Hakutulokset

1. E

jos kuolet miehesi kanssa onnettomuudessa niin.. kuka saa sun lapset

mun a pilkut ei toimi, koittakaa saada selvaa.... alettiin miettimaan tata miehen kanssa etta pitas varmaan kysya mun veljelta ottaisko ne meidan tyton omakseen jos me kuollaan kumpikin. mun aiti on alkoholisti ja isani on kuollut, miehen aiti psyk ongelmainen,ei pahasti mut en kumminkaan...
  2. E

onko miikuli kertonut lähipäivinä vauvan kuulumisia?

haulla en saanut auki mitään ja alkoi mietityttää... kun oli joutunut sinne valohoitoon ku bilit oli noussut. että pääsivätkö jo kotiin?
  3. E

mun tyttäreni..

poistin kuvan jo :D
  4. E

kivat sateenvarjorattaat

ku on pieni auto ni ihan satunnaiseen käyttöön. paremmat on jo muuhun käyttöön. haluisin noi esim pikkureissuille. maksaa 45e. ja sit joku pikku verkkokassi taakse mut ne ei ainakaan varmaan paljoa maksa. tyttö on 1v4kk
  5. E

teinköhän mä nyt oikein vai väärin...

ku äitini sai eilen sukulaiselta synttärionnittelukukat lähetin kautta. korttiin oli kirjoitettu väärin lähettäjäksi ÄITI vaikka lähettäjä oli AIRI. äiti oli kauhistunut koska oma äiti on kuollut 4v sitten. soitti mulle itku kurkussa. oli kyl soittanu jo kukkakauppaankin ja kysynyt kuka oli...
  6. E

olipa kerran elämä

mistä sais halvimmalla ostaa. onko joku nähnyt halvempana kuin 36.95e se ihmisestä kerova dvd boxi
  7. E

miten noi voi saada lapsensa takaisin!!!

yrittäny hukuttaa sen ja 5pv myöhemmin saa sen takas. toi on niin väärin!!!!! lapsiraukka.
  8. E

jogurtin pakastaminen

onko joku pakastanu jogurttia? mä pakastin tänään ku tytölle kokeillaan sitä niin pienillä annoksilla ja löysin vaan litran purkin kaupasta. siis laktoositon maustamaton jogurtti,rasvaa alle 1%. ni meneeköhän huonoksi ja rakeiseksi pakastaessa. en ole ikinä miettiny sitä. no huomenna näkee :D
  9. E

onx joku ollu täältä selluliittihoidossa ja minkälaisessa ja paljonko maksoi

mä haluaisin reidet ja persuksen sileeksi ja en jaksa jumppailla. muuten kroppa on ihan ok.
  10. E

pyryharakka

mitä sanoi lääkäri?
  11. E

flunssaperheet pinoon :)

meidän 1v on yskässä ja nuhassa.yöllä heräili noin tunnin välein yskäänsä.ja piti nukuttaa sylissä uudelleen. aamulla on onneksi hyvällä tuulella ja ei taida olla kuumettakaan. räkä valuu.. meihin vanhempiin ei vielä ole tarttunut. toivottavasti pienellä ei mene toi korviin :| kuukausi...
  12. E

suklaareseptejä, oli jo aiemmin täällä mut laitoin niille jotka ei huomannut

iiiiiiiiiiihanat sivut, vähäks alkoi tehdä hekkuja mieli |O http://www.suklainenkeittio.fi/index2.php
  13. E

koska kuollut alkaa tuntua kuolleelta

mun isä kuoli lokakuussa sairaalassa ja vieläkään ei tunnu että olis kuollut. hautajaiset ja järjestelyt meni hyvin,mut on ulkopuolinen olo omassa itsessä. pitää joka päivä katsoa hautajaiskuvia ja lukea sairaalan tekstejä syön kyllä masennuslääkkeitä mutta niitä en voi nyt lopettaa koska...
  14. E

tk maksukysymys

olikse niin että jos maksaa sen vuosimaksun ni se umpeutuu 31.12? vai meneeks se sen käyntipäivän mukaan vuosi eteenpäin?
  15. E

ootteko huomaanu että dailyn vaipat on hyviä?

mä onneks uskalsin kokeilla. meille on sopinu vaan lidlin vaipat mut viime paketissa oli tosi voimakas haju, niinkuin joku desinfiointiaine. haihtui kun vaipat oli levitetty auki vuorokaudessa. mut noi dailyt on hyvän pehmoisia ... vähän lyhyempi vaihtoväli vaan... eikä kalliitakaan. muut...
  16. E

voihan perkele ku huonot talvikengät

anttilasta, karvavuorisaappaat ja lapsi 1v3kk nukkui tunnin pihalla ja varpaat ihan jäässä :headwall: toivottavasti ei tuu kipeeksi.
  17. E

kivat mulle

en taaskaan silittänyt :headwall: iso pino vaatteita odottanu monta päivää. tässä mä van lorvin ja pitäs alkaa jo nukkumaan että jaksaa herätä 6 lapsen kanssa |O mä oon tyhmä!!!
  18. E

MITEN PERUNKIRJOITUKSEEN PUKEUDUTAAN?

? pitääkö olla mustaa ja hame?
  19. E

itkuhälyttimessä vikaa?

ku se naksuu, ottaa niinku taajuutta,sillee että lapsi alkais huutaa mut ei oikeesti ole yhtään ääntä missään. taajuudet on oikein ja sähköpistokkeet seinässä. sit ku lapsi itkee ni se kuuluu kyllä oikeinmutta toi naksuminen aina säpsäyttää mut. kone on phillipsin.
  20. E

meniskö vai ei...

lenkkisaunaan 1v3kkn kanssa. alalauteille minuutiksi :D ku tekis mieli mennä mut ei olla käyty ja sitte jaksanko mä... iso ongelma :laugh:

Kuumimmat

Yhteistyössä