Hakutulokset

1. M

suosittele 1veelle talvihaalaria!!

kiitos paljon :flower: !! milloinkahan mahtaa olla cittarissa seuraavat mammuttimarkkinat? tietääkö joku ystävällinen :D ?
  2. M

Miten monta harjoituspäivää?

me oltiin tytön (1v2kk) kanssa "harjoittelemassa" pk:ssa kolme kertaa.. kaikki kerrat oltiin yhdessä. eka kerta oli pisin, tutusteltiin omahoitajan kanssa (muut lapset nukkui suurimman osan tästä ajasta). toisella kerralla leikittiin aamupäivällä ulkona muiden kanssa ja kolmannella kerralla myös...
  3. M

typy on nyt 1v2kk ja on sen verran pitkä, että tuo äp:n haalari on jo liian pieni.. ja kun tyttö ei vielä kunnolla kävele (talvella kyllä varmaan enemmän jo) niin sehän äp:n puku ois heti rikki.. kotioloissa sillä vois pärjätäkin, mut neiti on menossa päiväkotiin, joten ei pihalla istuskele...
  4. M

niin eli tällanen ongelma mulla ois, viittiskö joku auttaa?? ei oo varaa mihinkään hiiiirmu kalliiseen ja kun niitä näkyy olevan kaikenlaisia niin ois kiva kuulla suosituksia :D ! onko esim. noista prismoissa myytävistä puvuista mihinkään vai pitääkö olla joku laatumerkki? entäs kengät? onko...
  5. M

VÄHÄN SEKOILIVAT BONA/PILTTI KIRJOJEN POSTITUKSESSA

kiitos :D ! juu, nyt kun muistiani kaivelin niin taisi siinä lapussa lukea että kirjat postitetaan viim. kuukausi sen jälkeen kun keräys on päättyny.. nyt vaan jännitetään että tuleeko sieltä sitä mitä piti =) !
  6. M

kummankolaista tiskirättiä (luuttua) käytät?

wettexiä käytän.. en tykkää noista chifonetteista, mun mielestä ne haisee..
  7. M

VÄHÄN SEKOILIVAT BONA/PILTTI KIRJOJEN POSTITUKSESSA

mulle ei oo tullu kirjaa vielä ollenkaan.. viimesellä keräysviikolla postitin.. onko kaikille muille jo tullu??
  8. M

ERONNEET

mut siis joo, se jäi sanomatta että nuo sun tunteet kumpuaa varmaan siitä exän uudesta suhteesta ja meneepi ihan varmasti kohta ohi :hug: . siis jos se ikävä on tosiaan vasta nyt alkanut kovinkin vaivata..
  9. M

ERONNEET

heippa! mulla kans takana aika tuore ero, aikaa siitä vajaa 2kk.. ja ei tosiaan ole helppoa. se helpottaa jonkin verran että asutaan kaukana toisistamme. meillä myös yhteinen lapsi.. ja oli tavallaan yhteinen päätös, miehestä ei ollut perhe-elämään, minä päätin lähteä pois katselemasta sen...
  10. M

nyt neuvotte minua bb-stä

mikämikä plus tv:n ilmanen bb-kanava??? :o :o kertokaa heti!!

Uusimmat

Yhteistyössä