Hakutulokset

1. S

***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

Maukkis kyseli niitä asioita, mitkä ovat yllättäneet raskaudessa. -Oma rauhallisuus (np-ultraa edeltäviä viikkoja lukuunottamatta). Oletin, että olisin ihan hermoraunio koko ajan ja pelkäisin ja huolehtisin sikiön vointia joka minuutti. - Vähäinen painonnousu. Luulin, että lihoisin heti...
  2. S

:laugh: Totta. Eli sitä ei siis ehkä edes pitäisi toivoa :laugh: . Riikkuli: Tuntuuko sustakin joskus siltä, että koko alapää tipahtaa kohta maahan :ashamed: ? Ja tottahan se on - ihanaa aikaahan tämä on siitäkin huolimatta, että tuntuu, että koko alapää olisi hirveässä tulehdustilassa...
  3. S

Ai kamala, kun oli liikuttavia juttuja vauvassa :snotty: . Mötkylä: Vajaat 750? mekin niistä Gessleineista jouduttiin pulittamaan, mutta on ne varmasti sen arvoisetkin :saint: . Kyselit myös kopan sisäisestä valmistautumisesta. Mä en osaa olla huolissani. Tiedän, että elämä muuttuu...
  4. S

Ihan oikeassa siis olin - mulla on ollut kaiken kaikkiaan 6 (!!!!) käyntiä ultrat mukaan lukien, paitsi että sen alkuraskauden ultran rv6+? kävin yksityisellä. Ja ens viikolla on siis lääkäri. Tää on kyllä ihan peestä koko kaupunki, kun ei tän enempää ole käyntejä :headwall: . Enkuli...
  5. S

Miksköhän se nyt tummensi ton koko loppuviestin :headwall: :headwall: :headwall: ...
  6. S

Huomenta :wave: ! No jo olikin tullut tekstiä =) . Meillä oli töistä useamman päivän seminaari, jonka puitteissa sitten säntäilin paikasta toiseen ehtimättä kertaakaan edes koneelle :headwall: . Olipa se erikoinen elämys selvinpäin B) . Kovin moni muu mun lisäksi ei siellä kyllä selvää...
  7. S

Mmiilialle iso hali :hug: . Toivottavasti lepo auttaa! Kuulosti kyllä tosi hurjalta ja kurjalta :( . Shamandalie: Mullekaan ei ole tullut edes päätöstä vielä :headwall: . Tosin siitä nyt saattaapi olla vasta 3 vk kun palkanlaskija sen lähetti Kelaan, mutta silti... Olis ihana hypistellä...
  8. S

Voi taju :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: ! Sain sellaiset kilarit töissä eräälle ilkeälle ihmiselle, että vieläkin supistaa |O . Se tyyppi aiheuttaa mulle varmaan ennenaikaisen synnytyksen. Riikkulille tsemppiä :hug: - toivottavasti ilma on nyt...
  9. S

Huomenta kaikille :wave: ! Ihana ilma. Taas kerran kärräisin mieluummin vauvanvaunuja tuolla syksyisen kirpakkaassa auringonpaisteessa, kuin istuisin koneella toimistolla :headwall: . Ens kevääks tilattu kivoja kelejä... :whistle: Tracy: Otan ehdottomasti kutsusi vastaan. Vihreä...
  10. S

Ainakin painoindeksin ollessa 25 tai enemmän, jos edellisissä raskauksissa on ollut raskausajan diabetesta ja sit just noissa tapauksissa, joissa arvot on kohollaan. Automaattisesti ei kuitenkaan joudu.

Yhteistyössä