Hakutulokset

1. isoäiti mölykylästä

oulun leikkimökin palon syyksi epäillään tulitikkuleikkejä

että tässä taas nähdään, kannattaako niitä taaperoita päästää sinne ulos ilman valvon- taa tai toisen hurvattoman kanssa.
  2. isoäiti mölykylästä

valvotteko te niin kauan, että teininne menee nukkumaan, vai menettekö itse aikaisemmin jo nukkumaan

luin tossa vaan yhden isän face päivitystä, jossa se kyseli puolen yön aikaan, miten teinit saa nukkumaan, että itsekin pääsis. kello oli yli puolen yön. itse kun olen mennyt aina nukkumaan ennne kuin teinit. numma ajat on sovittu. ja joskus on niistä lipsuneet, mutta aika hyvin toiminut...
  3. isoäiti mölykylästä

niin vaan lähdin tupperin kutsuille vakaa päätös tehtynä, että en osta mitään, no ei se ihan niin mennyt

60 euron laskun kanssa sieltä tulin takaisin. mutta tiedän, että tuote on kyllä sen arvoinen:D
  4. isoäiti mölykylästä

ukot on kyllä uskomattomia

niillä ei taida olla oikeesti mielessä muuta kuin pillu. tulin siihen tulokseen kun eräs tuttu mies, on jonkun aikaa soitellut ja chattaillut yhden naisen kanssa. ja sitten tapaavat, niin miehellä ei ole muuta kun juosta naapuriin huutamaan ovelta, että sainpa pillua viime yönä. ja että ens...
  5. isoäiti mölykylästä

kyllä lola sanoi viisaasti, pakko peesata häntä ihan täysillä

sanoi, ettei heidän lapsille osteta kännykkää ja syystä, että lasten on pakko oppia noudattamaan sovituja kotiin tuloaikoja ja sitä, että ollaan siellä missä on sovittu lapsen olevan
  6. isoäiti mölykylästä

nykyisin monet näkyy mieltävän, että lapsen hemmottelu on sitä, että ostelee lapselle kaiken mahdollisen

ja mahdottoman. kaiken mitä lapsi vaan keksii pyytää. onko se nyt oikeesti noin? sekö se tekee lapsen onnelliseksi, että sitä maallista mammonaa on pilvin pimein. mä kyllä uskallan olla eri mieltä. minusta lapset tarvii sitä yhteistä aikaa. jolloin pelataan, luetaan, käydään uimassa, retkellä...
  7. isoäiti mölykylästä

mä niin odotan että olis jo kesäkuun loppu

pääsis iskelmäfestivaaleille himokselle. oltu siellä jo monena vuotena ja kivaa on ollu. paitsi viime vuoden majoitus oli himoshotellin yläkerrassa ja siellä oli niin helvetin kuuma, että nukkumaan ei pystynyt. ikkunoita ei saanut auki. kaksi tuuletinta pyöri, mutta ne oli yhtä tyhjän kanssa.
  8. isoäiti mölykylästä

hyvin on poika kerännyt ja säästänyt rahansa

kohta alkaa olla mönkijä rahat kasassa.
  9. isoäiti mölykylästä

onneks en ole elänäyt ajalla, jolloin ihmisten pääravintoa on ollut monessa paikassa kala

no ei varmaan olis paino ongelmia. mikään ei ole inhottavampaa kuin se, että suuhun menee kalan ruoto. sen jälkeen ei saa kyllä palastakaan alas:rolleyes:
  10. isoäiti mölykylästä

oikutteleeko nämä sivut muilla

jo useana päivänä mennyt ihan tilttiin.

Yhteistyössä