Hakutulokset

1. R

G: Ärsyttävät palstakirjoitukset

Tää on ollut ennemminkin, mutta mä avaudun nyt! Avautukaa tekin - Kun kirjoittaa olevansa laiska leikkimään lastensa kanssa tai ei pidä vaipanvaihdosta yms vähäpätöistä niin AINA joku valopää kommentoi tyyliin: -----Olisko pitänyt miettiä tuota ennen lasten tekoa -----Et ole ansainnut...
  2. R

Puuro kysymys 2: Vaihtelua puuroihin?

Olemme menneet läpi Nalle 4viljan, kaura ja kaura-ruis. Hyvin syö niitä ettei sen puolesta tarvitsisi vaihdella, mutta voisko noista erikoisista kuten hirssi, tattari ja mitä niitä nyt on kokeilla? Eikös ne olisi aika terveellisiäkin? Ja toisekseen: Olen laittanut aina iltapuuroon...
  3. R

Puuro kysymys 1: Kypsennysaika mikrossa?

Käytän näitä Nalle hiutalepuuroja joissa kypsennys aika 3min. Jotenkin ei tunnu hyvältä kiehuttaa sitä pientä puuro nokkoa mikrossa kolmea minuuttia, joten olen pitänyt vain 1½min. Pelkään kai että mikro ylikuumenee tai jotain. Vauvalle uppoaa kyllä murskaamattomatkin hiutaleet mutta olen silti...
  4. R

Mitä teette saaduille joulukorteille?

Tarkistan niistä ensi vuonna kenelle lähetän kortit ja heitän pois. Valokuvakortit säästän. Mikäs on muiden korttien kohtalo? Kun joku on lähettänyt lomalta kuulumia yms.
  5. R

G: Ihmiset ja tiedonhaku

Musta tuntuu että kovin monikaan ei ole vielä tajunnut minkälainen kultakaivos netti on tiedonhaun kannalta. Toki netissä on paljon paskaakin ja "tietoa" eli lähdekritiikki huomioon ottaen. Sen ymmärrän, että yli 40v ei osaa käyttää kaikkia niksejä (en mäkään osaa) mutta tätä nuorempien...
  6. R

Tiedättekö ketään joka pitäisi valesormusta?

Vaikkapa siksi että muu kansa voisi muuten luulla yksinhuoltajaksi tms.
  7. R

Onko KORJAUS: NESTLEN 1v puurot yhtään sakeampia kuin ne pienenpien puurot?

Ihan litkua 6 ja 8kk puurot, paha lusikoida. Saako noita 1v ruokia yleensäkin jo antaa 7kk:lle jos vaan maistuu. Tähän mennessä ei ole mitään allergioita mistään tullut. Onko niissä muuta eroa kuin isommat kököt?
  8. R

Kumpi parempi?

VAI laitan kuvat uudestaan jos ei näy :ashamed:
  9. R

Illan pohdinta:

Miten pieru pääsee paskan ohi?
  10. R

Mihin mä sen laitoin? (Löytyi!)

Nyt kävi niin että multa meni tomaatti hukkaan |O Keittiössä olin niille jotain tekemässä ja välillä kävin olkkarissa katsomassa mitä vauva touhaa. Käänsin vauvaa ja laitoin molemmat tomaatit mielestäni kävelytuoliin odottamaan mutta ei siinä ollut enää kuin toinen :o Mielenkiinnolla...
  11. R

jos ilmoittautuu työkkäriin vanhempainloman jälkeen niin pitääkö lapsen hoitopaikka olla jo varattuna?

Miten toi homma toimii käytännössä alusta loppuun?
  12. R

Onko tää nyt ainoastaan ikean kaihtimien ominaisuus?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200811250114654_ul.shtml Yksivuotias tyttö takertui ja kuristui kaihdinverhon vetonaruun Greenwichissa USA:ssa viime huhtikuussa. Hän puuhaili leikkikehässään, jonka vieressä oli alas vedetty verho. Toinen amerikkalaistyttö oli myös lähellä menehtyä samalla...
  13. R

Kannattaako lasten ruokien etikettejä kerätä vaikkei just nyt olisi mitään keräystä?

Oon kerännyt kaikki talteen. Velleistäkin ne kansipalat, jossakin keräyksessä mihin en ehtinyt osallistua tarvittiin ainakin just ne kansipalat
  14. R

Syötättekö vauvan aina täyteen?

Mä olen antanut joka kerralla suunilleen yhtä paljon ruokaa eli niin paljon kun uppoaa. Nyt aloin miettiä että eikös valipalojen kuitenkin kuluisi olla pienempiä, mutta miten sitten taas jaksaa seuraavaan ruokaan?
  15. R

Romanttisia salapoliisi romaaneja?

Onko salapoliisi oikea sana mutta semmosia missä on romantiikkaa ja sitten selvitetään jotain rikosta samalla? Kirjavinkkejä!!!
  16. R

Vauvan selkä naksuu

välillä oikein rusahtelee kun nostaa syliin. En tiedä oliko tätä vaivaa ennemmin mutta kerran vauva oli sylissäni pystyasennossa ja yhtäkkiä nojasi kovalla vauhdilla taakse päin. Silloin kuului kunnon grundz ääni ja vauva älähti pikkasen. Tämän jälkeen ei ole naksumisen yhteydessä ilmoittanut...
  17. R

Josefssons -70% esite

eikö netin kautta voi tilata samoja tarjouksia kuin postitse tulleesta esitteestä?
  18. R

Miehen logiikkaa

Kysyin häneltä ohimennen että pitäskö mun alkaa käyttää kuukuppia, johon mies sanoi että sehän on aivan valtava. Minä: niin häh? Mies: No jos kupit menee pienimmästä alkaen A, B, C, D jne niin Q:han on järjettömän iso! :laugh:
  19. R

Onko Kotivideoiden Sampo jonkun mielestä hauska?

Noi sen löpinät sais jättää kokonaan pois, videoita vaan kehiin
  20. R

Liitonpäivät lyhenee vuoteen?

Tietääkö joku tästä jotain?

Yhteistyössä