Hakutulokset

1. R

Kun oli yleissivistyksestä puhetta niin...

Mä jäin koukkuun tähän http://www.smartmediafactory.net/5thgrader/
  2. R

Apua! Multa ei löydy koko kämpästä näin paljoa vaatteita

Katsokaa myös muut asukkaat. Mut tätä mä en käsitä: 5 korkkarit ja 9 bikinit. No jos jaksaa laukkunsa kantaa niin mikäs siinä :o http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/asukkaat.shtml/Cheryll_tavarat
  3. R

Mikä tuossa pyramidimarkkinoinnissa on niin epäilyttävää?

Mitä enemmän myyt, sitä enemmän tienaat. Jos värväät "alaisia" itsellesi, tienaat enemmän. Jos et ole ole/halua olla ahkera, pysyt pienemmillä tienesteillä. Monet yritykset ovat mun mielestä jonkinlaisia pyramideja. Vaikkapa joku kauppa. Alimmat henkilöt(?) laittavat tavaroita hyllyihin...
  4. R

Turvaistuimista minäkin

Millainen turvaistuin olisi hyvä noin 10kiloiselle vauvalle kaukalon jälkeen? Istuimet, joissa on omat vyöt sekä lapsen kiinnitys mahdollisuus auton vöillä, ovatko ne kaikki sellaisia että saa käyttää ensin selkä menosuuntaan istuimen vöitä käyttäen ja myöhemmin kasvot menosuuntaan auton...
  5. R

Totuuden hetki

Mä en ymmärrä nyt ihan tuota pointtia. Jos ei kehtaa vastata totuuden mukaisesti esim oletko pettänyt vaimoasi niin siinähän narahtaa kuitenkin vaimolle kun käy ilmi että valehtelee. Eli ei ole mitään järkeä valehdella, menettää voittopotinkin??? Miksi kilpailija jännittää itsekin että...
  6. R

Minkälaisesta lihasta teette itse sosetta vauvalle?

Jauheliha ei kuulosta hyvältä vaihtoehdolta, mutta ilmeisesti ihan 100% lihaköntsä on paras?
  7. R

Vauvanne iltaohjelma

Meillä eka vaipan vaihto ja pyllypesu/kylpy. Heti perään iltavelli ja samantien nukkumaan. Iltatoimet aloitetaan 20-20.30 ja sängyssä ollaan viimeistään 21. Onko siinä joku pointti että monissa perheissä iltavellin/puuron jälkeen hengaillaan vielä hetki? Mun logiikalla mitä myöhemmin syö...
  8. R

Pari kysymystä pyykinpesusta

1. Saako nukkaantuneita vaatteita enää millään nukattomiksi? 2. Miten kloorivalkaisu käytännössä toimii pesukoneella toteutettuna? Tarkoitus olisi hieman ehostaa tahraantuneita valkoisia vaatteita. Laitetaanko kloriittia pesuainelokeroon? Pestäänkö tavis pasuaineella lopuksi?
  9. R

Miten saan 5kk vauvan nukkumaan kauemman päikkäreitä?

Nukkuu päivisin 3-4 ½ tunnin pätkää. Jos joskus sattuu nukkumaan 12-15 välillä pari tuntia putkeen niin herää hymyillen ja on huomattavasti paremmalla tuulella koko loppu päivän. Useimmiten ei suostu enää puolen tunnin jälkeen jatkamaan uniaan ja sitten tinttaillaan loppu päivä ja otetaan...
  10. R

Tarviiko lisätä vauvan ruoan määrää?

5,5kk kasvaa 0 käyrällä. Syö kiinteitä päivässä 1prk lihakasvissosetta, ½prk hedelmäsosetta ja iltavellin. Muuten maitoa. Iltavellin ajattelin vaihtaa pian puuroon mutta tarviiko välttämättä ottaa vielä lisäksi kasvisosetta kun kasvaa tälläkin ruoalla hyvin? Neuvolasta vain käskettiin...

Yhteistyössä