Hakutulokset

1. P

Mitä

Kysyin neuvolassa kyseisestä rokotteesta ja ikäraja on 1vuosi.Muutenkin oli aikalailla sitä mieltä että jos ei kouluikään mennessä ole sairastanut niin sitten vasta ottaa..Kuitenkin sen sairastettuaan vastustuskyky vaan paranee,ja mitä nuorempana sairastaa sen lievempi se on.
  2. P

miten aikaisin viihteelle?

Moi!Olen tänään lähdössä ensimmäistä kertaa ulos tytön syntymän jälkeen!Tyttö nyt 4kk.Menee hoitoon äitini luokse,johon ehkä eniten luotan ja tiedän että pärjää tytön kanssa.Ja muutenkin meidän vaavi on nykyään helppo nukuttaa illalla ja herää kerran jos ollenkaan syömään!Olen joutunut antamaan...
  3. P

Toisen jos saisin, onnellinen oisin

Heippa!Olen tavallaan kohtalotoveri..Meijän esikoinen syntyi joulukuussa,kolme vuotta suurinpiirtein yritettiin..Olin jo menettää toivoni ja huolestuin etten lapsia saakaan!Raskaus kaiken jälkeen oli enemmän kuin suuri ihana yllätys!Olin juuri ajatellut tilata ajan lääkärille..Minkäänlaisissa...
  4. P

Supistus selässä

Heips!Minulla synnytys alkoi juuri noin!Yöllä heräsin ihmeelliseen selkäkipuun ja tunteeseen kuin menkat olis alkamassa..mahassa tuntu siltä!Ihmettelin selkäkipuani aikani kunnes tajusin sen olevan supistuksia..(viikkoja 41+2) Ei mennyt kuin pari tuntia kun supistukset enää pelkästään...
  5. P

Aqua-rakkuloista

Mulla ei ky kans ole hyviä kokemuksia :\| Loppuvaiheessa kokeilin niitäkin koska kipu oli jotain sanoinkuvaamatonta ja muuta lääkettä eivät enää antaneet..Rakkuloiden laitto sattui mielettömästi,kaksi kestin mutta minkäänlaista apua ei ollut!Ehkä kannattaa kokeilla alkuvaiheesa jos...
  6. P

vauvalla kuumetta?

Joo eli tyttö nyt 3,5kk.Ja olo tuntuu helpottaneen,tänään nukkui vaunuissa pitkät päikkärit pitkästä aikaa ja muutenkin ollut "tyytyväisempi" eli lieneekö vain jotain ohimenevää ollut:) kiitos silti neuvoista!
  7. P

vauvalla kuumetta?

Elikkä tytöllä lämpöä 37,7 niin olisko kuumetta?Ollut hieman itkuinen ja syönytkin huonommin mutta pulautellut muutaman kerran,ei yleensä pulauttele!Toivoisin apua mahdollisimman pian..Ja mitä lääkkeeksi/helpotukseksi?Kiitos kaikille vastauksista!!:)

Yhteistyössä