Hakutulokset

1. A

Lokakuiset 2021

Loistava kiitos. Ei kyllä puhuttu kohtukuolemanvaarasta jne mutta oli informatiivinen. Itse siis olen todella rokotusmyönteinen, mutta en pidä tämän kaltaista provokaatiota hyvänä. Otan rokotteen, mikäli lääkärini sitä suosittelee.
  2. A

Lokakuiset 2021

Ei kannata hermostua. Itse vaan säiköhdin kun käytät aina voimakkaita sanojen esim kohtukuolema ilman minkäänlaista viittausta mihinkään tieteelliseen tutkimukseen. I rest my case. Jokainen toimikoon tavallaan. Varmasti tämäkin info mennyt sitten jo neuvolaan josta rokotusta suosittelevat.
  3. A

Lokakuiset 2021

Voitaisiinko pidättäytyä omista mielipiteistä ja aina vaan faktaa kirjoittaa tästä korona-asiasta, mielellään linkeillä virallisiin tutkimuksiin. Tämä kuitenkin aika montaa ahdistava asia.
  4. A

Lokakuiset 2021

En löytänyt thln sivuilta mitään uutta. Voisitko linkata? Meidän klinikalla oli ainakin kanta, että ehdottomasti ei rokotusta.
  5. A

Lokakuiset 2021

Ryhmä on salainen ja suljettu, eli kukaan ulkopuolinen ei näe, että kuullut siihen tai pysty edes löytämään ryhmää. Laita yv Katinkalle jos haluat mukaan. Vielä on tilaa kaikille!
  6. A

Lokakuiset 2021

Oireiliko tuo kkm sulla mitenkään? Ehdittekö nähdä sykkeen kuitenkin? Anteeksi kun utelen, asia vaan pelottaa kovin. Mulla siis kaksi peräkkäistä kkm, mutta huomattu jo 7+0.
  7. A

Lokakuiset 2021

Tää sun teksti sai kyyneleet virtaamaan...ihanaa ja paljon onnea! Ja tervetuloa kummallekin puolelle!
  8. A

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@lapsettomuuta10v mahtavia uutisia! Kävin tänään ar ultrassa, vahva sydän siellä sykki, koko vastasi täydellisesti viikkoja ja la 29.9.
  9. A

Lokakuiset 2021

Heips! Keskenmenon ihan aikana viivat vahvistuu huonosti, tuo on vaan oikein hyvä merkki! Minulla nyt 2 kkm takana, viimeisin joulukuussa ja ei oikein osaa nauttia tästä plussasta vielä. Tsemppiä!
  10. A

Lokakuiset 2021

Tänään 6+0 siirron mukaan! Toisin mahdollinen km vuoto pysyy mulla varmaan poissa lääkkeiden takia, eli lääkkeelliseen kiertoon tehty pas plussa mulla.
  11. A

Lokakuiset 2021

Näin mäkin luin, varmaan totaalieristäytyminen edessä hetkeksi. Pelottaako ketään tämä?
  12. A

Lokakuiset 2021

Ajattelin sitten vielä vähän esittäytyä : Olen siis 45v pääkaupunkiseudulla asuva toivottavasti jälleen tuleva mama. Minulla on siis kaksi aikuista lasta, tytöt 18v ja 20v edellisestä liitosta. Isän kanssa oikein hyvät välit. 2017 tapasin työkaverin, 14 vuotta nuoremman miehen ja kolahti niin...
  13. A

Lokakuiset 2021

Laitoin viestiä myös @jiiis
  14. A

Lokakuiset 2021

Moi! Minäkin liittyisin mielelläni tänne ja toiseenkin ryhmään! Katinkan kanssa samassa ryhmässä kuumeiltu ja nyt lahjasolupasplus la 1.10. Lueskelen kaikkien viestit illan aikana! Hurjasti onnea matkaan meille kaikille!♥️
  15. A

Jee @Katinka<3 ihanaa!!! Superonnittelut!
  16. A

Ihania uutisia Florie ja onnea matkaan!
  17. A

Mä laitoin itseni plussanneisiin pahan onnenkin uhalla. Nyt jo kolmatta kertaa... @Katinka<3 onnea huomiseen! Onko vuoto loppunut? Tule heti sitten kertomaan!! @MARIAL43 onko luovuttajasta kulunut mitään? Eikö teillä ole nyt kohta vuosi täynnä?
  18. A

@katinka ≤3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. luovuttajan kanssa hoito keskeytettiin, nyt 2. luovuttaja, punktio 11.1, josta 14 munasolua @MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi) @lapsettomuuta10v 36v, Dextra jonossa 01/20, 1. .lapsi kummallekkin...
  19. A

Pahoittelut! ♥️
  20. A

Iltapisusta vihdoinkin leffaviivat! Huomenna virallinen testipäivä ja viikkodigi kaapissa. 2-3 tai 3+ niin hetkeksi voi hengähtää.

Yhteistyössä