Hakutulokset

1. M

Porin Anttila

Onko Porin Anttilassa valaisimia? Netanttilasta löysin kivan kattivalaisimen, mutta tarvisin sen nopeasti, en kerkeä odottelemaan lähetyksiä. Onkohan tuotteet samanhintaiset liikkeessä kuin netistä tilattuna? Kiitos, jos joku viitsii vastata..
  2. M

perhepeti vai oma sänky

poikamme täyttää ensi viikolla 5 kk. nukumme vielä perhepedissä. kertokaa kokemuksia/mielipiteitä, pitäisikö hänet jo "opettaa" omaan sänkyyn? imetän öisin 1-3 kertaa. poika kääntyilee päivisin kovasti, mutta öisin pysyy aika hyvin vielä "asennossa". :wave:
  3. M

puhuisko joku espanjaa?

Tarviisin yhen lauseen tietaa epsanjaks...
  4. M

Kenellä oli kotona kutsumaton vieras?!?!

Siittä on jo hetki aikaa, kun joku kerto että kotonaan istui sohvalla kutsumaton vieras?!?! Muistaako kukaan? Miten siinä jutussa loppujen lopuks kävi??
  5. M

Toinen hää kyssäri...

Kaverini menee kesällä naimisiin ja kutsu kolahti luukusta meillekkin... Kutsussa oli tilinumero ja pyydettiin kartuttamaan matkatiliä... Mikäköhän olisi sopiva summa, kun emme ole kovin paljoa tekemisissä?!? Siis n. neljä kertaa/ vuosi. Juhliin meitä lähtisi minä ja mieheni sekä pieni vauvamme.
  6. M

mies miettii erilleen muuttamista vauvan synnyttyä..

koska kuulemma liian raskasta tehdä vuorotyötä ja hoitaa vauvaa. :headwall: mikä isä se tuollanen on`?
  7. M

vitsit miten tarkka lapsi! : )

Tuossa reunassa kun on tuo soija jugurtti mainos niin poika 1v 10kk osoitti sita ja sanoi aiti! Tama aiti syo siis soija jugurttia.... =)
  8. M

vietteko lapsianne maksullisiin leikkipaikkoihin?

Vein pojan viime viikolla Itiksen leikkipaikkaan tunniksi ja olipa kiva teha ostoksia yksin ja rauhassa! =) Vahan tyyristahan tuo on mutta kaipa sen arvoista.. Minka hintaista teilla on ollu? Tama maksoi 5 euroa kun tunnin oli.
  9. M

miks pitaa menna kaks kertaa naimisiin??

Siis niinku tuossakii haaohjelmassa, ensin maistraatissa ja sit kirkossa?
  10. M

oisko hullua muistaa lahjalla?

Entinen pomoni jarjesti minulle vakipaikan entisesta tyopaikastani! Olen nyt siis hoitovapaalla ja han soitti minulle ja ehdotti ylemmille minua tahan virkaan, kirjoitti perustelut yms. Ajattelin vaan kun olen niin tyytyvainen etta oisko kiva muistaa hanta jotenkin, tai siis kiittaa? Ja miten?
  11. M

Niistä öljytäytteisistä rintsikoista

Vai mitä geeliä niissä nyt onkaan... Ostin siis semmoset ja rinnat hikoilee ihan hirveesti niissä! SIt alkaa haista iho ihan karseelle! Onko kellään samaa ongelmaa? Eihän noita voi pitää!! :headwall:
  12. M

soseista taas...

Ajattelin tehdä itse soseita, mutta tuli muutama kysymys mieleen... Meillä ei tytölle käy porkkana niin teen sitten jostain muusta! Eli jos teen soseen kukkakaalista tai parsasta niin kannattaako käyttää pakasteita vai tuoretta?? Saako pakasteita käyttää, jos aijon soseen valmiina pakastaa...
  13. M

miten paljon kermaa kinkkukiusaukseen?

Pistin 500g peruna-sipulisekotusta ja 2dl kermaa, nayttaa aika vahaselta... laitanko viela 2?
  14. M

missa korjataan digikameroita?

Vienko valokuvausliikkeeseen vai? On ostettu ulkomailta joten liikkeeseenkaan en voi vieda
  15. M

viitsisitteko pistaa seitireseptin tulemaan?

Uunissa tehtava siis jossa vaikka juustoa ja tomaattimurskaa? Naita siis loytyy.... =)
  16. M

paras euroviisu?

Ite en oikee tiia, Serbialla on kaunis mutta ehka kuitenkii vahan tylsa... Ruotsia on kehuttu mutta miun mielesta tosi tavallinen renkutus jollasia kuullu ennenkii :)
  17. M

antakaas nyt viela joku resepti missa varhaiskaalia?

Pliis?? :flower:
  18. M

reseptia varhaiskaalille

Oisko kelllaan? Pliis? Helppoa ja hyvaa :wave:
  19. M

nuo pirun koirat on nyt haukkunu tunnin putkeen!

Siis naapurissa! :kieh: Poika ei oo onneks viela hairiintyny paivauniltaan mutta itteeni kiehuttaa! Mika niita vaivaa??
  20. M

Inhoon

tota huutavaa kidius mainosta \|O

Yhteistyössä