Hakutulokset

1. T

mitä tehdä..

Nykyään kai on, lainkin mukaan, tavallaan velvoitettu tekemään lastensuojeluilmoitus, jos edes epäilee, että lapsen eliolosuhteissa olisi jotakin, mikä vaarantaa lapsen esim turvallisuuden/terveen kasvun. Mutta lapsihan ei ollut paikalla tällä kertaa? Tuleeko sitten muita kertoja, joissa on...
  2. T

Kaunis pieni elämä - blogi, voi ei taas!

Tykkään tuosta blogista. Kateus....hmmmm. Joskus "pisti silmään" tuon ja monen muunkin blogin ns täydellisyys. Mutta kun oikein ajattelen, niin EIHÄN se oo multa pois, jos muilla on komiaa/rahaa sisustaa. Ihailen ehkä tommosia taloja, mutta kun ei oo kunnianhimoa/rikkauksia eikä varakasta...
  3. T

Kauheet levottomat jalat....

Minäpä koitan magnesiumia. Oon siitä kyllä kuullutkin. Kiitos vinkeistä:flower: Nyt en voi ees mennä ulos "kinttuloimaan" paljain varpasin, kun vettä tulee kuin saavista.
  4. T

Kauheet levottomat jalat....

Mikä avuksi? Pakko liikutella kinttuja varsinkin ilta/yöaikaan kun pitäs rauhottua. "Piikeillä" kävely/seisominen tuntus auttavan, mutta mulla itsellä ei oo piikkimattoa. Sorapihalla oon nyt monena iltayönä tallustellut paljain kintuin. Mahtaa naapuri pitää hölmönä:whistle: Joku piikkimatto...
  5. T

Hyväksi todettu kaalisalaattiohje haussa

Kaalia ohuina suikaleina, porkkanaa karkeana raasteena, kurkkua suikaleina, kastikkeeksi kermaviilillä ohennettua majoneesia, mustapippuria rouheena sekaan myös. Tilliäkin olen laittanut joskus. Hyvää ja raikasta.
  6. T

Poliisin typeryyden takia monet tavalliset perheet joutuvat lastensuojeluviranomaisten hampaisiin

Hyvä, että "isoveli" valvoo ja vanhempien pitää myös. Silti verrattuna omaan teiniaikaan valvonta ehkä ylikorostettua ja vanhemmiltakin vaadittas silmät selkään ja takaraivoon. Aikakin on kyllä eri mutta ainahan nuoruuteen on kuulunut kokeilu ja tietty "villiys". KAIKKI EI ole vanhempien...
  7. T

Miksi alkoholi ei ole vielä huumausainelistalla?

Näin se tekee, mutta jo sellainenkin alkoholinkäyttö, joka ei viel oo ihan hanskasta päässyt, tuottaa tappiota/murhetta ja päänvaivaa perheelle/työelämälle jne.... Viina on viisasten juoma ja viisas kumoaa kurkkuunsa vain tipan tai pari. Aina ei sitäkään. Alkoholia en näe sinällään piruna, mutta...

Yhteistyössä