Hakutulokset

1. P

lemmikin ruokakustannukset

kauhulla luin kun tuttu kirjoitti kuinka laittaa kissan ruokkimiseen melkein 200?/kk plus hiekkakulut. Aloin sitten itse laskemaan noin määrää joka meillä kuluu ja sain summaksi 135? ruokien+hiekkojen kanssa. kun kissoja tuota määrää on syömässä 4 tekee se kissaa kohden reilun 33?/kk toki tuo...
  2. P

mä voin vaan ihastella <3

on ne aina niin ihania, tästä tää alkaa. koittakaa kestää seuraavat viikot pentukuvia :D :D
  3. P

lisää vauvoja

käytiin tänään yhden kissan kanssa ultrassa kurkkaan mahaan ja siellä oli pikkuisia :heart: tai ei me enää ihan pieniä ollut, n 3 viikon päästä voisi olla LA js jätkä osannu heti temput
  4. P

voi hemmetti, meillä jatku synnytys

yksi enkelipentu syntyi jo ja odottelen vieläkö tulee kun sellaiset on merkit
  5. P

80KKK tissit vievät hengen...

Aikä järkyt..... Maailman suurimpien rintojen tavoittelu voi viedä hengen brasilialaiselta Sheyla Hersheylta, 30, kertoo Sun-lehti. Brittilehden mukaan Hershey oli jo saanut ennätyksen nimiinsä 80KKK:n rinnoillaan, mutta halusi mennä laittamaan niihin vielä lisää kokoa. Ikävä kyllä...
  6. P

kissanpuremakohdat punaiset ja hiukan turvonneet

meneehän nää kuntoon ihan särkylääkkeellä vai pitääkö hakea kuuri? pari kk sitten sain jäykkäkouristuspiikin
  7. P

aivonystyrät hommiin

keksikää mulle sateeseen ja ukkoseen liittyviä sanoja jotka alkaa C:llä tai niin että noihin liittyvässä olisi C:llä alkava sana edessä
  8. P

nyt heti jokainen lopettaa ostoskorien käytön ennenkuin kuolee!!

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/bakteeripommi-ruokakaupat-laiminlyovat-ostoskorien-hygienian/184603 mä voin kuvitella miten häiriintynyt tosikko palstalainen käy tenttaamassa lähikaupassa korien puhtauden ja nousee parrikadeille :laugh: :laugh:
  9. P

tälläsiä meille sitten tuli

2 tyttöä ja 4 poikaa :heart:
  10. P

ääähhh avautuminen vaan kestää ja kestää

nyt kissa teki pesän mun sänkyyn ja kuvittelee synnyttävänsä siellä kun on sen aika

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä