Hakutulokset

1. H

Keskenmeno rv14+2, tänään tein plussatestin mutta epäilyttää..

Tietääkö kukaan kuinka nopeasti hcg häviää elimistöstä? Sain keskenmenon rv 14+2 (sikiön koko vastasi viikkoa 12). Lääkkeellinen tyhjennys ja kaavinta tehtiin 30.5. Yhdet menkat käskettiin odottaa keskenmenon jälkeen ja sitten aloittamaan uusi yritys. Tänään tein raskaustestin kp 28/30 ja haalea...
  2. H

Ikean EKTORP-LEPOTUOLI

Kysymys kuuluu, että omistaako kukaan tätä kyseistä lepotuolia ja onko kannattava ostos? Saako farkulla kuljetettua kotiin vai vaatiiko peräkärryn tai pakettiauton? Kovasti tekisi mieli tää tuoli ostaa.. :)
  3. H

***Toukovauvat 2007*** syyskuu

Miten tää aika näin nopeesti juoksee..tuntuu ettei enää kerkee millään kirjotella ja lukemistakin kertyy aina sivu tolkulla kun haluun kuitenkin perässä pysyä. Taas olitte vaikka mistä mielenkiintoisesta keskustelleet. Mulla päivät kuluneet muuttoa tehdessä. Ollaan pikkuhiljaa pakattu kamoja ja...
  4. H

***Toukovauvat 2007*** elokuu

Konstan kanssa tultiin just lenkiltä. Ihanaa oli lenkkeillä sateen raikastamassa ja auringonpaisteisessa ilmassa. Aika viileetä ulkona kyllä oli, joten taitaa syksy tehdä jo kovasti tuloaan. Konstallekkin oon jo parina päivänä laittanu tumput käteen, kun se ei suostu pitämään käsiä peiton alla...
  5. H

Kylläpä viikonloppu taas vierähti nopsaan. Torstaina ja perjantaina tuli siivoiltua, perjantaina tuli kaveri käymään, lauantaina oltiin ulkona syömässä kun siskolla oli synttärit ja eilen kyläiltiin mun äidin luona ja käytiin katsomassa uutta vuokrakämppää. Meillä tosiaan muutto taas edessä...
  6. H

Huomenta! :wave: Kurkatkaahan profiiliin, siellä pitäis nyt olla kuva Konstasta. :D Konsta nukkuu tuossa mun vieressä sängyllä. Kummitäti piipahti äsken aamukahvilla ja Konsta naureskeli ja touhusi niin paljon että nyt sitten loppukin virta. On se vaan niin suloinen, kummitätikin oli...
  7. H

Konsta nukahti vaunuihin kun käytiin lenkillä, joten äiti pääsi taas hetkeksi koneelle.. ;) Tylsää puuhaa tuo laskujen maksu, varsinkin kun niitä oli jo 4 kerääntynyt, mutta sainpahan ne naputeltua ja palkinnoksi siitä tulin hetkeksi piipahtamaan tänne. :D Niistä matkarattaista vielä sen...
  8. H

Enpä oo taas aikoihin kirjotellut kuulumisia, mutta nyt Konsta nukkuu, joten katsotaan mitä saan aikaiseksi kirjotella.. Konstalla on yöt ollu levottomampia viimeaikoina. Vatsaa tuntuu kipristelevän kovasti, ihan pörinä kuuluu vatsansisältä. Seuraan nyt vähän aikaa ja jos ei ala mennä ohi...
  9. H

Täällä heräilty hyvin nukutun yön jälkeen pirteinä uuteen päivään. Konsta ja minä nukahdettiin molemmat illalla kymmenen aikaan ja ekan kerran Konsta heräsi syömään 04. Sitten nukahti taas uudelleen ja heräsi 6.30. Edelliset kaksi yötä Konsta heräili 2 tunnin välein syömään. Niin se vielä meillä...
  10. H

***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

No niin, nyt on taas meilläkin netti auki, joten pääsee taas kuulumisia lukemaan ja kirjoittamaan. :wave: Hemppukin näköjään katselee Serranon perhettä. Samoin minä. :) Hassu sarja mutta nähtävä se on kumminkin melkein joka päivä. Jos ei kokonaan niin ainakin osa siitä. Talopaketeista...
  11. H

***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

Kyllä teitä on ollutkin jo kova ikävä! Me muutettiin paikkakunnalta toiselle miehen työn perässä joten oon ollu täysin nettipimennossa. Meidän liittymä aukeaa vasta 4 viikon kuluttua ja tulin nyt pikasesti äidin koneelta ilmottamaan että hengessä ollaan mukana vaikkei teijän juttuja...
  12. H

*** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

En mäkään oo tissejä suojannu sen kummemmin. T-paidalla oon ulkona ollu, joten toivotaan että tulehduksilta vältytään. Kysyisin vielä että mitä ootte pukenu vauvalle päälle vaunuttelureissuille? Tuntuu että puen vauvaa aivan liikaa...vaikeeta.. :/
  13. H

Ihanan rentouttavaa päivää vietetty tänään. :) Aamupäivä meni kaupungilla shoppailessa ja kaikkea kivaa kesävaatetta tarttu mukaan. Käytiin myös vaunuilemassa ja pehmiksellä koko perhe ja mukavaa oli. Ihanaa päästä vihdoin itsekin nauttimaan lämmöstä ja auringon paisteesta ulkona. Vaunujen...
  14. H

Moi! :wave: Täältä kiireiden keskeltä kirjoittelen kun Konsta nukkuu. Saapi nähdä mitä ehdin kirjottamaan ennenku poika päättää herätä. Nukuin Konstan vieressä äsken tunnin verran ja teki kyllä päiväunet tosi hyvää. :D Mun toipumisessa tapahtu hieman takapakkia. Oltiin keretty olemaan 2...
  15. H

Tervehdys! :wave: Vihdoinkin pääsen ilmoittautumaan tänne mukaan. :D Suloinen poikamme syntyi 21.5 rv 40+4. Pojan mitat: pituus 53cm, paino 3605g ja pipo 36. Vauva-arki on lähtenyt todella mukavasti käyntiin ja oma olokin alkaa olla jo paranemaan päin. Istumista pitää vielä välttää kun eppari...
  16. H

TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

:wave: Meille syntyi 21.5 pieni suloinen poikavauva. Eilen illalla päästiin sairaalasta kotiin.
  17. H

Tulin vaan nopeesti kertomaan väliaikatietoja. Viimeks neuvolassa oli proteiinit pissassa yhdellä plussalla. Tänään oli taas jalkojen turvotus lisääntyny rutkasti, joten tikutin piruuttani kotona pissan. Nyt proteiini olikin jo 2-3 plussalla, joten soitin synnärille. Sieltä käskettiin tulla...
  18. H

Ilmeisesti kaikki ajatukset on keskittyny omaan napaan, kun en taaskaan muistanu onnitella uusia vauvautuneita, mutta otetaanpa vahinko takas.. :D SYLIN TÄYDELTÄ ONNITTELUJA JA :hug: KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE!! :flower: :flower: Voi teitä onnekkaita kun saatte jo vauvan tuoksua tuoksutella...
  19. H

Yhtenä kappaleena vielä ollaan! :wave: Oireita jos jonkinlaisia on kyllä jatkuvasti joten ihme jos ei pian lähdetä synnyttämään. Eilen nousi jo maito rintoihin ja nyt rinnat onkin ihan kovat, muhkuraiset ja kipeet (luulin et maito nousis vasta synnytyksen jälkeen mut neuvolatädin mukaan voi...
  20. H

Pakko tulla tänne kirjottamaan kun jännittää niin kamalasti! :) Eilen illalla tuli kirkasta limatulppaa reilusti ja tänään tuli kellertävää. Alaselässä on menkkamaista jomotusta (eilen illalla alko) ja lauantaista asti on supistellu kivuttomasti ja harvakseltaan on tullu kivuliaitakin...

Uusimmat

Yhteistyössä