Hakutulokset

1. H

Kovat vatsakrampit yöllä

Mulla kävi syksyllä samoin ja kesken meni rv 4+6. Plussauksesta asti oli menkkakipuja jotka oli välillä hyvinkin voimakkaita kramppeja, edellisenä iltana oli pahimmillaan ja aamulla alkoi vuoto.
  2. H

Marraskuiset 2020

Laitoin myös @Röllineito viestiä fb ryhmästä :)
  3. H

Marraskuiset 2020

Mä voisin liittyä nyt kun varhaisultra on takana. Laitanko sulle viestiä vai miten? :)
  4. H

Marraskuiset 2020

@Annu83 Älä huolehdi oireista. Joillain niillä on, joillain ei ja joillain oireet vaihtelee päivittäin. Itsekkin aluksi säikähdin kun rinnat ei olekkaan niin kipeät kuin alkuviikoilla, mutta niin vaan sydän sykkii ❤ Mulla siis rinnat oli tosi kipeät rv 4-5 ja nyt on rv 6+5 ja rinnat ei ole...
  5. H

Marraskuiset 2020

Nyt on varhaisultra takana. Pieni sydän sykki ja vastasi rv 6+5 ❤ Jännitti kamalasti, pelkäsin että entä jos kohtu onkin tyhjä tai sydän ei syki. Mutta onneksi kaikki oli hyvin ❤
  6. H

Marraskuiset 2020

En ole juurikaan miettinyt tulevaisuutta. Olen ollut tosi rauhassa ja pessimistinen tämän alkuraskauden, yksi km taustalla joten en uskalla tai osaa iloita vielä. Huomenna 7+0 ja varhaisultra. Jos kaikki ok, niin ehkä sitten uskallan iloita. Tai sitten jatkan pessimistilinjalla nt ultraan asti...
  7. H

Marraskuiset 2020

Mä en oo vielä oksentanut, mutta etovaa oloa on lähes 24/7. Sitrushedelmät, kuten appelsiini tai sitruuna, on niin raikkaita että niitä syömällä pysyy paha olo poissa. Kylmä sitruunavesi on myös hyvä. Mitään "tunkkaista" en pysty syömään tai juomaan, kahvin esimerkiksi jouduin jättämään kokonaan...
  8. H

Marraskuiset 2020

Ihanaa @Linneah että tulit perässä tänne, muistan sut haaveilu ryhmästä! ❤ Toivottavasti vielä moni muukin tulisi sieltä tälle puolelle. Mulla on maanantaina varhaisultra, jos kaikki siellä ok niin liityn fb ryhmään :)
  9. H

Marraskuiset 2020

Sain varhaisultran varattua 23.3. rv 7+0. Sen jälkeen voin fb ryhmään liittyä jos kaikki ok :) En malttaisi odottaa :love:
  10. H

Marraskuiset 2020

Jee! Salanimi voisi mun mielestä olla aluksi, eikä heti esim marraskuiset 2020, koska jos selaa fb niin ei tarvitsisi kytätä että näkeekö kaverit tai perheenjäsenet olan takaa mitä syötteessä näkyy. En vielä uskalla kuitenkaan liittyä, mutta parin viikon päästä varhaisultran jälkeen aion liittyä :)
  11. H

Marraskuiset 2020

Mä oon hätähousuna tehnyt jo 8 testiä + yhden digin :ROFLMAO: Mutta nyt saa testaukset riittää, tasavahvoja tullut neljä päivää ja tänään digiin 2-3. Viikkoja 5+0 joten ihan oikein digi näyttää :)
  12. H

Marraskuiset 2020

Kiva kun on saatu lisää porukkaa tänne, vaikkakin keskustelu on vielä aika hiljaista. Minä himotestaajana tein vielä tänään testin ja nyt saa riittää kun tasavahvat tuli eilen illalla ja tänään aamulla. https://aijaa.com/SZ03id Viikkodigin teen ensi viikolla, ehkä jo huomenna. Tai sitten vasta...
  13. H

Marraskuiset 2020

Komea viiva @niinaj91 ! Mulla ois tosiaan se yks viikkodigi ja ajattelin sen ensi viikolla tehdä ja soitella neuvolaan. Onko muut jo ollut neuvolaan yhteydessä? :)
  14. H

Marraskuiset 2020

Jos ei menkkoja ole ollut niin miten neuvola on laskenut rv? Tai sinä? Onko ovulaatio tiedossa? :)
  15. H

Marraskuiset 2020

https://aijaa.com/74uy07 Tässä mun testirimpsu, tämän päiväinen tummui tasavahvaksi kuvan oton jälkeen. Edelleen tosi epäuskoinen olo, mieskään ei käsitä :D Ultrassa varmaan sitten ymmärtää raskauden. Aikooko muut käydä varhaisultrassa? :)
  16. H

Marraskuiset 2020

Mä en oo myöskään tehnyt mitään muutoksia, paitsi tietysti selasin läpi sen listan jossa kerrotaan mitä ruokia tulee välttää raskausaikana, ja sitä noudatan alusta asti. Eipä siinä edes montaa ole, joten ei ole vaikea noudattaa. Kävin myös apteekista minisunin raskausmonivitamiinia purkin ja sen...
  17. H

Marraskuiset 2020

@niinaj91 Mä en oo vielä soitellut neuvolaan, viimeksi soitin heti ja kesken meni rv 4+6. Mutta ensi viikolla ajattelin soitella kunhan saadaan uudet työvuorolistat niin tietää milloin pääsisi neuvolaan. Töissä siis olen. Oliko teillä muilla plussakierrossa jotain "kikkakolmosia" käytössä vai...
  18. H

Haaveena vauva 2020

Jos @Purrri vielä etusivua päivittää niin mut voi siirtää plussanneisiin, la 11/2020 ❤ @BonBon88 Meinasitko testata? Mä oon kirjannut flo:hon että dpo 4-6 pientä menkkajomottelua ja dpo 7 eteenpäin rinnat rupesi kipeytymään. Toivotaan plussaa (y):giggle:
  19. H

Haaveena vauva 2020

Mulla ainakin plussa tulee yhtäkkiä, eli ei tummene tasaisesti. Voi olla vaikka edellisenä iltana vitivalkoinen ja seuraavana päivänä kirkuvan punaiset viivat.
  20. H

Marraskuiset 2020

Haavejuttu / 1. lapsi / 11.11.