Hakutulokset

1. H

Heinäkuiset 2025🌼

Käytiin tänään varhaisultrassa. Siellä pieni polskutteli oikeassa paikassa, vastasi täsmälleen viikkoja tikutetusta ovulaatiosta ja sydän sykki. ❤️ Voi sitä onnen ja helpotuksen tunnetta, kun ultrannut kätilö sanoi heti että kyllä täällä on alkio ja sykkivä sydän. 🥺🥰 Jotenkin ne vuodot oli...
  2. H

Heinäkuiset 2025🌼

Kiva kun tulee uusia mukaan, tervetuloa. 🤗 Minusta ainakin tuntui että viivat vahvistui alkuun tuskallisen hitaasti, tein useita testejä eri merkeillä mikä on kyllä varsinkin jälkikäteen ajateltuna typerää kun stressasin älyttömästi jos joku testi näyttikin haaleampaa viivaa mitä olin jo aiemmin...
  3. H

Heinäkuiset 2025🌼

Minä täällä siis, taas oli kirjautunut ulos enkä muista koskaan kirjautua takaisin ennen kuin lähetän viestin....
  4. H

Heinäkuiset 2025🌼

Kiva kuulla että pahoinvoinnin ja oireiden suhteen voi olla eroa saman ihmisen eri raskauksissa, ja silti kaikki päättyä hyvin. Tää on kyllä mun mielestä koko raskauden hankalinta aikaa, kun mistään ei voi tietää mitään... 🙈 Olisin itsekin mieluiten varannut varhaisultran vähän myöhemmin, mutta...
  5. H

Heinäkuiset 2025🌼

Niin ja onnea muillekin raskaudesta! 🤎✨
  6. H

Heinäkuiset 2025🌼

Meillä on yksi lapsi entuudestaan. Hänen raskausaikana olin heti plussasta lähtien aika pahoinvoiva aina viikolle 15 asti (välissä kyllä helpompiakin päiviä). Nyt ei oo pahoinvointia tai muitakaan oireita juurikaan, niin huolettaa ja on epäuskoinen olo voiko oikeasti olla raskaana. 🥺 Jos...
  7. H

Heinäkuiset 2025🌼

Täällä! 👋🏻 Meillä la menkoista laskettuna 4.7. 🥰
  8. H

Haaveena vauva 2025

Ja linkki unohtui... https://aijaa.com/vf3mhs
  9. H

Haaveena vauva 2025

Taas oli näköjään kirjautunut ulos, mutta minä täällä siis onnittelin @kolmattakertaa. 😊 Kyselin itsekin täällä joku aika sitten apua ovulaatiotestien kanssa. Mitä ilmeisimmin ovulaatio tapahtui, kun nyt on dpo11 ja olen saanut kolmena päivänä haamuja/vähän selkeämpiäkin haamuja useisiin eri...
  10. H

Haaveena vauva 2025

Ja edellinen viesti siis minulta, oli näköjään kirjautunut ulos ja koko alustan käyttö vielä vähän hakusessa. 🙈
  11. H

Haaveena vauva 2025

https://aijaa.com/aY99xz Tässä ehkä kuva. 🙈
  12. H

Haaveena vauva 2025

Heippa kaikille! Olen seuraillut taustalla jo muutaman kuukauden, mutta nyt sitten apua vailla rohkaistuin rekisteröitymään ja kirjoittelemaan itsekin.. 🙈 Pienesti taustaa: perusterve, ylipainoinen, yksi aiempi raskaus (synnytys 7/22) josta raskauduin käytännössä heti. Nyt tosiaan muutama kierto...

Yhteistyössä