Hakutulokset

1. S

Ivf hoitoja lapsettomille

Ainiin, siitä piti vielä avautua, kun jäi vähän paha mieli kun kysyin lääkäriltä, että onko hoitokierrossa jotain mitä pitää tehdä/olla tekemättä. Lääkäri vastasi, että "normaalia elämää". Jatkoin tarkentavilla kysymyksillä: Kysyin saako harrastaa raskasta liikuntaa, johon vastasi, että ei...
  2. S

Heipsan, meillä oli tänään suunnittelukäynti ja sain kasan reseptejä. Eli: huomisesta 14 päivää primolutia kiertoa käynnistämään, kun vuoto alkaa niin soittelen vielä polille, mutta jos alkaa viikonloppuna niin kp2 alkaen puregonia 125iu, kontrolli kait kp6-7, jonka jälkeen jarruksi orgalutran...
  3. S

Kiitos hydra :). (mä en löydä mistään tässä uudessa kännyversiossa boldausta:() Mut joo, ihan sun vanavedessä tuun näillä näkymin. Oon niin tyytyväinen, että suunnitteilla on kierron käynnistys kun ensin mulle sanottiin, että oman kierron tahtiin ja kun kierrot on mitä on niin ei olis...
  4. S

Heips! Oon täällä jo aika pitkään taustalla lymyillyt ja teidän juttuja lueskellut. Nyt voisin liittyä kunnolla seuraan kun vihdoin kohta alkaa tapahtua. Takana on esikoisen yritystä noin kolme vuotta ja ongelmana on mun pco. Clomeja, femaria ja pistoksia ja inseminaatioita on kokeiltu ja montaa...
  5. S

Heh Hydra :). Kiitos kysymästä, täällä on tätä odottelua edelleen. Mä odottelen vuotoa alkavaksi ensi viikolla (sain ovisplussan vihdoin viime viikolla kp 35 :-/). Sitten kun vuoto alkaa niin soittelen klinikalle ja saan toivottavasti sitten reseptinhaku- ja pisto-opetusajan. Ja sit sitä...
  6. S

Täältä taustalymyilijä huutelee mielettömästi onnea deseo!! Mahtavaa! :)
  7. S

Clomittaret 2013

Kiitos luna :heart: kyllä mä varmasti käyn kuulumisia täällä lukemassa ja välillä kertomassa omia, jos jotain tapahtuu. Nyt vaan tuntuu siltä ettei aikoihin tapahdu. Kysyin myös tuota, et voinko ottaa keltarauhaskuurin että kierto ei veny, mutta sanottiin että ei. Lääkäri sanoi, että sillä...
  8. S

Clomittaret 2013

Mä voisin kanssa siirtyä taustalle. Oon käynyt lukemassa, mutta ei oo innostusta kommentoida. Jotenkin oon niin väsynyt tähän. Ja clomitarhan en oo ollu enää aikoihin enkä edes OI-hoidoissa. Ivf-hoitokin siirtyy ja siirtyy, luulin että päästään seuraavassa kierrossa hoitoon, mutta lääkäri...
  9. S

Clomittaret 2013

Keskiviikko 4.9. Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta plitsis...........61/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v kinuzki..........42/29-30...ya1/13/yk8......t+c......1.lapsi,PCOS,23v jomilla.........42/36...........yk 3.............f?...........pco, 2.lapsi, 36v...
  10. S

Clomittaret 2013

Pahoittelut hydra, ettei teidän pääntuuletusviikonloppu mennyt ihan suunnitelmien mukaan :( Tosi pian kyllä pääsette hoidoissa eteneen (nimimerkki "kateellinen pääkaupunkiseudulta"), hyvä niin. :) Niian mahtava saalis, jee. Voi vitsit, huomenna saat pikkusen kyytiin! :heart: Luna onpä...
  11. S

Clomittaret 2013

Deseo ok kuulostaa järkeenkäypältä, että irrotuspiikki niitä vielä kypsyttelee.. mä käyn kanssa aina silloin tällöin kattelemassa raskauslaskurista, että milloin olis laskettu aika jos tärppäis meneillään olevassa kierrossa :ashamed:, niin turhaa mut minkä sille mahtaa. Ja välitetääs muuten sun...
  12. S

Clomittaret 2013

Maanantai 2.9. Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta plitsis...........59/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v kinuzki..........40/29-30...ya1/13/yk8......t+c......1.lapsi,PCOS,23v jomilla.........40/36...........yk 3.............f?...........pco, 2.lapsi, 36v...
  13. S

Clomittaret 2013

Sunnuntai 1.9. Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta plitsis...........58/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v kinuzki..........39/29-30...ya1/13/yk8......t+c......1.lapsi,PCOS,23v jomilla.........39/36...........yk 3.............f?...........pco, 2.lapsi, 36v...
  14. S

Clomittaret 2013

Niian tosi hienoa, että pääsette punktioon! Tsemppiä kovasti maanantaille ja toivotaan parasta! :) Rentouttavaa hermolomaa hydra, mäkin voin nyt taas välillä päivitellä kun loma loppui ja on enempi kotona ja koneella.. deseo jee menkoista, että pääsette nyt tositoimiin. Toivottavasti...
  15. S

Clomittaret 2013

Kiitos luna, samaan päädyin: en ota enää tuota haastetta vastaan, että noihin pissailisin vaan käytän pestyä rahkapurkkia, kuten tähänkin asti. :D
  16. S

Clomittaret 2013

joko sä hydra ihan luovuit toivosta ja otit ittes piinailijoistakin pois? :hug: ei kai se peli nyt ihan selvä vielä ole niin kauan kun ei vuotokaan ala.. Toi hoitojen ja töiden sovittaminen salassa on kyl stressaavaa: yritän epätoivoisesti laskeskella mahdollisia poissaolon ajankohtia syksyn...
  17. S

Clomittaret 2013

Perjantai 30.8. Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta plitsis...........56/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v kinuzki..........37/29-30...ya1/13/yk8......t+c......1.lapsi,PCOS,23v jomilla.........37/36...........yk 3.............f?...........pco, 2.lapsi, 36v...
  18. S

Clomittaret 2013

Pahoittelut uusista kierroista Miyaka, grill ja ambro :hug: Hydralle myös negapahoittelut, toivottavasti olisi vaan liian aikaista.. :hug: Hydra mä en oo kertonut enkä aio kertoa mitään töissä. Stressaa kyllä ihan sairaan paljon jo nyt miten aikataulut tulee meneen..:( aion silti...
  19. S

Clomittaret 2013

Jee luna, tosi hienoa!! :)
  20. S

Clomittaret 2013

Voi hydra kunpa nyt pysyisi vuodot poissa tai olis sitä toivottua kiinnittymisvuotoa.. Ambro kuulostaa hyvältä, toivotaan parasta! Pahoittelut päivi :hug: Tsemppiä dots inssiin, ei oo paha toimenpide! Peukut pystyssä myös grill, että vuodot pysyis poissa siitä parhaasta syystä.. :)

Yhteistyössä