Hakutulokset

1. E

osaako oikeesti toi mun 1v3kk tyttö...

leikkiä äitiä? kun kantaa vauvanukkea sylissä ja toisessa kädessä on punainen käsilaukku. niitten kanssa seilaa kämppää päästä päähän ja välillä käy eteisessä istumassa :laugh: :heart:
  2. E

kumpi nukutustapa parempi

1v3kk päiväunille on vaikeuksia nukuttaa. yö unille menee itkemättä väsyneenä aloitetaan nukutus aina. vaihtoehdot 1. omaan pinnasänkyyn ja itkee itsensä uneen ja nousee sata kertaa ylös 2. sängyssä äidin kyljessä kiinni ja rinnasta kiinni pitäen ja jalat jalkojen välissä kiinni ettei...
  3. E

TANJA

voiksä jutella? mulla on ärsytys
  4. E

eiks se ole yv eikä yy

mitä yy meinaa =)
  5. E

tässä teille lisää tietoa

16.11.2007 tehyn sivuilta: Tehyn vaatimukset hoitohenkilöstön palkkauksen puolesta saavat tukea myös kansainvälisesti. The European Federation of Nurses Associations EFN tukee Tehyn työtaistelua. EFN:n jäseniä ovat 25 EU:n jäsenmaan sekä Kroatian, Norjan, Islannin ja Sveitsin kansalliset...
  6. E

miten saa lopetettua 2+kerhon

perustin pari kk sitten kerhon mut siel ei ketään kirjoittele. lopettaisin sen mut siel ei ole sellaista kohtaa
  7. E

kielen löytäminen

miten teidän lapset on "löytäneet kielensä". kun en ole nyt ihan varma miten suhtautua kun tyttö on alkanut räpläämään, venyttelemään ja heiluttelemaan kieltään. ja kädet on paljon suussa. aamulla aloitti ennen ruokaa jo.hommailee kyl muutakin ja ei vaikuta pakonomaiselta enkä nyt oikeen saa...
  8. E

tontteja katsastan,mutta

löyty hyvä tontti mut osoite on URPONKUJA.
  9. E

millä mä saan ton lopettamaan mun puremisen

puree ja nauraa,aina kiellän ja lasken maahan, mitä mä voin vielä tehdä!!!
  10. E

voi perse mä en vieläkään ole mennyt nukkumaan

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: koukku mikä koukku. hyvää yötä toverit :heart: ja iloisesti ylös 6.20 kun neiti aamuäreä alkaa riekkumaan ja pakottaa ylös. joka aamu sama homma mut mä oon alkanu valvomaan myöhempään ja aamulla aina kärsin siitä |O

Kuumimmat

Yhteistyössä