luin tossa vaan yhden isän face päivitystä, jossa se kyseli puolen yön aikaan, miten
teinit saa nukkumaan, että itsekin pääsis. kello oli yli puolen yön.
itse kun olen mennyt aina nukkumaan ennne kuin teinit. numma ajat on sovittu.
ja joskus on niistä lipsuneet, mutta aika hyvin toiminut...
niillä ei taida olla oikeesti mielessä muuta kuin pillu. tulin siihen tulokseen kun eräs tuttu mies, on jonkun aikaa soitellut ja chattaillut yhden naisen kanssa. ja sitten tapaavat, niin miehellä ei ole muuta kun juosta naapuriin huutamaan ovelta, että sainpa pillua viime yönä. ja että ens...
sanoi, ettei heidän lapsille osteta kännykkää ja syystä, että lasten on pakko oppia noudattamaan sovituja kotiin tuloaikoja ja sitä, että ollaan siellä missä on sovittu lapsen olevan
ja mahdottoman. kaiken mitä lapsi vaan keksii pyytää. onko se nyt oikeesti noin? sekö se tekee lapsen onnelliseksi, että sitä maallista mammonaa on pilvin pimein. mä kyllä uskallan olla eri mieltä. minusta lapset tarvii sitä yhteistä aikaa. jolloin pelataan, luetaan, käydään uimassa, retkellä...
pääsis iskelmäfestivaaleille himokselle. oltu siellä jo monena vuotena ja kivaa on ollu. paitsi viime vuoden majoitus oli himoshotellin yläkerrassa ja siellä oli niin helvetin kuuma, että nukkumaan ei pystynyt. ikkunoita ei saanut auki. kaksi tuuletinta pyöri, mutta ne oli yhtä tyhjän kanssa.
no ei varmaan olis paino ongelmia. mikään ei ole inhottavampaa kuin se, että suuhun menee kalan ruoto. sen jälkeen ei saa kyllä palastakaan alas:rolleyes: