Heippa!
Täällä vaihteeksi hieman paremmin nukuttu yö takana. Vaikka yöllä yskin ja nenä vuosi ja pissalla piti käydä niin taisin kuitenkin olla jo niin yliväsyny että sain ihme kyllä nukuttua. Puol kasilta oli kyllä valitettavasti herätys ku oli neuvola yheksältä ja pikkasen harmitti etten...
Mukavaa maanantaita mammat! :wave:
Tästä tuleekin jännä viikko kun saadaan taas lisää vauvauutisia. :D
Tervetuloa uusille! :wave: Eilen tosiaan mies hätyytteli pois koneelta joten nyt vasta kerkeen toivottaa teidät kaikki tervetulleeksi meidän muiden mammojen joukkoon.
Fangis: Mukavaa et...
Sämpylän tuoksuisia sunnuntaiterveisiä! :wave:
Innostuin leipomaan sämpylöitä, kun jääkaapissa oli avattu mozzarella juustoraastepussi ja piti käyttää se pois. Nyt on ihana sämpylän tuoksu kotona. :)
Täällä on menny viikonloppu samoissa tunnelmissa kuin Gabrialla eli aikamoinen flunssa...
Perjantaita masuset! :heart:
Mulla loppu uni kuuden aikaan aamulla, en saanu enää pissareissun jälkeen nukutuksi, joten puolseiskalta nousin ylös ja aloin siivomaan. Puolysiltä oli sitten siivous tehty ja alko taas kummasti väsyttää, joten nukuin sitten puol yhteentoista asti. Oli kiva herätä...
Täällähän on kohta kaikilla vauvat kainalossa vaikka huhtikuu on vasta aluillaan! Saan sitte toukokuussa yksikseni kirjotella tänne.. :D
Ainu-pupusta: Mä ihastuin siihen limenvihreeseen ainu-pupuun, mut päätin olla ostamatta, kun mies tuo kumminkin jonkun ötökän laitokselle ja sukulaisiltakin...
Hui kamala mikä tuuli täällä Lahdessa!!
Onneks just kotiuduin kaupungilta ja käytin koiran ulkona niin saakin sitte pysyä sisätiloissa..
Mulla alko tänään virallisesti äitiysloma ja sitä on sitte juhlittu shoppailemalla ja lounastreffeillä 2 entisen työkaverin kanssa. Oikein mukava ja...
Himmeli: Voi että kuinka hyvä uutinen! :hug: :D Hienosti on pikkuinen kasvanut. Kyllä ne vaan melkoisia sisupakkauksia on nuo pienet!
Moonlight: Mä valitsisin sen 12 kk. Oon miettiny etten aio vielä 10 kk hoitoon viedä vaan aikasintaan 1-vuotiaana ja ehkä jään senkin jälkeen vielä kotiin jos...
Heippa! :wave:
Niinku joku jo mainitsi, niin tosiaan, ihanaa kun pyhät meni ja arki alko taas. (nykyään niillä ei vaan enää oo kauheesti eroa..) Oon nauttinu ku oon saanu olla yksin kotona ja puuhailla omassa kodissa rauhassa omia juttuja. Koko pääsiäinen meni kyläillessä ja vieraassa...
Pääsiäisenvietosta kotiuduttu!
Luulin jo et mulla ois kaikki vauvaa varten valmiina, mut nyt kun luin teijän listoja niin löyty taas lisää ostettavaa...
Ensin aattelin etten ostais rintapumppua valmiiksi, mut oon nyt tullu toisiin ajatuksiin. Meinaan nyt kumminkin ostaa sen Aventin isis-pumpun...
Elli Etikka: Onnea rakennusurakan valistumisen johdosta! Sehän on jo käytännössä valmis kun listat enää puuttuu. :flower: :)
Muistin vihdoin sen mun kysymyksen:
Mä aloin sillon raskauden alkuhuumassa tehdä vauvalle kirjaa, johon kirjottelin mm. plussauksen jälkeisistä fiiliksistä, ultrista...