Tracy: Oh hoh. Eihän sun maha ollut mitenkään huomiota herättävän iso :o . Aika yllättävää... Voin kyllä lohduttaa sua, että kahdella ystävälläni oli näillä viikolla ihan valtavat vatsat ja ne meni kaikkien käyrien yläpuolella, mutta molemmat synnyttivät ihan normaalikokoiset (4-kiloiset)...
Myöhästyneet synttärionnittelut Elviiratar :flower: !
Kiitos ilmoittautumisesta Tracy ;) !
Mulla on tänään työmotivaatio vähän hukassa :headwall: . Ulkonakin näyttäis olevan niin nätti syysilma, että mieluummin työntelisin vauvanvaunuja ulkosalla. Vauva vaan puuttuu...
Anoppi eilen...
Porsche ja Anni: Sama fiilis mullakin, että ehkä höpötin liikaa, enkä antanut muille suunvuoroa :ashamed: , mutta jos kaikilla on ollut samanlainen fiilis, niin ehkä se ei sitten pitänyt paikkaansa - toivottavasti ainakaan =) .
Ja omasta puolestani ainakin voin sanoa, että kovasti toivon...
Huomenta kaikille!
Ja Tracylle, Annille ja Porschelle kiitos viimeisestä - oli erittäin mukava tavata =) . Kuten Porsche jo päivittikin, meni aika niin hujauksessa, että loppujen lopuksi shoppailu jäi aika toissijaiseksi :laugh: . Vauva kyllä sai komean potkupuvun ja äitikin yhden paidan...
Luit ajatuksiani :D . Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että ilmoittakaa nyt kaikki, jotka meinaatte olla tulematta, niin en hyppää junaan huomenna. Mutta voin siis turvallisin mielin lähteä matkaan =) .
Tylsää mennä nukkumaan, kun ei pääse käpertymään miehen kainaloon :( . Toivottavasti...
Mietinkin tänään, minne Pi pa re taas on kadonnut :) . Mulla on kans tuo häpyluukipu vähän sellaista, kuin olis liian kovassa satulassa spinning-pyörän kyydissä polkenut ja satuttanut sen luun sillai ikävästi :o . Viime yönä piti taas herätä pissalle ja mieskulta :heart: heräsi mun ulinaan...
:laugh: Se riski on teidän kaikkien suhteen pakko ottaa.
Enää siis yksi yö tapaamiseen :D . Huisia. Virittäydyin tunnelmaan lukemalla uusimmasta odotus-lehdestä niistä 3 naisesta jotka ystävystyivät vastaavassa tilanteessa esikoisia odottaessaan (joku niistä muistaakseni joskus mainitsi) ja...
Huomasin saman tiedon eilen minun odotukseni-kirjasta :D . Ehkä ne kriittisimmät ajat alkaa todellakin olla jo historiaa.
Kiva ilmaisu tuo kellukkeet :laugh: .
Mun on ylipäätään vaikea suhtautua ihmisten intoon tarjota tavaroitaan "lainaan" tai lahjoituksena. Etenkin lainaamisen kanssa...
:laugh: Tuo oli kyllä paha. Olis mielenkiintoista tietää, mitä sun päässä liikkuu, kun mun unet liittyy johonkin aiheeseen, mitä on juuri keskusteluissa sivuttu ;) ...
Annille tsemppiä =) ! Tule sitten kertomaan, mitä lääkäri sanoo.
Meille ainakin neuvolassa sanottiin, et perhevalmennusryhmät marras-joulukuisille on poikkeuksellisen suuret, eli kai meitä loppuvuoden äitejä sitten on aika reilusti :saint: . Viime maaliskuussa on leijallut paljon vauvapölyä ilmassa :heart: .
Hui - muakin alkaa jänskättää lauantai :o . Paikka ja aika sopii oikein hyvin =) . Masusta varmaan tunnistaa - tai takista jonka napit eivät enää mahdu kiinni :ashamed: .
Tivolille paljon onnea tyttöuutisesta :heart: !
Snoopy: Voithan sä hakea siihen vielä muutosta myöhemmin, jos Kela...
Jajepoolle :hug: ! Olen samaa mieltä Äitiliinin kanssa, että sun kannattaa ehdottaa miehen suvulle, että järjestävät mummolassa lapselle synttärit, jos kerran itse niitä haluavat juhlia.
Ja heti kun mielesi tekee avautua miehen suvusta enemmänkin, niin täällä ainakin uteliaisuus heräsi tuon...
Tulin jo puolustamaan häpyluu-kommenttiani, mutta olittekin (ainakin minimi) ymmärtäneet mitä tarkoitan, joten ei vaatine selittelyjä.
En siis tietenkään ihan puolitutuille vastaa mitä kuuluu -kyselyyn, että kiitos hyvää - mitä nyt häpyluuta vihloo kaiket yöt....
No selittelin siis kuitenkin...
Sama vika :laugh: . Ja muut on korvat punaisena, kun kerron rehellisesti jos kysytään että onko mulla mitään vaivoja, että häpyluuta vihloo tai muuta vastaavaa :ashamed: . Ei pitäisi kysyä, jos ei todellisuudessa halua tietää :headwall: . Ei kai raskaana olevan naisen suusta häpyluu mikään...
Myös minä saan jostain ihmeestä liitoskipujen vaivatessa pahimmillaankin (=kun häpyluuta vihloo keskellä yötä niin paljon etten voi nostaa toista jalkaa, että pääsisin kierähtämään toiselle kyljelle) draivia ajatella, että tää on itseasiassa kaikki aika jännittävää =) enkä ole ollenkaan...
Kamppi ja klo 12 sopii. Anni tottakai tulet mukaan =) ! Älkää sit paetko, jos oon hieman myöhässä, kun tosiaan ei VR kuitenkaan ihan 100% luotettava ole... :whistle:
Tarkempia koordinaatteja täytyy teidän ehdottaa - mä oon käynyt siellä huimat 2 kertaa.
Jajepoon 5-vuotias oli ihanan...
Snoopy: Mun mielestä se lasketaan 6 kk:n mukaan, eli ne 2005 ansiotkin suhteutetaan 6 kuukauteen. Ja jos siis nyt oot 6 kk:n aikana tienannut enemmän kuin silloin puolessa vuodessa, sen pitäis riittää. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Tracy: Voisin olla 11:52 Helsingissä, jos VR on...
Snoopy: Sun ei tartte siitä itse huolehtia. Sä viet täytettynä ne Kelan laput teidän palkanlaskijalle ja se toimittaa sun palkkatiedot ja muut tarvittavat sitten Kelaan. Mulla on sama juttu, työnantaja maksaa ekat 3 kk palkkaa ja palkanlaskija tosiaan lähetti paperit mun puolesta Kelaan ja...
Mä olin ymmärtäväni Tracyn kirjoituksesta, että nyt tulevana tavataan ja sitten uudemman kerran myöhemmin :whistle: ... Ymmärsinkö ihan väärin? |O
BB:tä täälläkin (kauhulla) odotellaan, kuten Shamandalie ja Jennipenni. Kauhulla siksi, että vaikeat aamuherätykset tulee seuraavat kuukaudet...