Hakutulokset

1. tirulii

apteekin testi&ruskea vuoto/tuhru

Tökkänpän minäkin kuononi tähän kohtaan ja ihan oikiasti olen varmasti lapsettomuudesta ja hoidoista johtuen tenhyt kymmeniä ja taas kymmeniä testejä(15vuoden aikana..) ja tämä ollut ainoa testi joka ei ole turhia haamuttanut. Silloin jos on heikoista heikoimman haamun (viivanpaikka?) antanut,on...
  2. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

Ottis vois tehä meille kaikille tollaset!! Kun jalat olis kuulemma hyvä pittää lämpimänä piinaillessa... Aivan ihanat töllöset!
  3. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1849019-lapsettomuushoitoa-45-vuotiaalle/sivu4.html .hmmm...meidät taidettiin teilata aivan täysin..:confused::laugh::saint:
  4. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

..ai jaa,oli siis pissiny ovistestiin..mä jo ajattelin et tosi tökeröä minulta jos tolleen yliajan jonkun.Pidän peukkuja että myös r-testi olisi plussalla :)
  5. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

MITÄ?? Onko Mahdotontako plussannut?? Miten olen niin huonosti lukenut että on ihan sivu mennyt uutinen?? Pakko mennä uudestaan lukemaan ed.sivut.. Mutta myös siis Onnea sinullekkin jos minä puusilmä en ole nähnyt.
  6. tirulii

kaksosraskaus ahdistaa!

Laitettiinko sinulle kaksi alkiota? Vai yksikö jakautui kahdeksi?
  7. tirulii

Vauvakuumetunnustuksia

..vaikka putket poikki,niin silti toivoo "ihmeraskautumista" ja on välillä jopa varma että sellanen voisi tapahtua..:headwall::vampire::ashamed:
  8. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

Raputar :hug::hug::hug:
  9. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

..voin tulla myöh.ottaan poies noita kuvia jos ketju pätkittää noitten takia.
  10. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

HIP HURRAAA nillanilla ja hystis!!!!! Onnea ihan mahottomasti! niin sitä pitttää tyväret :heart: tiru taustalta.. ja +++toivottelen muillekkin:)
  11. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

.......tästä tuli hyvä päivä.....tähän asti......en halua tuoda tän enempää tietoa itsestäni tänne tietyistä syistä.Kp;t kin voi ottaa pois juuri siitä samasta syystä.Palaan kyllä tiedottamaan vaikka yksärillä jokaiselle erikseen.Syyn olen kertonut jo aiemmin täällä,joten siittä enää enempää...
  12. tirulii

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

toisesta ketjusta vastailen tähän väliin,että kun ovishetki on ollut niin siitä lasketaan jo hedelmöittyneitten munasolujen ikä ja siirretään kohtuun siten,että munisten ikä passaa kierron kanssa yhteen:confused: tuli kyllä sekavasti.. eli jos alkiot 3pv vanhoja niin oviksesta 3pv...
  13. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

.......................toivottavasti tästä päivästä tulee hyvä...........................:whistle:;):saint:
  14. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

heippasta emännät! Tulin juurikin kurkkaan listaa ja huomasin myös että kp;ni on päivän liian vähän,eli kp11 olis tänään.Noo..se ei oo mulle niin päivän päälle. Ai mur-mur olikin huomannut jo tarkkanäköisenä :D Limis oli eilen kp 10->8mm joten samalla satsilla mennään etiäpäin. Nyt saunaan!
  15. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

Ottis jepulis! Todellakin kp1.Piti ihan punaisella kirjoittaa punapäivien kunniaksi! Miksköhän mun vuoto on runsastunut raskauden jälkeen? Kauheeta holovikia koko ajan :x
  16. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

miulle vois merkkailla varmaankin kp1 keskiviikolle. Pikkasen rupes tuhruileen/tiputteleen tänään,mutta huomenissa varmaankin vasta kp1 kun ei se kunnon vuoto alkanu ennen klo 18.00. Kp 2 alan pisteleen poskeen taas kunnon mömmöjä.. Nillanilla onnee hyvästä satsista ja peukut siirtoon...
  17. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

mur-mur en miä sillä sanonu..:ashamed: v***aa vaa itteä,ku muut voi jännätä joka kuukausi ja dippailla,meitsi vaan tietää ettei mahollista :(
  18. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

ei ole ei luomuna tärpännyt kun ei ole putkia mitä pitkin munikset pääsis kohtuun asti..putket poikki kohdun ulkopuolisten takia:headwall:
  19. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

Pas-alkion siirto olisi kyseessä,mutta vasta nyt alkavaan kiertoon.Eli missä lienee punaheltta??Alkais olla jo aika saapuaaaa..Ilmeisesti ovuloimaton kierto,koska venyy.Eikä ollut niin kauheita tärinäkipuja eikä "puukkoo pyllyssä" istuutuessa oviksen aikoihin. lumeton niipä..ollaan...
  20. tirulii

40+ SO WHAT (VOL.11)

..mää oon varmaanki poikkeustapaus!!Mulle tehty kerran 2 ivf peräkkäin.Ei se varmaankaa ihan yleistä ole,mut mä oon varmaan ollu ja olen niin toivoton tapaus..:headwall:..ja lääkkeliset PAS;seja myös tehty peräkkäin..eli lääkäritki sitä mieltä että :headwall:.....:p Hysteria kiitos...

Yhteistyössä