Mallista en tiedä, mutta syksyllä 2005 kun itse ostin, jäivät käyttämättä kun eivät pysyneet päällä. Muuten sopivat, mut jatkuvasti putosivat. Toivottavasti sulla parempi malli!
Minäkin olen sitä mieltä, et jos on ensin ilmoittanut tulevansa rippipäivänä, niin joko tulee tai on tulematta kokonaan. Eihän se ole nuorellekaan enää sama asia juhlia niitä viikolla jälkikäteen.
Itse erehdyin kaksosten ensimmäisenä syntymäpäivänä antamaan periksi, juhlia vietettiin...
Pari kurssia olen käynyt, mutta kun ei ole käytössä niin unohtuu nopeasti. Löytyy kyllä kotoa yksi viittomakirja, jonka avulla välillä palautan tärkeimpiä sanoja mieleen. Eli luulisin osaavani jotain viittoa. Mutta en kyllä ymmärrä kuurojen viittomista, on niin nopeaa, ja siinäkin käytössä ns...
Mun on pakko myöntää et mun palautteet kestää :ashamed:
Tosin mun kuvauksessa lukee, et mua saa huomauttaa jos en muista heti laittaa. Ja aina kuitenkin jossain vaiheessa laitan, mut joskus on voinut mennä useampi kuukausi :whistle:
Olen kuullut jonkun joskus sanovan, että kun lapsi etsii jotain öisin päänsä alle (peitto, unilelu) niin silloin tarvii tyynyn. Meidän lapsille laitettiin tyynyt 1v5kk, vaikkeivat niin hirveästi vielä kaivanneet. Ohuet lasten tyynyt.
Joka aamu marjakiisselin kera. Iltaisin ei olla annettu vähään aikaan, sillä ei pitänyt nälkää kunnolla, vaan lapset oli aamulla jo viideltä hereillä jääkaapin kahvassa roikkumassa. Nyt iltapala koostuu muista tarpeista, ja unikin maittaa kunnolla.
Minä mietin, valitsen ja ostan kaikki lahjat, kaikille. Mies onneksi kuitenkin rahoittaa oman osana. Toisaalta ihan kivaa, mut tosiaan usein melkein ostan omat lahjanikin, sillä mies ei koskaan kuulema keksi mitään mukavaa. Olen yrittänyt vihjailla ettei naisella ole koskaan liikaa koruja...
Raskauden puolivälissä anoppini puhui siskolleen minun kuullen : Katsoppas "maire" kun tuo meidän miniä on lihonnut!
Viikoja oli tosiaan jo 20, kaksoset mahassa ja painoa tasan samanverran kuin raskauden alkaessa :kieh: