Hakutulokset

1. Metis

The ketju

Ei must huolissaan suotta kannata olla :hug: Mä syön riittävästi kyllä ja nyt on pudonnu 8.5kg siis yhteensä mut toi 7.5kg tippu vaikka söin suklaata ja kaikkee mitä tuotiin naaman eteen. Mä painan ihan tolkuttomasti uskokaa pois :ashamed:
  2. Metis

The ketju

Joo, jostain syystä on vähän päälle kuukaudessa tippunu jo 7.5kg..
  3. Metis

The ketju

Haha :laugh: On tossa mahaa ja reittä ja persettä mistä ottaa :D 10kg ainakin ja vielä vähän lisää kävis.. Aattelin panostaa nyt ku se tuntuu tippuvan ilmanki dieettejä ni josko tippuis nopeemmin..
  4. Metis

The ketju

Kauhea kankkunen pvä 2 mutta muuten ihan jees :D Tänään pitäs ottaa taas itteensä niskasta kiines että söis taas dieettiin sopivasti :)
  5. Metis

The ketju

:wave:
  6. Metis

The ketju

7,5kg kuukaudessa painoa pois.. Se on aika hyvin eiks ookki :D :D niin hei vain! :)
  7. Metis

The ketju

No joo on kai :D Öitä :hug:
  8. Metis

The ketju

mäki ostin ekat lyhkäset shortsit! En ihan oo varma onko ne mulle passelia puettavaa mut nooo kotona menee :D
  9. Metis

The ketju

Spank me... :D
  10. Metis

The ketju

Olin mekolla liikenteessä mutta alla ei ollu ku rintsikat :snotty: .. En yleensä hurjastele tuolla tavalla :laugh: Kyseessä siis maksimekko... :whistle:
  11. Metis

The ketju

Kuuma mies huoh :saint:
  12. Metis

The ketju

No juu olin mä kaupoilla mutta MITEN olin kaupoilla :D
  13. Metis

The ketju

TSIH... :p Arvakkaa mää tein jotain jännää tänään :D Arvatkaas mitä!!
  14. Metis

The ketju

Kiitos kiitos kyllä tää tästä ja kohtahan sitä jo tiedetään mikä on vialla :)
  15. Metis

The ketju

Ei onneks, mä vaan stressaan ku on kaikkee...
  16. Metis

The ketju

Toivomma
  17. Metis

The ketju

Jasso.... Akuuttiaika gynen sijasta normilekurille ja ei päässy ees omalle lääkärille ku ois pitäny oottaa koko ens viikko ja ei kuulemma odotella enää mitään ku het vaan ku mahollista... Arvakkaa pelottaako nyt ku tollai alko hätäilemää...
  18. Metis

The ketju

Mä soitin sinne ja sieltä soittaa joku takas klo.12-13.. hyi mulle tuli paha olo....
  19. Metis

The ketju

Löysin patin yhdestä paikasta parikuukautta sit.. Paino laskee vaikka syön herkkuja ja muutenki ku possu, väsyttää, lantio ja ristiselkä täynnä paineen tunnetta ja erinnäisiä muita asioita mitä en sitten tähän kirjottelekkaan...
  20. Metis

The ketju

Antakaa tsemppiä että kahden kuukauden panikoinnin jälkeen TÄNÄÄN uskaltaisin soittaa lääkäriin ja varata sieltä ajan :ashamed: :(

Yhteistyössä