Hakutulokset

1. T

frontierville ja prairie pile

mä oon hukannu mun lapsen, se on varmaan siellä mettässä :ashamed:
  2. T

eäh, miten voi olla näin vaikeaa keittiön suunnittelu *saa auttaa jos jaksaa*

*virittelee sinkoaan kohti Herra Majuria*
  3. T

Ruokahalu nollassa

Näillä keleillä ei maistu ruoka mutta jotain on pakko kuitenkin syyä, ettei aivan näänny. Siispä vetelen hedelmäsose-Pilttiä jääkaappikylmänä :D ainut mitä voi kuvitella syövänsä jäätelön ja jääkaapista otettujen mandariinien lisäksi.
  4. T

minkälainen koira on saksanpaimenkoira, saksanseisoja, dobermanni, suursnautseri ja kultainennoutaja mix ja isä alaskanmalmuutin j

Sama tuli mulla mieleen, olit vaan kerinny ensin. tollasesta yhdistelmästä en lähtis koiraa ottamaan lapsiperheeseen. Rotukirjo valtava, mettäkoiraa, valjakkokoiraa jne. Ei varmasti tule olemaan sieltä helpommasta päästä koulutettava, vaatii jämäkän kurin heti pennusta. Kokoakin sillä...
  5. T

Voiko lääkäriin mennä läpsyt jalassa?

Mä oon menny paljain varpainki :saint:
  6. T

Millaiset ratsastussaappaat aloittelijalle (8v tyttö) ?

Osta käytetyt, jalka kasvaa nopsaan, jäävät äkkiä pieneksi. Enkä ostais saappaita, vaan ratsikengät. Varsinkin kesällä mukavammat.
  7. T

Oi miten kuuma

Mä läkähdyn. Sisällä on 27 astetta lämmintä eikä tosta pikkusesta tuulettimesta oo mitään apua. Tai no, vähän se nyt ilmaa liikuttaa, edes se. Isäntä touhaa koiran kans ja nyt ne lähti mettään lenkille. Mä läkähdyn jo kun katton sitä, kuin se jaksaa.
  8. T

hemmetin huono olo vedestä

Vissy on parempaa, pysyy elimistön suolatasapaino.
  9. T

menossa pohjanmaalle

Eläinten vanhainkoti on Ylistarossa, Wanha Markki sen nimi muistaakseni oli. Laihiallakin on joku kotieläinpiha, nimee en muista.
  10. T

Koira & kuumuus

5 koiraa eikä ainutkaan viihdy pihalla näillä keleillä. Käyvät pissalla ja pyytävät takas sisälle, vaikkei täällä paljoo viileempi ole. Labrat makaa pöytätuulettimen tuomassa ilmavirrassa :D Ei lenkkeillä näillä keleillä, pihassa saavat juosta oman mielensä mukaan, eikä tosiaan huvita.
  11. T

Virallinen ininäketju.

Mä jatkan vielä kun kerran vauhtiin pääsin... :D Mun rakko ja kohtu on liittoutuneet. Mua kusettaa jatkuvasti menkkojen aikana. Tunnin välein pitää mennä pisalle. :headwall: Ja tää turvotus on sitä luokkaa, että näytän siltä kun oisin 6kuulla raskaana. :headwall: :headwall: :headwall:
  12. T

Virallinen ininäketju.

:laugh:
  13. T

Virallinen ininäketju.

Menkat alko viime yönä ja on niin perkuleen kipee. Ja just hiljan tuli mieheltä viesti töistä, joutuu lähtemään Kajaaniin huomenna. Mä vihaan yksinolemista, varsinkin yksinnukkumista. Reissuleskenä ei oo kivaa.
  14. T

Onko muilla ollu joskus menkat myöhäs stressin takia?

Vaikka kuinka usein. Masennuksen ollessa pahimmillaan, mulla jopa jäi menkkoja välistä.
  15. T

Oonko mä ny ihan väärässä paikassa?

Ihania ootte :heart: :hug:
  16. T

Niin no, väliin palsta saa mut tuntemaan itteni pohjasakaksi, koska mulla ei oo lapsia ja kuitenkin kehtaan lastenkavatusasioihin mielipiteeni sanoa.
  17. T

Ottakaa koirille sitä vettä mukaan MURRRR

Mulla on ollu koirat mukana katsastusasemastasta lähtien: aina ja kaikkialla, varsinkin pentuaikana, just sosiaalistamisen takia.
  18. T

Ottakaa koirille sitä vettä mukaan MURRRR

Koiran kanssa onn fillaroinu tässä viime aikoina enemmänkin, iltasella, ettei kukaan riehaannu. Paikalliselta ABC:ltä on joka kerta saanu astian, jotta on voinu koiran juottaa. Ja se on monesti täytetty valmiiksi :D
  19. T

Arvasin tämän kyssän tulevan. Exän kanssa yritettiin lasta ja siltä pohjalta oon jääny '"jumiin" tänne.

Yhteistyössä