Hakutulokset

1. isoäiti mölykylästä

no kumpi on pahempi se, että saa ruuassa lisäaineita vai se, että tupakoi

kun mun ystävä aina kiljuu mulle, jos syön jogurtteja tms. että hyi hyi kun niissä on niin paljon lisäaineita. itse vetää lähes kaksi askia tupakkaa päivässä, mutta yrittää välttää elintarvikkeista saatavia lisäaineita
  2. isoäiti mölykylästä

mikä helvetti tätä palstaa vaivaa jatkuvasti

milloin on hidas, milloin tökkii muuten vaan. tuntuu, että yhtään päivää pitkään aikaan ei ole toiminut moitteettomasti
  3. isoäiti mölykylästä

joku on facepäivityksessään kertonu, miten hyvä päivä on ja samalla mainostanut tuotetta, jota myy

paina tykkää, niin kerron sinulle tuotteesta kaiken. sitten ihmettelee, kun kukaan ei ole tykännyt. että on se kumma, jos ihmisellä on joskus hyvä päivä, niin sitten ei kukaan tykkää. no kukaan ei varmaankaan tykännyt sen takia, ettei halunnut jou- tua mainostamisen uhriksi
  4. isoäiti mölykylästä

ensimmäinen viisikiloa tiputettu

toivottavasti jatkossakin lähtisi tähän malliin. kuudessa viikossa lähtisi siinä tapaukses- sa 10 kiloa. mutta ei tuo voi olla mitenkaan mahdollista.
  5. isoäiti mölykylästä

tilasin bootzh.comilta mekon ja laskua ei ole tullut vieläkään

mekko tullut jovarmaan kuukausi sitten. ja pari kertaa jo pestykin. laskua olen jo kerran kysynyt ja sieltä tuli viesti, että toimittavat sen viime viikolla. eipä vaan näy eikä kuulu:O.
  6. isoäiti mölykylästä

kun laihduttaa ja paino junnaa paikallaan, pitääkö huolestua

vai onko ihan normaalia, että menee pari kolme päivää, ettei hievahda mihinkään
  7. isoäiti mölykylästä

kun laihduttaa ja paino junnaa paikallaan, pitääkö huolestua

vai onko ihan normaalia, että menee pari kolme päivää, ettei hievahda mihinkään
  8. isoäiti mölykylästä

voit vitsit tätä vuodenaikaa, mä niin inhoon

itse tarkenisin jo melkeis kesävaatteilla. mutta kun ei voi mennä kun ihmiset alkaa kauhistelemaan. ja itse tekee läkähtymistä
  9. isoäiti mölykylästä

aika jännä, miten kauan ruokailun jälkeen menee, enne kuin tulee se tunne, että on syönyt tarpeeksi

laihdutan ja syön tietyn kokoisia annoksia, ja vaikka kuinka tuntuis, että jää nälkä, en ota santsiannosta kuten enne. saattaa mennä jopa tunti syönnin jälkeen, kun huomaakin, että ei olekaan enää nälkä
  10. isoäiti mölykylästä

kysynpä nyt teidän mielipidettä lapsista ja siitä onko vanhemmilla oikeus määrätä lasten ystävä suhteista

ja ennen kuin kukaan viskaa paskaa silmille, niin kyse ei ole minun lapsistani. mutta pohdittiin tytön kanssa eilen tätä asiaa. kun hän kysyi, että onko vanhemmilla oikeus valita lastensa kavereita. tämä hälle tuli mieleen kun hänen kaverinsa vanhemmat yrittää erottaa kaksi ystävystä toisistaan...
  11. isoäiti mölykylästä

kysynpä nyt teidän mielipidettä lapsista ja siitä onko vanhemmilla oikeus määrätä lasten ystävä suhteista

ja ennen kuin kukaan viskaa paskaa silmille, niin kyse ei ole minun lapsistani. mutta pohdittiin tytön kanssa eilen tätä asiaa. kun hän kysyi, että onko vanhemmilla oikeus valita lastensa kavereita. tämä hälle tuli mieleen kun hänen kaverinsa vanhemmat yrittää erottaa kaksi ystävystä toisistaan...
  12. isoäiti mölykylästä

hih, karjanhoitaja soitti, että haluaa palata töihin lomaltaan

mikäs siinä tervetuloa vaan. kahden viikon kuluttua aloittaa ja nähtäväksi jää, menenkö enää sitten tämän jakson jälkeen ollenkaan itse navettaan
  13. isoäiti mölykylästä

hih, karjanhoitaja soitti, että haluaa palata töihin lomaltaan

mikäs siinä tervetuloa vaan. kahden viikon kuluttua aloittaa ja nähtäväksi jää, menenkö enää sitten tämän jakson jälkeen ollenkaan itse navettaan
  14. isoäiti mölykylästä

karjanhoitaja soitti, että haluaa palata jo töihin

=) kahden viikon kuluttua aloittaa jälleen.
  15. isoäiti mölykylästä

16. isoäiti mölykylästä

17. isoäiti mölykylästä

18. isoäiti mölykylästä

se olis sitten huomenna kaks viikkoa dieettiä takana ja punnituspäivä

mitenkähän sitä jaksaa aamuun odottaa, että pääsee puntarille. toivottavasti sillä on hyvää kerrottavaa
  19. isoäiti mölykylästä

taitaa olla menossa se lentosotaharjoitus

sihen malliin noita lentsikoita tuntuu jyräävän talon yli

Yhteistyössä