Ajateltiin lähteä poikiemme kanssa ahvenanmaalle kesäretkelle. Onkos jollakin kokemuksia. Voisko joku suositella esim. majapaikkaa, nähtävyyksiä jne. Itse olen ollut siellä n. 20 vuotta sitten luokkaretkellä.....apua!
Siis sellaista jota säilytettään kassissa. Sit kun se ottaa sieltä pois niin se menee kokoon itsestään. Se on sellainen turtlesauton mallinen.
Nyt perkule mää en saa sitä enää takas sinne pussiin.... Onpas kätevä! =)
Pomo ei ollut tyytyväinen meidän myyjien tulokseen. Alkoi sitten vertailla kaikkien kuullen minun ja kolleegani tuloksia. Oltiin vähän monttu auki. Toki saa palautetta antaa, mutta tältä pomolta unohtui nyt kyllä meidän motivointi.
Molemmille meille "silmätikuille" tuli vähän outo olo.
Saas...
On toi pikkujätkä nopea.
Oltiin sen kanssa ulkona niin tuikkasi suuhunsa yhdestä puskasta marjan. Onneksi huomasin ja kävin samantien ottamassa marjan pois suusta. Ehti kyllä puraista tuota marjaa.
Sain selville, että tuo pensas oli Tuhkapensas ja että sen marjat ovat myrkyllisiä!!!!! No...
Olen alkanut miettimään tässä tätä tulevaisuutta.
Haluaisin opettaa joko ammattikoulussa tms. Minkäslaista koulutusta on tarjolla tuohon opettajan työhön. Olen käynyt ammatillisessa opettajakorkeakoulussa lukemassa 10 opintoviikkoa. Mutta tietääkö kukaan onko avoimessa yliopistossa tms jotain...
Haluaisin opettaa joko ammattikoulussa tms. Minkäslaista koulutusta on tarjolla tuohon opettajan työhön. Olen käynyt ammatillisessa opettajakorkeakoulussa lukemassa 10 opintoviikkoa. Mutta tietääkö kukaan onko avoimessa yliopistossa tms jotain...
No mää kans ajattelin sillain, että jätän perunan, riisin ja pastan pois. Samoin valkoinen leipä saa hetkeks jäädä pois kokonaan. saas nähdä kuinka käy.
Poika voi jo tosi hyvin. Tietysti muutama päivä meni, että toipui lääkityksestä. Hän sai heti teholla sekä antibiootit että viruslääkkeet. Samoin hänelle annettiin kauhea määrä kouristuslääkettä, kuumelääkettä jne. Ei ole ihme, että poika oli pari päivää kuin huumattu. Nyt tosiaan ollaan jo...