Hakutulokset

1. Perdóname

Listataan arjen pieniä ärsytyksiä

Vedän pohjat tässä kissa-asiassa ja sanon, että se kun herää keskellä yötä siihen kun kissa paskantaa sun hiuksilles :D ensin viel tallaa niillä tassuillaan sillein möyhii niitä hiuksia ja mallailee persettään siinä ja touhuilee ..ja sit sen tajuaa vasta kun kaikki on jo liian myöhästä! :D
  2. Perdóname

Sopiiko häihin, joissa pukukoodina tumma puku?

Sopii, koska sehän on tumma :)
  3. Perdóname

Montako pentua löydät kuvasta

no hitto mä oon sitten tyhmä :laugh: mutta minkäs teet, ikäni ollut kissoja. mut kiitos valottamisesta, taidan nyt paikantaa paremmin ne pennut, onnea!
  4. Perdóname

:O onks toi kakkaa.
  5. Perdóname

Vitsi täällä on ihan tylsät keskustelut nykyisin :(

mutta sen draama oli ja meni ja siinä välissä oli jo aborttiraivoamiskeskustelukin ja nyt ei oo taas mitään.
  6. Perdóname

Varokaa ettei käy näin treenatessa!

Hmm no mäkin katoin et on upee kroppa mut en tykkää yhtään noista käsivarsista! Liian miehiset...
  7. Perdóname

Vitsi täällä on ihan tylsät keskustelut nykyisin :(

Mä mietin samaa, kävin ennen tääl muutaman kerran harmaana ja nyt ku tein nickin niin täällä ei oo juuri mitään. No ei ainakaan tänään ;) joku kiva väittely piristäis unetonta yötä.
  8. Perdóname

Mä en tajuu, miten näette tassuja ja päitä? mä nään vaan 8 pötköö :D eli 8 !
  9. Perdóname

Äkkiä apuja! Hoidossani on kaksiviikkoinen vauva. (Imetys)

Niin no joo.. no voi saada naiselta esim. hiivasienen suuhun joka aiheuttaa sit sammasta, samaa mieltä olen toisaalta. ei nyt ehkä sitä hiviä kuitenkaan kannata pelätä, mutta jos jotain pientäkin ilmenisi niin syyttäisinkö kaveriani? ehkä...siksi voisi olla että jäis oma lapsi imettämättä muiden...
  10. Perdóname

Jimmy ja Noomi, kyllä taas nimellä paiskattu..

Noomi on siis tytön nimi :O
  11. Perdóname

Jos me herättäis alasti yhdessä,

Mitä vi**ua tapahtuu!?
  12. Perdóname

Pitkäaikanen harmaa teki nickin

Nimittäin minä. Ja ketään ei kiinnosta, tiietään :D
  13. Perdóname

kattokaa tv 2 dokkari silikonirintaleikkauksen aiheuttamasta aivovammasta...

Aijaa..ja dokkarin lopussa mies on todennut et tyttöystävää ei hänestä enää saa. Ei muutakun uutta putkeen vaan, ehkäpä vielä sellainen jolla on jo tissit valmiina niin ei tartte enää leikkauksia pelätä ja jännittää. Olkoonkin niin että mies ei oo painostanut leikkaukseen, mut tuon yhden...
  14. Perdóname

Vieläkö laitokselta saa vauvalle tutin

Ei taida juu saada, jostain muistan lukeneeni et olis hyvä ettei anna tuttia 2 viikkoon. Mut mikäs maaginen raja se 2 viikkoa muka on?

Yhteistyössä