Hakutulokset

1. Metis

The ketju

Huomenta.. Mun pitäs tänään kantaa n.19 heittokuutioo puita.. selviikö siitä päivässä.. :confused:
  2. Metis

The ketju

HUI ei ihan sovi mun tyyliin keesi :D
  3. Metis

The ketju

haha mulle tuli mieleen mun kananperse ja jatkuva duckface :laugh: :laugh: Ai kamala ei tuu naurusta loppua :'D
  4. Metis

The ketju

*pois pois* Leikkaanko mun hiukset lyhyeks vai mitä mä teen noitten kanssa..? Ärsyttää ku ei ne mee ikinä hyvin!! (poistan kohta tämmöset hirvitykset :laugh: )
  5. Metis

The ketju

:hug: En tiedä mistä on kyse mutta halit silti :)
  6. Metis

The ketju

Mä oon käyny lääkärissä ja kerran sain beetasalpaajia mitkä vähän laski sitä.. mut sit se laski sen verran että otti ne pois ja se taas nousi...
  7. Metis

The ketju

Voi olla. Toi pulssi oli vielä "alhainen" 110 ei olis mikää ihmeellinen lepomittaus.. :/ Tätä on jatkunu kaks vuotta jo.
  8. Metis

The ketju

Mulla oli verenpaine viime mittauksessa 130/87 mut ei kuulemma oo mitää kummallista alapaineessa... Yläpaineesta en oo varma oliko se juur toi... Syke levossa 97...
  9. Metis

The ketju

ei puoleen vuoteen...
  10. Metis

The ketju

täydessä missä? :D En varmaan :confused: Mitäs tässä, elämä on ja sillai..
  11. Metis

The ketju

:vampire:
  12. Metis

Raaimmat sadut / oudot jutut lastenkirjoissa

H.C. Andersenin Pieni tulitikkutytt tuo on aika hyytävä
  13. Metis

The ketju

Olisinki.. Elämä vaan potkii päähän turvakengän kanssa enkä jaksa pistää hanttiin..
  14. Metis

The ketju

Hei vain, mitä voi turvonneille silmille tehdä? Oon parkunu kolme päivää putkeen ja nyt pitäs mennä ihmisten ilmoille :( Ei vit**akaa kiinnostais liikkuu mut pakko se on..
  15. Metis

The ketju

En tiedä mitä tekee mut niin paljon kännissä on ettei mihinkää taivu.. toivotaan et tajuaa et maanantaina on työpäivä eikä yrittäjällä oo mitää ylimääräsii vapaita
  16. Metis

The ketju

:heart:
  17. Metis

The ketju

:kiss:
  18. Metis

The ketju

ihan totta :)
  19. Metis

The ketju

Juu kaveri tossa käviki äsken... Kai tää tästä ajan kanssa, raskainta tulee olemaan se ku se yks selviää ni voi olla että alkaa kinisemään mua takas
  20. Metis

The ketju

ei ole mahdollisuuksia siihen.. kaikki mitä oon kuullu tänään on vimänen niitti mein arkkuun...

Yhteistyössä