Hakutulokset

1. Lilii lisänimetön

G: Ketkä eivät ole KOSKAAN miettineet itsemurhaa?

Edes sellaista "entä jos" - ohikiitävää hetkeä? Tuli mieleeni tuosta "Olen joskus miettinyt itsemurhaa" -aloituksesta kysyä asiaa näin päin, harvemmin puhutaan tämän ajatuksen yleisyydestä/harvinaisuudesta. Itse en voi vastata tähän gallupiin.
  2. Lilii lisänimetön

Australia vai Chile?

Saatte päättää. :saint:
  3. Lilii lisänimetön

Onko Lunatic tänään tavallista lunaticimpi?

Onko ollut tänään paha päivä? :hug:
  4. Lilii lisänimetön

Joulu on ennen kaikkea LASTEN juhla!!

Meillä ei. Entä teillä?
  5. Lilii lisänimetön

Auttakaa!! Tärkeitä valintoja, olen yksin kotona ja...

en osaa päättää tilaisinko pizzan. Tai mitä? Mitä? Mitääää? Jotakin tästä päivästä nyt nimittäin puuttuu. Olen sairaana, joten jumissa tässä.
  6. Lilii lisänimetön

Auttakaa tyhmää ja vääntäkää rautalankaa (sydänsairauksista)

Miten pitää/voi/kannattaa suhtautua, jos läheiselle laitetaan sydämentahdistin? Miten se vaikuttaa arkeen ja olemiseen, onko kokemuksia? Entä mikä voisi olla taustalla jos rytminsiirtoa ei voida tehdä operaationa, vaan tarvitaankin se tahdistin laitteena? Kokemuksia kyselen lähinnä, mieluiten...
  7. Lilii lisänimetön

Hei, nyt on LAUANTAI! Mitä lasissa ja lautasella?

Mulla kuivaa cavaa ja porkkanaa. :xmas: Voisiko joku pelastaa mun illan jotenkin?
  8. Lilii lisänimetön

Ketä palstalaista ihailet tai kadehdit? Vastaa ny kumminki.

Tuli mieleeni kysyä tällaista (hyvällä mielellä :attn:) kun huomasin että sekä ihailen että kadehdin Riepua. Hän saa mitättömästäkin aiheesta vartissa parin sivun keskustelun (kade) ja kestää kaiken sonnan mitä päälle sataa (ihailen). Lisäksi ihailen Phoebsin viileetä tapaa suhtautua ihan...
  9. Lilii lisänimetön

KYSELYikä kaiken ikää: Mikä sinun lauantaistasi tekisi erityisen mukavan?

Minulla on taas tylsä hetki elämässä, joten kyselen mitä muiden lauantaisuunnitelmiin kuuluu? Kenelläkään mitään erityistä tai onnellisuutta lisäävää tekemistä? :) Mitähän sitä itse tekisi. Ettei vaivu apatiaan.
  10. Lilii lisänimetön

Yhdysvaltojen homosotilaat tulevat kaapista keskiyöllä

Yhdysvaltojen asevoimissa palvelevat homoseksuaalit saavat virallisesti astua ulos kaapista keskiyöllä maanantaina. Yhdysvaltojen homosotilaat tulevat kaapista keskiy Tässäpä hyvä kandidaatti aamupohdinnaksi.
  11. Lilii lisänimetön

Missä järjestyksesssä SINÄ toimisit?

- syöminen - siivous - palstailu - ulkoilu (onko pakko) - kirjan lukeminen Jos olisit ihan yksin koko päivän.
  12. Lilii lisänimetön

Suklaa tekee sydämelle hyvää

Tutkimus: Vaaleakin suklaa tekee syd :heart: Suklaan suotuisia terveysvaikutuksia sydämelle voidaan nyt pitää virallisina. Laajan tutkimuksen mukaan riski sairastua sydäntauteihin laskee jopa kolmasosaan runsaasti suklaata syövillä. Kiitän taas tästä uutisesta. =)
  13. Lilii lisänimetön

Auttakaapas minuakin: mitä lahjaksi 40v naiselle? Mitä itse haluaisit?

Entä mitä sinä haluaisit 40-vuotislahjaksi hyvältä ystävältä? Periaatteessa "lahjaa ei tarvita" (kuten sankari itse nöyrästi sanoi) mutta tietenkin annan jotakin pientä. Ajattelin testata ensin Palstaa, jos täältä tulisi jokin lyömätön vinkki. Jos ei, niin vaivaan omaa päätäni enemmän. :D...
  14. Lilii lisänimetön

OhoooO! Mitä kirjahyllyjä!

Aivan ihania, kurkistakaapas! keep your books here Muutama veikeä: Kaapelin rullasta tehty Tämä myös aika hauska
  15. Lilii lisänimetön

Tunnustus

Hei, olen Lilii ja olen palstaholisti. :| Minulle tämä sairaus hiipi vähitellen, ja olen kamppaillut palstaholismini kanssa jo vuosia. Välillä yhä saatan ajatella, että ei tästä ole kenellekään haittaa. Sitten taas ymmärrän, että juuri niin Palsta toivoo minun ajattelevan. Onko muilla...
  16. Lilii lisänimetön

Mun vaaliohjelma!!

En ole sitten kopioinut tätä minkään possukerhojen nettisivuilta. Ihan itse olen omasta päästäni keksinyt. Nykymeno. Tämä on protesti. En hyväksy nykymenoa, mikä tarkoittaa sitä, että nykyään meno ei ole hyväksyttävää. Protesti taas tarkoittaa, odottakaa hetki, se tarkoittaa, että vastustan...
  17. Lilii lisänimetön

Kertokaa ja juorutkaa!

Mitä tänne kuuluu? Kuka tekee ja mitä? Häh? Olen ollut niiii-in kauan poissa. :snotty: Ainakin viikon tai kaks. :vampire: :wave:
  18. Lilii lisänimetön

ÄÄNESTYS: Olisiko ollut oikein murhata Hitler?

Olisiko oikein, jos joku yksityisnen tyyppi tai ryhmittymä olisi murhannut Hitlerin ennen holokaustia?
  19. Lilii lisänimetön

Niinistö "harkitsee vakavasti" presidenttiehdokkuutta - ketä sinä suosisit?

Niinistö pohtii vakavasti presidenttiehdokkuutta Ei taida löytyä ketään haastamaan Saulia? Olisihan se vaan mielenkiintoista saada edes pientä vaalijännitystä pressanvaaliinkin. :xmas:
  20. Lilii lisänimetön

Turkki käyttänyt kemiallisia aseita kurdeja vastaan :(

Saksalaistutkijat: Turkki käyttänyt kemiallisia aseita kurdeja vastaan Saksalaiset asiantuntijat ovat saaneet valmiiksi tutkimuksensa, joka koskee Turkin väitettyä kemiallisten aseiden käyttöä kapinallisia kurdeja vastaan. Tutkimus vahvistaa epäilyn, että ainakin kahdeksan kurditaistelijaa on...

Yhteistyössä