Edes sellaista "entä jos" - ohikiitävää hetkeä?
Tuli mieleeni tuosta "Olen joskus miettinyt itsemurhaa" -aloituksesta kysyä asiaa näin päin, harvemmin puhutaan tämän ajatuksen yleisyydestä/harvinaisuudesta.
Itse en voi vastata tähän gallupiin.
Miten pitää/voi/kannattaa suhtautua, jos läheiselle laitetaan sydämentahdistin? Miten se vaikuttaa arkeen ja olemiseen, onko kokemuksia? Entä mikä voisi olla taustalla jos rytminsiirtoa ei voida tehdä operaationa, vaan tarvitaankin se tahdistin laitteena?
Kokemuksia kyselen lähinnä, mieluiten...
Tuli mieleeni kysyä tällaista (hyvällä mielellä :attn:) kun huomasin että sekä ihailen että kadehdin Riepua. Hän saa mitättömästäkin aiheesta vartissa parin sivun keskustelun (kade) ja kestää kaiken sonnan mitä päälle sataa (ihailen).
Lisäksi ihailen Phoebsin viileetä tapaa suhtautua ihan...
Minulla on taas tylsä hetki elämässä, joten kyselen mitä muiden lauantaisuunnitelmiin kuuluu? Kenelläkään mitään erityistä tai onnellisuutta lisäävää tekemistä? :)
Mitähän sitä itse tekisi. Ettei vaivu apatiaan.
Yhdysvaltojen asevoimissa palvelevat homoseksuaalit saavat virallisesti astua ulos kaapista keskiyöllä maanantaina.
Yhdysvaltojen homosotilaat tulevat kaapista keskiy
Tässäpä hyvä kandidaatti aamupohdinnaksi.
Tutkimus: Vaaleakin suklaa tekee syd :heart:
Suklaan suotuisia terveysvaikutuksia sydämelle voidaan nyt pitää virallisina. Laajan tutkimuksen mukaan riski sairastua sydäntauteihin laskee jopa kolmasosaan runsaasti suklaata syövillä.
Kiitän taas tästä uutisesta. =)
Entä mitä sinä haluaisit 40-vuotislahjaksi hyvältä ystävältä?
Periaatteessa "lahjaa ei tarvita" (kuten sankari itse nöyrästi sanoi) mutta tietenkin annan jotakin pientä. Ajattelin testata ensin Palstaa, jos täältä tulisi jokin lyömätön vinkki. Jos ei, niin vaivaan omaa päätäni enemmän. :D...
Hei, olen Lilii ja olen palstaholisti. :|
Minulle tämä sairaus hiipi vähitellen, ja olen kamppaillut palstaholismini kanssa jo vuosia. Välillä yhä saatan ajatella, että ei tästä ole kenellekään haittaa. Sitten taas ymmärrän, että juuri niin Palsta toivoo minun ajattelevan.
Onko muilla...
En ole sitten kopioinut tätä minkään possukerhojen nettisivuilta. Ihan itse olen omasta päästäni keksinyt.
Nykymeno. Tämä on protesti. En hyväksy nykymenoa, mikä tarkoittaa sitä, että nykyään meno ei ole hyväksyttävää. Protesti taas tarkoittaa, odottakaa hetki, se tarkoittaa, että vastustan...
Niinistö pohtii vakavasti presidenttiehdokkuutta
Ei taida löytyä ketään haastamaan Saulia? Olisihan se vaan mielenkiintoista saada edes pientä vaalijännitystä pressanvaaliinkin. :xmas:
Saksalaistutkijat: Turkki käyttänyt kemiallisia aseita kurdeja vastaan
Saksalaiset asiantuntijat ovat saaneet valmiiksi tutkimuksensa, joka koskee Turkin väitettyä kemiallisten aseiden käyttöä kapinallisia kurdeja vastaan. Tutkimus vahvistaa epäilyn, että ainakin kahdeksan kurditaistelijaa on...