Hakutulokset

1. pampulax

Lokakuiset 2019

Hei, uusia mahtuu toiseen ryhmään ja siitä viestiä minulle. Lisään sitten kaveriksi fbssä, että voin lähettää kutsun salaiseen ryhmään. Eli halukkaat, laittakaa profiilin tuntomerkit minulle yv:nä.
  2. pampulax

Lokakuiset 2019

Hei! Lokakuisten toinen salainen ryhmä fbssä pitää ovet auki rakenneultriin asti. Ne, jotka jäivät/jäävät ulos ensimmäisestä salaisesta ryhmästä, otetaan mielellään tähän toiseen ryhmään. Laittakaa minulle viestiä tämän Kaksplussan kautta, jossa annatte oman fb profiilin tuntomerkit, jotta voin...
  3. pampulax

Lokakuiset 2019

Nyt olen luonut salaisen fb ryhmän loppu kuun odottajille. Laittakaa minulle joko linkki profiiliin tai profiilin tunnistamistiedot viestillä tämän Kaksplussan kautta, niin teen kaveripyynnön ja lisään ryhmään omalla fb profiililla.
  4. pampulax

Lokakuiset 2019

Hei! Tein juuri plussan! On tämä aamu ollut kyllä vuoristorataa! Toki tätä on odotettu, toivottu ja haluttu, mutta päällimmäisenä on pelko useiden keskenmenojen vuoksi. Haluaisin myös fb ryhmään, mikäli sinne enää otetaan? Jos ei oteta, voisin perustaa uuden salaisen ryhmän lokakuun lopussa...
  5. pampulax

Marraskuiset 2018

Hei Olen kirjoitellut tulla fbn puolella. Nyt minut voi oikeasti poistaa Marraskuisten listalta. Tulin juuri ultrasta ja jäin suoraan odottamaan kaavintaan pääsyä. Tämä raskaus on kyllä ollut tunteiden vuoristorataa, joka huipentuu nyt pahimpaan mahdolliseen Ihanaa odotusta teille ❤️
  6. pampulax

Marraskuiset 2018

@kosmo mun lapset ovat 17v, 14v, 12v, 10v, 5v, 3v ja 1v9kk. Lisäksi vielä miehen lapset, joten yhteensä meillä on tätä perhettä 11 lapsen verran:love: Kolme nuorinta+tämä tuleva vauva ovat minun ja miehen yhteisiä.
  7. pampulax

Marraskuiset 2018

Lääkäri sanoi, että joskus voi tulla labra virheitä näissä hcg mittauksissa. Mulla ei vieläkään mene tajuntaan tämä tapahtumaketjuo_O raskaustestit ja kaikki. Välisellä käy mielessä kaksi alkiota, koska eihän tämä voi mitenkään muuten selittyä. Mut minne se mahdollinen toinen on hävinnyt, kun ei...
  8. pampulax

Marraskuiset 2018

Lisään vielä, että ihmettelen suunnattomasti, että olen tehnyt myös digitestin 1.3, jolloin se näytti 2-3 viikkoa, että miten olen voinut saada noin aikaisessa vaiheessa viivoja tikkuihin(n):confused:
  9. pampulax

Marraskuiset 2018

Eli tosiaankin, homma meni näin: mulla tosi pitkä kierto, ja ovis tosi myöhään. Jostain syystä viimeisessä kierrossa kaikki ollu päin seiniä(ilmeisesti imetyksen syytä). Ekan haamuviivan tein 22.2. menkkojen mukaan mulla (14.1.) olis pitäny olla paljon enemmän viikkoja. Ultrassa ei näkynyt...
  10. pampulax

Marraskuiset 2018

Palasin kertomaan, että löytyi pieni ihme❤️❤️ laskettu aika heittää kahdella viikolla, eli on 12.11. viikon kerkesin elää siinä uskossa, että on keskeytynyt keskenmeno (hcg raju lasku ja ei löytynyt sykettä), mutta näin se elämä yllättää:love:
  11. pampulax

Marraskuiset 2018

Hei. Minut voi poistaa Marraskuisten listalta. Keskeytynyt keskenmeno:cry:
  12. pampulax

Marraskuiset 2018

31.10/pampulax/37/8./Kaks Menin sitten ostamaan digitestino_O näytti 2-3 viikkoa, eli vaikuttaisi pitävän paikkaansa (eilen 5+2). Ja aina oon vannonut, että doppleria en osta ikinä. Nyt kävi sitten oho,hups, ja sellainen on tulossa:whistle: miten voi olla näin epävarma monen raskauden...
  13. pampulax

Marraskuiset 2018

Onnea kaikille plussanneille:love: Menkkajomotuksia täälläkin, välillä tosi kovia. Lisäksi palelee koko ajan ja imetys on alkanut sattua (imetän 1v8kk taaperoa). Eilen illalla iski myös kooma väsymys:confused: Minulle tämä olisi 8.lapsi, mikäli päästään tavoitteeseen:love:
  14. pampulax

Marraskuiset 2018

Tein ryhmän fb:n puolelle. Ryhmä on salainen, joten se ei näy kenelläkään ulkopuoliselle, eikä sitä löydy hakemalla. Ryhmään tulijat, laittakaa minulle yksityisviesti tätä kautta, jossa linkki/tuntomerkit teidän fb profiiliin. Lisään teidät kaveriksi, jotta voin liittää salaiseen ryhmään. Kun...
  15. pampulax

Marraskuiset 2018

Voisin tehdä suljetun, salaisen fb ryhmän meille. Onko muille ok?
  16. pampulax

Marraskuiset 2018

Tein äsken testin ja sain kaks viivaa tikkuun!!:love: Hailu viiva, mutta silti! Jos menkkojen mukaan mennään, niin la olisi 27.10. Oviksen mukaan 30.10. Mulla on ollut myöhäinen ovis joka kierrossa. On tainnut tärppi käydä tosi lopussa kiertoa, koska viikonloppuna ei näkynyt mitään herkissä...
  17. pampulax

Marraskuiset 2018

@pikkutakkutukka ajattelin huomenna testata. Mullakin on ollut nyt pitkä kierto(34pv), koska imetän taaperoa(1v8kk). Ei uskalla ajatella yhtään mitään, ei edes toivoa:unsure: Ollaan menty koko ajan ilman ehkäisyä, taaperon syntymästä saakka. Toki mulla on paljon lapsia ennestäänkin, mutta on...
  18. pampulax

Marraskuiset 2018

Varovasti tulen kurkkimaan tätä ketjua. Menkat myöhässä 4vrk. Testin tein sunnuntaina, negaa näytti. Nyt en oo uskaltanut testata ollenkaan. Menkkajomotuksia mahassa, mutta ei menkkoja näy eikä kuulu:eek: Marraskuussa oli keskenmeno ja siitä asti yritetty uutta raskautta. Laskettu aika olis...
  19. pampulax

Kesäkuiset

Heipä hei. Täällä epäuskoisena tikutin juuri plussan:) luulin tikuttavani ovista, mutta niin vain on plussa. Laskettuaika olisi 31.5.mutta on erittäin todennäköistä, että menee kesäkuun puolelle. Tässä minut listalle: pampulax/37v/31.5(tosi epävarma)/8.lapsi/(paljastan myöhemmin sairaalan)
  20. pampulax

Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

Heipä hei. Täällä juuri tikutin plussan! Hieman hämmentyneenä olin, koska alunperin luulin tikuttavani ovista mutta listaan voisi lisätä pampulax/37v/la 31.5/8.lapsi/(sairaalaa en vielä halua paljastaa)