla jonnekin ja sit jää jumiin niinku hepokatti maantiellä poikittain...:eek: Tai repäsee verisuonen seinämän. Pitäis keksiä joku tulppaskanneri....
  13. Echo

Jospa sydän reagoi kun tänään olin paljon ulkona auringossakin...houp sou.
  14. Echo

Juu, se oli. Nyt on semmoista sekalaista muljahtelua, mutta kun se on tuttua jo nuoruudesta, niin se on jopa rauhoittavampaa kuin tasainen tärinä. :o Siis veriarvot on ok eikä sydämessä koskaan ole ollu vikaa.
  15. Echo

Kaisille tsemppiä myoomatutkimuksissa! (y) Meikäläiseltä otti gyne kerran myooman pois naps, eikä ees ilmottanu etukäteen...se äijä perusteli että oisin pelänny, jos mulle ois kerrottu etukäteen. :rolleyes: Mä sen sijaan soittelin äsken ensiapuun, kun tuli ihan ihme rytmihäiriö äsken sohvalla...
  16. Echo

Inessiivi olis "paikaSSA". :sneaky: Sori. Siis ihan oli pakko.
  17. Echo

Sanat nainen ja mies halutqqn korvata sanalla henkilö.

Kieli vaikuttaa ajatteluun vain hysteerikoilla. Mulla on aina ollu esimiehenä nainen. Ikinä ei oo ollu ongelmaa puhua heistä esimiehenä.
  18. Echo

Helsingin Sanomien pääkirjoituksessa iloitaan ydinperheiden hajoamisesta

Suuri osa eroista ei johdu väkivallasta, narsistipuolisosta tai pettämisestä. On jotain "kasvoimme erillemme", "liittomme oli kaverisuhde" ym.muuta tuubaa.
  19. Echo

Toivottavasti tuo lappu riittää nyt, en ala niiden opiskelukämppään (ollessaan parikymppisiä) viemään "Äitisi"-lappuja...:unsure:
  20. Echo

Siis on nuo miljoonaan kertaan pienenä opetettu käymään kusella. :cautious: Mut nuo on hätäisiä.