Hakutulokset

1. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Ihanan sateinen päivä..Neitikin nukkuu niin hyvin päikkäreitätä jo toista tuntia.Kyllä itteekin hiukan väsyttäis mut on niin paljon kaikenlaista puuhaa kun huomenna tulee sukukööri v-lopuksi:) Oltiin pari päivää Tallinnassa.Pelkäsin aluksi kuinka Venlan rytmit menee sekaisin,kuinka nukkuu ja syö...
  2. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Ja mukavaa sunnuntaita kaikille!Kyselisin sellaista että kuinka äkkiä teijän pienokaisille on hampaat puhjenneet?Kun meidän neidillä on varmaan kuukauden verran alhaalla kulmat olleet turvoksissa että selvästi on hampaat tulossa mutta kuinka kauan se tulo voi oikein kestää kun neiti on niiiin...
  3. P

G: Pottailu

Meillä tyttö ensviikolla 7kk ja pari viikkoa on nyt potalla käymistä harjoiteltu!Tykkää hirveesti siinä istua,naureskelee ja rummuttaa sitä istuessaan!Usein tulee pissa ja aamulla yleensä kakkakin.Jos huomaan että alkaa paukutella ja tiedostan että kakkaa vääntää pistän samantien potalle ja...
  4. P

6kk nukahtaminen

pauliina82 onko sulla pinnojen reunapehmusteet?meillä auttoi siihen kun kolautteli itseään niihin pyöriessään..
  5. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Kiitos että joukkoon vielä mahtuu mukaan!voisin hieman esitieoja lisäillä..Eli avokin kanssa tre:lla asustellaan.Venla neiti ensi viikolla 7kk!Tuntuu kuin juuri olisi ollut synnyttämässä..:) Aika menee liian nopeaa!Tyttö on kyllä semmonen vauhtipakkaus että pitää mamman kiireisenä.pari viikkoa...
  6. P

6kk nukahtaminen

Meillä nykyään kanssa iltanukkuminen yhtä h****ä!!Ennen nukahti maitopullolle syliin ja siitä vaan siirsin omaan sänkyyn,tai sit viereen kun hetken silittelee.Mutta nyt oppinut nousemaan seisomaan joten eihän siellä sängyssä muuta tehdäkään kun noustaan aina seisomaan kun äiti yrittää nukuttaa...
  7. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

saako tuppaantua mukaan?Olen etsinyt tällaista palstaa/kerhoa missä voisi vaihtaa kuulumisia samanikäisten lasten vanhempien kanssa.Elikkäs mulla tyttö syntynyt 29.12.06..Avopuoliso myös ja asustellaan tampereella!yritän lueskella palstaa ja "tutustua" teihin muihinkin..
  8. P

millasia pätkiä teiä 6kk nukkuvat?

Meillä kans pätkissä..puolestatunnista pariin(tosin harvinaista pitemmät unet..).Olen yrittänyt pitää vain kahdet päiväunet jotta yöllä maittaisi uni paremmin.Tosin olen huomannut että mitä paremmin nukkuu päivällä sitä paremmin myös yöllä:)
  9. P

Puolivuotiaiden äipät!!

Meidän tyty on joulukuun lapsia..29pvä päätti maailman tulla:) Tietääkö kukaan onko noille jouluvauvoille "omaa kerhoa/palstaa"?kiva olisi kuulumisia vaihdella ja toisten tarinoita lukea:D
  10. P

Vauvan kanssa reissaaminen

On vr:n henkilökunta ottamassa isot tavarat vastaan tavaravaunussa.Aikahyvin henkilökunta opastaa kun lippua ostaa ja samalla kertoo vauvan kanssa matkustavan.
  11. P

menkat

Mä imetin n.3kk kun maito loppui kuin seinään.sen jälkeen melkein heti alkoi menkat.Parit ekat vähän pitemmällä kierrolla ja nyt jo säännölliset.Yhtä kivuliaat kuin ennenkin.. :x Mielellään ois saanu olla pois pitempäänkin:)
  12. P

Puolivuotiaiden äipät!!

joo olen kyllä ihmetellyt kun on niin aikaisin lähtenyt liikkeelle..Perässä saa melkein jo juosta ja ei hetkeksikään voi jättää yksin/vahtimatta!Oli 2kk kun kääntyi ekan kerran ja sen jälkeen ei ole vauhdille loppua näkynyt:) 5kk alko ryömii ja siitä melkein heti konttaa.Ja kun osaa vielä nousta...
  13. P

Puolivuotiaiden äipät!!

Nyt kyselisin sellaista että mitä teijän pienokaiset osaavat?Meillä neiti siis reilu 6kk ja ja osaa jo kontata,istua ja nousta seisomaankin todella ketterästi..Olenkin miettinyt että kehittyvätkö lapset yleensäkin näin aikaisin..?Meillä siis esikoinen joten asia hieman vierasta,eikä voi verrata...
  14. P

Mitä ajattelee se, joka tarjoaa tupakkaa 10 kk vauvalle??

ei tuollasella paljon päässä taida liikkua... :/
  15. P

Vauvan kanssa reissaaminen

Hei!Olemme ensiviikolla lähdössä 6,5kk tyttömme kanssa tallinnaan.Ensimmäinen reissu pitemmälle ja vähän jännittää kaikki syöttöjen onnistumiset ja kuinka nukkuu hotellissa mutta onneksi isi ja mumminkin lähtee mukaan jos kovin valvottaa niin saapi apua.Mutta luulen että hyvin onnistuu...
  16. P

Painontunne alapäässä

Hei!Mulla alkoi kans painontunne heti puolenvälin tienoilla ja suonikohjut tuli kans alapäähän heti ja oli tosi inhottavat!Lääkärikin totesi tylysti että vasta helpottaa kun saat kaiken sieltä mahasta pihalle..ja helpottihan se sit.Mutta aikaisemmin jouduin jäämään äippälomalle juuri tämän takia...
  17. P

5kk ruokailut

Meidän neiti 5ja puol kuukautta syö näin soseita..Aamulla herätessään maitoa..10-11 aikaan puuroa,ennen päiväunia maitoa,päiväunien jälkeen hedelmäsosetta ja maitoa,5-6aikaan lämmintä ruokaa(yleensä lihakasvis sose)ja maitoa sekä illalla vielä puuroa ja ennen nukkumaan menoa maitoa..Imetyksen...
  18. P

Kertokaa mitä tämä on...

Itse lopetin imetyksen n.kuukausi sitten kokonaan.Vieläkin maitoa tulee välillä,ja välillä juuri kirkasta nestettä eli maitoa(kai).On kai ihan normaalia että maitoa erittyy hiukan vielä pitemmänkin aikaa..
  19. P

Vauvan päänympärys?

Tyttö syntyi viikolla 41+2 mitat 4160g ja 52cm ja pipo 35,5 Kyllä pungerrettiin ja kauan ja repeemät oli kolmannen asteen luokkaa...kai aika yksilöllistä tuokin..Imukupilla lopuksi autettiin neiti maailmaan..Pää ei isolta tuntunut vaikka muuten tyttö hiukan isompi kun yleensä...
  20. P

Mitä ei sais syödä kun imettää?

Myös juusto ja joillekin maito,rasvattomaan vaihto voi auttaa.paprika,herne,pavut...Ja kuten jo varmaan mainittukin tuore ruisleipä,kahvi,purkka..Toisille nämä ei pakosti tee mutta itsellä autto kun lopetti kyseiset tuotteet pariksi kuukaudeksi.Kahvia tosin en ole ikänä juonu..:)

Yhteistyössä