Hakutulokset

1. 2

Toppahaalareista keskellä kesää...mikä on hyvä haalari?

Meidän kaksosilla oli viime talvena Lassien Suprafill-haalarit. Ikää heillä oli reilu vuosi, joten maassa vielä kontattiin alkutalvesta ahkerasti. Ja kun viime talvi oli mitä oli, niin kosteussuoja tuli testattua moneen kertaan, kertaakaan lapset eivät olleet märkiä vaikka istuivat vesilätäkössä...
  2. 2

puetteko kaksoset samanlaisiin vaatteisiin?

Meillä puetaan erilaisiin, tosin meidän kaksoset on tyttö ja poika joten näin kesähelteillä voisi olla huvittavaa kun pojallakin olisi mekko :D Mutta, kyllä mä aina katson et vaatteet ns sopii toisiinsa. Jos toisella on farkkuhaalarit, ei toinenkaan saa kulkea verkkareissa, vaan haalarit...
  3. 2

Mitä ostit viimeksi huuto.netistä?

Vaatekaapin =)
  4. 2

Vanhempienne ainokaiset!!

Minä myös olen vanhempieni ainokainen, ja sisaruusongelma omien lasten kohdalla ratkesi heti kun tulikin kaksoset. Mutta olen monesti katsonut lasten touhuja haikeana, mulla ei ole hajuakaan miten mahtavaa sisaruus voisi olla. Ja myös itse näin aikuisiällä kaivannut sisaruksia, ystäviin ei ihan...
  5. 2

Siis kuinkahan tavallista

Nuoruusvuosien hoitolapsella oli myös hurjat vatsalihakset jo 4v. Samoin myös hauikset. Poika oli hyvin liikkuvainen tapaus =) Mutta kyllähän se hieman hassulta näytti, lapsi kun oli muutenkin tosi hoikka ja lihakset oikein paistoi silmään. Mutta eipä niistä mitään haittaa kun kerran...
  6. 2

Montako kertaa olet istunut lentokoneessa?

Kahdesti, mennen tullen :D
  7. 2

Arvon Ladyt! Millaisen yrityksen perustaisit jos sinulla olisi maallista mammonaa

Perustaisin päiväkodin, jossa olisi henkilöstöä tarpeeksi, ettei yhden tai kahden työntekijän sairastuminen saisi koko päiväkotia kaatumaan. Meillä olisi isot omat tilat liikkua, leikkiä, taiteilla ja musisoida. Ja päiväkodilla olisi oma bussi, jotta voisimme tehdä paljon retkiä erilaisiin...
  8. 2

Lastenhoitajia paikalla??!!Palkkakysymys :)

Joo luontaisetuna palkkaan, ja verotusarvo siitä. Ja tosiaan sen takia sen verran edullinen, että on opetushetki sekin, eikä näin ollen lastenhoitajalle(tai lastentarhanopettajalle) ns ruokatauko. Joskus olen työskennellyt isossa päiväkodissa, jossa kaikkien ei tarvinnut syödä lasten kanssa...
  9. 2

voiko pyykkikone syödä pyykkejä?!

Meillä ainakin syö. Ja nyt musta tuntuu et se on opettanut sen saman astianpesukonelle, sillä meiltä häviää muovikippoja ja hedelmäveitsiä :|
  10. 2

Miksi olet sisällä tälläisellä ilmalla?

Lapset nukkuu päiväunia. Oltiin jo 3h pihalla, ja varmaan heti välipalan jälkeen mennään takaisin. Ei siellä itse jaksa koko päivää olla.
  11. 2

mitä teet tyjille maitotölkeille?

Meillä poltetaan tölkit pannuhuoneen uunissa, joka lämmittää vettä.
  12. 2

Pidätkö puhelimen äänettömällä yön?

Mulla on aina äänettömällä öisin, ellei toisin jonkun kanssa sovita, et saattais tarvita apua tms. Olen ajatellut sen niin, että jos jollekin tulee yllättäen joku hätä, niin musta ei hirveästi apua ole kuitenkaan :( Siis jossain tapaturmissa esim. Ja jos joku saa jonkun kohtauksen, niin...
  13. 2

G: En ole koskaan...

Mä en ole koskaan irroittanut kalaa koukusta, enkä irroita! En ole myöskään koskaan perannut kalaa, enkä aio tehdä sitäkään. Joku muu kun hoitaa tuon puolen, niin syön kyllä mielläni :D
  14. 2

PARISUHDE+LAPSI

Huonotanut siinä mielessä, ettei kahdenkeskistä aikaa enää juurikaan ole :| Parantanut niin monin tavoin, ettei niitä voi edes luetella :heart:
  15. 2

palstalaisten iät pinoon!!!

28v, mut onneksi ikä on vain numeroita :D
  16. 2

Moniko menossa häihin lauantaina?

Kuopiota kohti huomenissa häähumuun :hug: *joo, ei tähän ollut tarkoitus mitään haleja laittaa :laugh: *
  17. 2

Paljonko hintaa tupla vaunuille??

Minä maksoin käytetyistä 2v vanhoista Emmaljungan tuplarattaista (jalkapeite+2kantokoppaa+sadesuoja+hyttysverkko) 400e. Olivat todellakin uutta vastaavassa kunnossa edellisen omistajan jäljiltä.
  18. 2

Tiedätkö kaikkien taloudessasi olevien huonekasvien "nimet"?

Meinasin sanoa etten tiedä yhdenkään nimeä, mut onhan mullakin tuo onnen bambu :D
  19. 2

kehtaatko?

Kyllä kehtaan, ei mulla ole aikaa mennä kauppaan eri reissua tekemään siidereiden takia. Alkoonkin kehtaisin mennä, vaikkei mulla sinne juuri asiaa ole kuin kerran vuoteen =)
  20. 2

Eniten morkattu ammatti?

Verotoimiston ja työkkärin väki!! Tosin niille haukut yleensä menee ihan syystä :kieh: Sori vaan kaikille mukaville kyseisten paikkojen työntekijöille!

Yhteistyössä