Hakutulokset

1. Metis

The ketju

Turku on kiva, sillon ku sinne ei tartte mennä Nii huomenta, taistelin aamun ton poikaseni kanssa, et lähteekö eskariin ja luistelee vai ei, mä voitin! :D Ulkona tuiskuu lunta niin paljon et oottelen kolani kans hetken vielä...
  2. Metis

Mirena kierukka ja kuukautiset

Ja mullaki loppu alussa vuoto kokonaan. Ehkä kaks päivää tiputteli ja sit ei enää mitään yli vuoteen.
  3. Metis

Mirena kierukka ja kuukautiset

Mulla on kierukka toista vuotta ja kahden viikon päästä otan sen huitsin tuuttiin.. Makso 160e ja toimi oikeen hyvin, kunne 6kk sitten alko vuoto joka pitää taukoa aina pari päivää ja jatkuu taas. Maha ja alaselkä särkee, mut ehkäsyneuvolasta suosittelivat vaan pitämään sitä ni kyl se siitä...
  4. Metis

The ketju

Joo hyvän tauon jälkee on hyvä palata takasinki välillä, on se ihan kiva etten vallan oo unohduksiin painunu :LOL:
  5. Metis

Ottaisitko sinun tai miehesi vanhempi kotiinne asumaan?

Joo, sais mennä yksinään juoksemaan tarjousten perässä, mulla on muutakin tekemistä :D Mun vahemmat tosin on vasta vähän päälle 40v ja jaksaa varmast mennä ihan itte sinne jos siltä tuntuu.
  6. Metis

Oletko tunne- vai järki-ihminen?

Rakkausasioissa menen ikävä kyllä täysin tunteella, hankinnoissa tai sellasissa, järki aina edellä.
  7. Metis

Ottaisitko sinun tai miehesi vanhempi kotiinne asumaan?

Ottaisin toki, jos olis tilaa. Tosin niiden pitäisi sisäistää ajatus; "Mun koti, mun säännöt", enkä sietäs mitään jatkuvaa kitinää milloin mistäkin.
  8. Metis

The ketju

Been there done that, luulisin että selviän uudesta kierroksesta :D (mitään en kuitenkaan lupaa)
  9. Metis

The ketju

Kyllä, sitä se on :D Hyvässä ja pahassa
  10. Metis

The ketju

Riippuu miten sen haluaa ajatella, joidenkin mielestä olen valloittava, ehkä hieman kieroon kasvanut persoona TAI uskomattoman rasittava ihmisriepu, kannatan toki ensimäistä.. Toisin sanoen, kirjottelin enemmän kun aktiivisesti tähän ketjuun joskus vuos tai kaks sitten :D Ja hauska tutustua myös :)
  11. Metis

G: Mihin laitatte päiväpeiton kun alatte nukkumaan?

Viikkaan vaatehuoneeseen hyllylle..
  12. Metis

The ketju

Mä ensin vähän tunnustelen, mikä pössis!
  13. Metis

The ketju

Aika pettymys.. pitääkö tänne tulla laittaa vauhtia :D
  14. Metis

The ketju

Joo pidin vähän taukoa ja nyt uskalsin kurkata tänne taas o_O
  15. Metis

The ketju

Tämä se vaan jatkaa porskuttamistaan :D
  16. Metis

The ketju

Oonks mä ollu liian kauan jo poissa? :D Niiiiin paljon tapahtuu ja sattuu ettei kerkee mitää sen kummosempaa tekemääkää.. :ashamed::ashamed:
  17. Metis

HuOmenta !!!

Huomenta! :) Mä oon kerinny jo päivittää blogia ja tekee porkkanamuffineja ja vaikka ja mitä :D
  18. Metis

The ketju

Mul on N-Ä-L-K-Ä!!!!!!!!!!! Dääm.. mitä mä syön?? :D Pääni maybe?
  19. Metis

The ketju

:saint::wave:
  20. Metis

The ketju

Yhteistyössä