Hakutulokset

1. T

Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Tytymamma tervetuloa! Sinulla on lähes saman ikäiset lapset kuin omat poikani ovat.
  2. T

Hemu2, minä muistan sinut, enkä ole edes plussannut missään vaiheessa. Täällä siis hengataan. :/ Pahoittelut. :hug:
  3. T

Vauvan kaipuu on kova. SIlti järjellä ajateltuna en halua raskautua tästä kierrosta, koska tuplasynttärit esikoisen kanssa olisivat pahimmillaan epäreilut lapsille ja minulle liian raskaat järjestettävät. Näköjään oviskin on viikon sisään esikoisen aikaisesta.
  4. T

Onnea Dita!
  5. T

Varovaiset onnittelut Sannalle ja Astrelle. Kylläpäs olen kateellinen. :)
  6. T

Heitin amyleen kuitenkin plussanneisiin ja vaihdoin tjottailun yk 1:ksi, vaikken saakaan häneen yhteyttä. Ilmeisesti ei ole kirjoitellut lokakuisen plussauutisensa jälkeen täällä lainkaan. Joka tapauksessahan hänen kiertopäivänsä olisivat muuttuneet (raskauden tai mahdollisen keskenmenonkin...
  7. T

Kolmatta kaipaavien syksy 2012

Torstai 22.11.2012 Mukana kuumeilemassa: Nimimerkki......kiertopäivät.......yrityskerta...oma ikä.....lapset amylee..........kp 52/28-30.......tjot...............?..........-04, -10 Buster84........kp 36/?.............yk 1..............28.........4/09, 2/12...
  8. T

--2012 yrittävät--

kp 1/32-36, joten viimeinen mahdollinen kierto raskautua tälle vuodelle. Itsenäisyyspäivän tienoilla pitänee olla peittojen alla.
  9. T

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Kp 1/32-36
  10. T

Mun miehellä ja hänen lapsellaan on melkein samanikäiset "kumppanit" voi luoja

Minulla oli 19-vuotiaana 11- ja 13-vuotiaat "tytärpuolet".
  11. T

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kp 33/33-36, puhdas nega. Tässä kuussa ei ehditty peuhata normaaliin tapaan, mutta silti olen allapäin.
  12. T

Mahd. helppoja, nopeita, edullisia ruokia

Ranskalaiset ja nakit tai kinkkukiusaus (kinkkusuikaleista, pakastevihanneksista, peruna-sipuliseoksesta ja maitolorauksesta) onnistuvat 2-vuotiaaltakin, mutta eivät taida olla niiden kuun köyhimpien päivien ruokaa. Meillä syötiin lapsena eilisen päivän riisikin paistinpannulla paistettuna ja...
  13. T

Mitä joululahjaksi kahdelle 1,5v:lle ja 3,5v:lle?

Meillä pojat tulevat iki-iloisiksi lempiaiheellaan olevista liinavaatteista. Nalle Puh ja Autot ovat meillä suosikkeina. :)
  14. T

Kp 33/33-36 ja nega testattu erittäin herkällä testillä. :( Vähän kyllä apeaksi vetää. Intensiiviviikkokin alkaa koulussa ja kyllä sitä lakia olisi ollut mukavampi päntätä ilman kuukautisia.
  15. T

--2012 yrittävät--

Vilijonkka Ensimmäistä yritin seitsemän vuotta kolmen eri miehen kanssa. ;) Aviomieheni kanssa 2 v. 5 kk. Toinen sai alkunsa 9 kk synnytyksestä. Nyt vasta yk 3, joten en sinänsä odotakaan kahta viivaa testiin. Silti tulee testattua useampi testi ennen kuukautisten alkuakin joka kierto. :whistle:
  16. T

Me mentiin naimisiin lähes kuusoi vuotta sitten, ja kihlajaisista asti yritettiin lasta. Nyt on toki nuo 3- ja 1,5-vuotiaat tuossa, mutta kovin pikaista raskautumista en tällä(kään) kertaa odota.
  17. T

Onnea Pupurtti! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
  18. T

Onpa muuten hyvä olla, kun on saanut itsekin alkaa yrittää lasta, eikä enää ensitunne toisten raskauksista kuullessa ole suunnaton kateus. Nyt osaa taas olla aidosti onnellinen toisten puolesta. :)
  19. T

ViiruP Mulla oli ennen aina tuollaiset kuukautiset, mutta onneksi tulivat yli 3 kk välein. Kovasti jaksamista! tillukas Toivotaan, että raskaus jatkuu normaalisti.

Yhteistyössä