kun mun ystävä aina kiljuu mulle, jos syön jogurtteja tms. että hyi hyi kun niissä on niin paljon lisäaineita. itse vetää lähes kaksi askia tupakkaa päivässä,
mutta yrittää välttää elintarvikkeista saatavia lisäaineita
paina tykkää, niin kerron sinulle tuotteesta kaiken. sitten ihmettelee, kun kukaan
ei ole tykännyt. että on se kumma, jos ihmisellä on joskus hyvä päivä, niin sitten
ei kukaan tykkää. no kukaan ei varmaankaan tykännyt sen takia, ettei halunnut jou-
tua mainostamisen uhriksi
mekko tullut jovarmaan kuukausi sitten. ja pari kertaa jo pestykin. laskua olen jo kerran kysynyt ja sieltä tuli viesti, että toimittavat sen viime viikolla. eipä vaan näy eikä kuulu:O.
laihdutan ja syön tietyn kokoisia annoksia, ja vaikka kuinka tuntuis, että jää nälkä, en ota santsiannosta kuten enne. saattaa mennä jopa tunti syönnin jälkeen, kun huomaakin, että ei olekaan enää nälkä
ja ennen kuin kukaan viskaa paskaa silmille, niin kyse ei ole minun lapsistani. mutta pohdittiin tytön kanssa eilen tätä asiaa. kun hän kysyi, että onko vanhemmilla oikeus valita lastensa kavereita. tämä hälle tuli mieleen kun hänen kaverinsa vanhemmat yrittää erottaa kaksi ystävystä toisistaan...
ja ennen kuin kukaan viskaa paskaa silmille, niin kyse ei ole minun lapsistani. mutta pohdittiin tytön kanssa eilen tätä asiaa. kun hän kysyi, että onko vanhemmilla oikeus valita lastensa kavereita. tämä hälle tuli mieleen kun hänen kaverinsa vanhemmat yrittää erottaa kaksi ystävystä toisistaan...