Hakutulokset

1. auryn

Olisitko tyytyväinen jos....

Enpä osaa sanoa, kun en kaikkina päivinä kehtaa omissakaan mitoissa. Luultavasti näkisin noissakin mitoissa useimpina aamuina jotain valitettavaa. :|
  2. auryn

pitäisitkö näitä kenkiä ja ikäsi

En käyttäis. Ei sovi mun tyyliin, ja väri on just se mistä vähiten pidän. Ikää 33.
  3. auryn

Mikä oli lempiyhtyeesi/artistisi, kun olit...

a) Michael Jackson, WASP, David Bowie, Depeche Mode b) Peter Gabriel, Tracy Chapman, ja varmaan oli päällä siirtymävaihe Nyykkäreistä Gunnareihin :D c) Burzum, Sentenced, Summoning, Type O Negative, Prodigy, Paradise Lost.... Niitä oli läjittäin... d) Sentenced ja Type O Negative aaaaina...
  4. auryn

Miten suhtaudutte myöhästelyyn

Kaverilta ottaisin myöhästelyn ihan helposti, mutta kun on työkaveri joka tulee miten sattuu... No, yleensä pääsen kyllä ajoissa lähtemään kotiin, mutta turhan usein jää tauko pitämättä tai lyhyeksi. Kahen vuoden jälkeen alkaa loppumaan hermo... |O
  5. auryn

Pienet on murheet mulla

Sama juttu, päähän ottaa kun ei tule huomiota teki sit vaikka niin mitä. Vaikka mulla ei paino ole mihinkään muuttunutkaan niin silti, totta kai kaipaa jotain huomiota joskus... :/
  6. auryn

Nätti tavisauto G

Mä tykkään Honda Civicistä :)
  7. auryn

Oisko tää kauheen ruma sormus?

Ihan nättihän tuo on, mut mun maku ei kyllä aina natsaa yleiseen makuun :whistle: Ite tosin tykkään hopeasta, mut sitähän ei kysytty :D
  8. auryn

Auton väri G

Miesystävällä hopea, tylsin mitä tiiän heti punasen ja valkosen jälkeen XD Pinkki ois jees, musta ois ok :D
  9. auryn

G Montako ällää kirjoitit (ei amiksille) ?

Kaksi. Kerralla kirjotettuna ennen eitä :D
  10. auryn

pystytkö muistamaan yhtään, missä/monessa facebook-ryhmässä olet? ei saa luntata :D

Jaa'a... On niitä varmaan sata :whistle: 134, piti tarkistaa. Ja tuossa ei oo leffa- tai musaryhmiä tms...
  11. auryn

Siis voi luoja minkälaisissa vaatteissa teinit liikkuu, katsooko vanhemmat yhtään

Korkkareita en käytä, mutta leggarit ja ihan pikkasen pidempi toppi on ihan perusvaatteet mulla. Tänään tosin lyhyt mekko ja tuulen takia varmuudeks mikroshortsit alla :D Ja ikää 33 :laugh:
  12. auryn

Kyllä päiväunet tekee hyvää!

Ei tee mulle, mulla menee koko päivä pieleen ja oon kiukkunen ku karhu loppupäivän jos päikkäreille erehdyn. Vartti menis ja toimis, muttakun ei onnistu :whistle:
  13. auryn

Katsooko miehet sinua "Wau", vai "ei saatana, mikä lehmä" öögalla, kun oot kesäisin ulkona?

Näitä omituisia päiviä kun kaikki tuntuu tuijottavan perään, siis mummoja myöten ja sitä alkaa jo peilata ikkunoiden kautta et onko hame takaa alkkareiden sisällä tms... :D Mut kyllä jos miehet kattoo ne kattoo enempi wau-silmällä. Tai sellasella "söpööö-silmällä" :whistle:
  14. auryn

G. iltapalanne?

Josh parantelish jäljellä olevaa shimaa =)
  15. auryn

ESSIE..oletko oikeasti sitä mieltä naisen saa raiskata kun kulkee minihame päällä??

Tän mä haluaisin tietää... Mä en ole kuullut irl vielä tapauksesta jossa horahtava nainen ois raiskattu, kyllä ne on aina olleet ihan normivaatteissa liikkuneita naisia. Ja itse näytin teininä lähinnä lapselta, mutta jotain mä varmasti tein väärin. Aijuu, join pohjat väärältä ihmiseltä, en...
  16. auryn

ESSIE..oletko oikeasti sitä mieltä naisen saa raiskata kun kulkee minihame päällä??

Entäs jos näihin tilanteisiin joutuu nainen joka on hyvinkin peittävästi pukeutunut? Onko se pahempi juttu?
  17. auryn

Luojan kiitos mulla oli päällä farkut ja villapaita ja mut huumattiin, heti on parempi mieli kun se ei ollu niin paljoa mun vika :| Ja tosiaan, raiskaus ei johdu kiihottumisesta, siinä on takana iiiihan eri syyt eli vaatetuksella sun muulla ei ole merkitystä. Sillä ehkä pikkasen enempi...
  18. auryn

Muita, jotka EI oo käyny hamstraamassa ruokaa?

En jaksa kantaa, enkä osaa miettiä ruokia monta päivää etukäteen... :p
  19. auryn

G. iltapalanne?

Mäkin! :laugh: :laugh: :laugh: Leipää saa leivottua ja lihaa on pikkasen pakkasessa :whistle:
  20. auryn

G. iltapalanne?

Kaverrriit! :p

Yhteistyössä