Hakutulokset

1. O

Inseminaatio 2011

Kiitos heidari ja jsl kyselyistä, kirjoitan nyt kun pääsin koneelle. Niin siinä sitten kävi, että jo torstaina apteekin testi näytti plussaa ja eilen olisi aivan ehdottomasti viimeistään pitänyt kuukautisten alkaa eli...kolmas kerta sitten vissiin toden sanoi:D Ainahan voi tulla ongelmia...
  2. O

Inseminaatio 2011

Ushva Mullakin tuli clomeista kuumia aaltoja ja PMS-oireita sitten ennen menkkoja, joista pahimpina mielialan vaihtelut ja krampit. Vaikea erottaa clomi oireita muista oireista, kun jokainen kiertokin on erilainen. Mulla on nyt se tilanne, että aikaisemmalla kahdella kerralla on tähän aikaan...
  3. O

Inseminaatio 2011

Dijana: mukava kuulla, että neljännelläkin inssillä voi onnistua! Onneksi olkoon! Hanki: Minulla inseminaatio on joka kerta sattunut, koska kohdunnupukka on jotenkin arka. Tämä on kuitenkin tosi harvinaista (tietysti minun tuurilla, mulla on tämä ongelma), joten voit mennä rauhassa...
  4. O

Inseminaatio 2011

En ole aiemmin kirjoitellutkaan mihinkään ketjuun, mutta kun näitä nyt on tullut luettua, niin pitänee itsekin osallistua. Meillä on tosiaan kolmas inssi juuri takana, nuoria ollaan molemmat eikä erityistä syytä lapsettomuuteen ole. Taas hitaasti matavat kaksi viikkoa edessä ja tosi...

Yhteistyössä