tyttö heräsi jo 4.30 |O ja nyt on iloisena leikkimässä. ja mua väsyttääääää. valvoinkin poikkeuksellisesti 00.30 asti ja aina juuri silloin kun valvon tavallista myöhempään ni lapsi ei nuku. yleensä herää 6.30-7.30.
tää on hauska, saatko selvää tästä? mä saan.. tää tuli mulle facebookissa kaverilta:
Only great minds can read this
This is weird, but interesting! This is a cool thing check it out.
fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid too
Cna yuo raed tihs? Olny 55 plepoe out of 100 can.
i...
anopille joka suunnittelee omaa muuttamistaan meidän muuttosuunnitelmien mukana. siis taloa etitään ja se ettii ite meille sellaista johon hän mahtuis asumaan. ei kuulemma ollenkaan olisihäiriöksi ja sellaisiakin on jossa on oma ulko-ovi.
mies on sille jo sanonut mut oon hyvissä väleissä tähän...
mä ostan huomenna lidlistä niitä kuivattuja yrttipusseja (65sent kpl),provencen yrtit ja rosmariinia yms monta erilaista ja sit tiimarin johku nättiin koriin niitä ja jotain pientä vielä. ja sellofaania ja joku ruusuke päälle. semmoinen runsas korijuttu.
ne viihtyy meidän parvekkeella. lentää kaiteelle istumaan ja nokkii kukkaruukkuja. tai istuu matolla.ei edes pelkää vaikka ovi olis auki.
ja 1v vauva nukkuu vaunuissa. laitoin ison sateenvarjon pelokkeeksi vaunun päälle sillee että ne ei pääse lentää alle ni yksi tossa istu sen sateenvarjon...
mies haluis rakentaa talopaketin ja mä taas muuttaa jo valmiiseen taloon mahd pian. en jaksais sitä rakennus rumbaa. kauheesti asiasta riidellään. miehen mielestä mun ei tarvis osallistua mitenkään, mut en usko että ihan niin helposti menee. ja meillä on 1v lapsi.
onko kellää ollu samanlaista...
jos ootte flunssassa tai muuten tarttuvan taudin kourissa/toipilaana pysykää pois perhekerhoista ja avoimista päiväkodeista! nyt varsinkin ku rs-virus-kausi alkaa taas. meillä on oltu nyt viikko tosi kipeenä ja todella toivoisin että tällä päästäs talven yli. ollaan ihan kotona oltu(piti kyl...
meillä on 1v2kklla ensimmäinen korvatulehdus. molemmilla puolilla ja märkivä sellainen. tuli laryngiitin yhteydessä ja lapsi ei ollenkaan raapinu korviaan,en ajatellut ite että olis korvissa ku oltiin pari päivää sitten tk:ssa adrenaliinispiralla ja siel ei viel näkyny mitään. eilen sit jorvin...
pyysin että tulisi pois tulostimen päältä, kiipee aina lattialla sen päälle seisomaan. sanoi vienolla äänellä: ei tule
ihanaa :heart:
siis se että alkaa pystyä komminikoimaan sanoilla
meil oli varmaan kauhukohtaus ja kesti 20 min ennenkuin meni ohi. hammaskin varmaan puhkesi(jo kolmas kuukauden sisään) huomasin aamulla.yöllä annoin panadolia ja se auttoi. nii siis en tiedä kummasta oli vai kummastakin yhteensä mutta oli tosi hankalaa, kanniskelin sylissä hysteeristä lasta...
Etusivu > Sairaanhoitajien mielenosoitus 5.10.2007
Sairaanhoitajien mielenosoitus 5.10.2007
Nyt on tilaisuus ottaa kantaa ja vaikuttaa! Tule mukaan mielenilmaukseen sairaanhoitajien palkkojen ja työolojen puolesta Helsingissä perjantaina 5.10.2007!
Sairaanhoitajaliitto järjestää...