Hakutulokset

1. J

vinkkejä säästämiseen/elämään vähemmällä..?

hyviä vinkkejä! auto on oma ei siis sitä tarvi lyhentää, ajattelin vaan tukien takia että sanooko ne että myykää auto :/ juuri se vaihdettiin, tarvittiin isompi ja siksi hyvä/suht uusi auto että haluan sen olevan turvallinen ja luotettava! toi on kyllä totta että siirtää sitä kauppareissua...
  2. J

vinkkejä säästämiseen/elämään vähemmällä..?

Äitiysloma alkoi, toinen jo tulossa mutta tarkoitus olla kotona mahdollisimman pitkään (3v?). Esikoisesta olin kotona 1.5v ja se hoitovapaa, jolloin rahaa tuli n. 300e/kk meni aika huomaamatta. Silloin taisi olla lainakin lyhennysvapaalla.. pärjätään varmaan ekat 9kk ihan hyvin, mutta kun...
  3. J

Odottajat Tampereen seudulta!

eilinen jumppa oli hyvä, suosittelen kyllä kaikille!! itse voi käydä vielä muutaman kerran, nytkin oli välillä maha tiellä niin että tunsi itsensä vähän tyhmäksi :D meillä tais psinnin kanssa olla isoimmat mahat koko porukasta :) kiitos jumppaseurasta psinni!! täällä on nyt vähän hiljaista...
  4. J

psinni: nähdäänkö siinä aulassa 18.45..? vai ootko tulossa?
  5. J

täälläpä on hiljaista.. itse oon flunssassa ollut jo monta päivää eikä todellakaan helpota tätä oloa. onneks jo paranemaan päin :) psinni: oliko se jumppa silleen "rankka" että pienessä flunssassa vois tulla? siis hengästyikö helposti tms..? mulla on laskettuaika 11.11.2011 hyvinkin voidaan...
  6. J

mekin herättiin vasta 8.30 ja en jaksanut kauheesti kiirehtiä. hyvä ettei siellä sitten kukaan yksin ollut..kai..? meillä ei ole viikonloppuna sen ihmeellisempää tekemistä kun mies päivystää että päästään kyllä kahville, hoplopiin, puistoon tms.. Tänään poksui 32+0 :D
  7. J

ok, jätetään huominen iltatapaaminen nyt tältä erää.. aamusta en tosiaan uskalla sanoa. pyrin keskiviikkona tuleen jumppaan! mulle sopii ilman poikaa päivällä kahvittelut ennen kolmea ti-to. palaillaan taas asiaan :) ...niin ja saatiin auto myytyä ja uusi ostettua, nyt on yksi stressi lisää...
  8. J

kiva psinni että menit vaikka jouduttiinkin perumaan. mä todellakin koitan tulla ens viikolla mutta mies päivystää niin en voi varmaksi sanoa. eilen en jaksanut jumppaan kun koko päivä tuli mentyä pää kolmantena jalkana, tänään sama juttu, siks en uskalla ihan varmaks sanoa jaksanko taas heti...
  9. J

psinni: aina sama ongelma!! se on oikeesti ihan sama mutta silti :D
  10. J

kiva jos tuutte jumppaileen!! nähdäänkö siinä sammon koulun aulassa niin ei tarvi ulkona täristä. jos se on samanlailla kun viimeksi niin siinä aulassa tuskin muut hengailee kun jotkut nettitreffaajat :D ja jumpat meni sitten yläsalissa. nähdäänko 18.45 siinä? vois toisaalta laittaa vaikka...
  11. J

ei siitä iästä kannata välittää! mä sain esikoiseni 23-vuotiaana ja nyt 25 vuotiaana tulossa toinen. joidenkin mielestä olen hirveen nuori, mutta mitä väliä!! itse olen tieni valinnut. samanlaisia asioita liikkuu alle 20-vuotiaan ja yli 40-vuotiaan tulevan äidin päässä :) mulle tää on paras ikä...
  12. J

mä en luultavasti mene enää töihin ainakaan kunnolla niin melkein kaikki päivät on vapaita. poika on tarhassa ti-to niin ma ja pe käy meille puistoiluiksi.kellonaika olis ennen kahtatoista tai kolmen jälkeen. ehdottakaas jotain päivää vaikka ens viikolla! :)
  13. J

<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

moikka pitkästä aikaa!! kirjottelin tänne enemmän alkuraskaudessa, nyt se on jäänyt ihan tyystin :/ mulla alkoi saikku, joka jatkuu äippälomaan saakka niin oon tässä seuraillut taas enemmän kirjotuksia. siis mikä tää fb-juttu on?? vielä 2kk aikaa ja alkaa oleen kaikki mahdolliset vaivat...
  14. J

Tampere! :)

kurkkaappa plussalaisten kokoontumiset: odottajat tampereen seudulta. siellä meitä äitejä ja odottajia jo muutama :)
  15. J

kivasti meni tapaaminen..mietittiin onko mitään kahvilaa missä olis leikkipaikka tms. niin olis helpompi lähtee esikoisen kanssa. meillä on oltu korkeessa kuumeessa koko viikon mutta paranemaan päin. voidaan siis tulla pian taas tapaamisiin :) mitäs sanoisitte hyvästä ruuasta ja seurasta...
  16. J

ehdottomasti kaikki mukaan vaan! mulla taitaa tästä porukasta olla se vanhin lapsi, jonka jätän tällä kertaa hoitoon. lähden stockalle päin lyllertään kunhan tuon åstrandin juoksun ensin katsastan :) toivottavasti nähdään monen kanssa pian :)
  17. J

kiva psinni kun säkin pääset! nähdään huomenna sitten. aina tälläsissä tilanteissa jänskää löytyykö tuttuja :) monesti on huomattu että tampere on pieni paikka :) elikkä tulen pojan kanssa, mahdollisesti vain mahan kanssa jos pojan eno on kotosalla niin saa mennä sinne leikkiin!
  18. J

nähdäänkö sitten perjantaina ainakin me kolme...? ja stockan yläkerrassa klo.15.00? poika on 2.4v ja kovin menevä tapaus, että en välttämättä kovin kauaa pysty istuskeleen ja jutteleen paikallani :) mutta kiva olis tavata ja seuraavalla kerralla vaikka puistoon tai vaan mahan/vauvan kanssa :)...
  19. J

me päästäis pojan kanssa perjantaina, mutta juuri tuo aika ei sovi kun on päikkäriaika. meille sopii ennen kahtatoista ja kolmen jälkeen.
  20. J

Moikka, luin keskustelujanne ja mielellään osallistuisin mukaan!! odotan kakkosta viikolla 30 ja kohta oon luultavasti menossa hakeen saikkua eli äippäloma tais alkaa nyt :) esikoista odottaessani meillä oli kiva porukka ja nähtiin useasti, edelleen ollaan tekemisisissä jos ei muuten niin...

Yhteistyössä