Haluaisin tehdä asioita yhydessä,en yksin tai lasten kanssa.
Kyse ei ole siitä että joka viikonloppu pitäisi ravata kekkereissä! Mielestäni on kummallista ettei halua lähteä edes kummilapsen synttäreille jonka vanhemmat ovat hyviä ystäviä meille (siellä on muitakin tuttuja,ei pelkät sukujuhlat...
Joo on niitä isompiakin ongelmia mutta ajattelin kysyä onko täällä kohtalotovereita? Tuntuu kurjalta kun olemme niin erilaisia,ahdistun siitä ettei toinen innostu mistään...
Ymmärtääkö kukaan :/
Mies ei halua käydä missään,ei ole kiinnostunut tapaamaan ystäviään.Olen yrittänyt vihjailla,että eikö olisi kiva lähteä joskus poikien kanssa kaljalle? tai jotain? Ei kiinnosta.Tänään oli kummitytön synttärit ja sinne sain painostaa lähtemään,pitkin hampain suostui.Hävetti,kun mies oli...
Olen ollut viitisen vuotta kouluavustajana. En ole käynyt alan koulua, mutta saan samaa palkkaa kuin kaupungissa vakituisessa työsuhteessa olevat, koulutuksen saaneet tuttavani.
Työtunteja teen viikossa 32,5 ja bruttopalkkani 1238?!
Tuosta adoptiosta että biologinen äiti ei tapaa lapsen adoptiovanhempia mutta hän pystyy esittämään joitain toiveita siitä millainen perhe kyseessä, tutut jotka saivat adoptiolapsen niin heidän lapsensa bioäiti oli toivonut että lapssi menisi perheeseen missä lemmikkejä...
Lapsi menee...
nimen omaan hengen ahdistus kuuluu siitepöly allergiaan, ainakin mulla.
niin lääkkeitä ei voi ottaa kun imettää mutta itse käytin viime kesänä kun imetin, sellaista pulveria jota vedetään nenään (heh) joka käy kun imettää, en muista sitä nimeä mutta sitä on tosiaan apteekissa. Se oli jotain...