Auh. Huonosti nukuttu työviikko takana ja sen huomaa jalkapohjista. Ne on ihan hellät.
Pitäis käydä vielä kuopus hakemassa pk:sta. Harmi ettei ihminen osaa lentää tarvittaessa :D.
Mulla oli tänään varattu h-lääkäri aika. Luulin että katsotaan purukalustosta otettua röntgen kuvaa ja päätetään sitten milloin poistetaan viisuri. Tämä siis siksi koska viisurin ientulehtui viime viikolla ja otettin röntgen.
No mitä tuumas täti? Poistetaan se nyt vaan saman tien kun on sen...
Äsken kun käytiin räjäyttämässä omat Uuden Vuoden tulitteemme, keräsimme porukalle omamme sekä parin muun "pommittajan" kääreitten jämät pois roskikseen :saint: .
Minä en oikeasti ymmärrä, miksi jotkin asiat pitää AINA tehdä samalla lailla kuin on aina tehty? (viittaan maryjanen ketjuun )
Jos sitten kun tulee poikkeama tavoista, niin se on suurin piirtein maailman loppu.
Mä olen oman elämäni aikana joutunut kyseenalaistamaan monia mun tapoja ja...
Kävin äsken nakuttamassa sähköisen lomakkeen jolla hain pojalle eskaripaikkaa ja päivähoitopaikkaa. Nyt vaan odottamaan ensi vuoden maalis-huhtikkun vaihdetta jolloin päätökset tulevat :D
Aattelin päästä turhasta tavarasta eroon ja kätevimmin se kävisi viemällä ne kierrätyskeskukseen.
Tohon meidän kierkeen pitäisi mennä bussilla (autoa ei ole käytössä ). aattelin lastata nämä tavarat rattaisiin ja nousta siis bussiin ja käydä MAKSAMASSA matka.
Sehän on sallittua, mutta mä...
Elikkäs itellä silmätulehdus, ollut jo perjantai illasta asti. Yritin lauantaina päästä päivystykseen, jotta saisin ab-tipat.
Odoteltuani 40 minuuttia, terkka totesi että heillä on tuntikausien jonot siellä. Totesin että ei kiitos, en jää yli 2 tunniksi odottamaan. Ja nyt sitten yritän päästä...
Pojalle iski virusflunssa. Olin pois töistä ja poika hoidosta torstai ja perjantai.
Perjantai iltana iski silmätulehdus, käytiin lauanataina hakemassa silmätipat.
Tuossa äsken rupesi huutamaan korvaansa. Joten ei muuta kuin huomenna uudestaan lääkäriin ja lisää kotona oloa : /
Mitä vielä...
Teen työtä ja työaikani on klo 7-15. Tässä aika puitteissa käyn eräässä kohteessa puoli kymmenen aikaan ja viivyn n. tunnin.
Tämän käynnin vuoksi olen joutunut järjestelemään työni uudella tavalla. Eikä se ole ongelma minulle.
Työkollegani tekee presiis samaa työtä kuin minä, mutta hänen...
en tiedä edes miten selittäisin tätä, mutta lyhyesti eukko on ollut jo useamman vuoden kaupungin palveluksessa, itse vasta reilun vuoden, olemme siivouspuolella.
Teimme ensin omassa kohteessa (koulu ) omat kesähuoltohommamme. Ensimmäisenä päivänä hän kyseli alituiseen: "teenkö näin, teenkö...
Oletko kyllästynyt keitettyihin mauttomiin pakastekeittovihanneksiin?
Tee näin
Pussi vihanneksia, kaada ne teflonkasariin
tilkka vettä pohjalle
vähän voita tms.
mausteita esim. pizzamaustetta ja rosmariini
aromisuolaa
Kypsennä
Ja kas annos herkullisia vihaneksia on...
Ei h*lvetti että alaselkä voi olla kipee. Toissayönä nukuin 9 h siihen pääle reilun 2 tunnin päikärit. Viime yönä 9 tuntia ja nyt selkä on niin kipeä kuin olla ja voi :/
Ukko lähti vrk pois kotoa, lapset hoidossa. Hyviä kavereita käymässä, hyvää ruoaa ja juomaa. Aamulla nukkumista pitkään.
Mitä muuta äiti voi toivoa?
p.s. sori mamhd kirjotusvirhhet